40+4 haftalık hamileyim nişanım geldi ne yapmalıyım?

0 oy
333 göst.
4 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (26 puan) sordu
 40 +4  Kızlar bugün nişanım geldi doktora gittim alttan muane etti açılman yok dedi sancıj yok dedi geri gönderdi iki gün sonra tekrar gel dedi şuan evdeyim adet ağrısı gibi ağrılar var sürekli giriyor ama çok kısa bi dkka sürmeden geçiyor napmalyım  yardm lütfen

3 Cevap

0 oy
4 Temmuz 2022 (434 puan) cevapladı
Sancın sıklaşırsa git canım 10 dk 5 dk lara düşünce doğum sancısı 
4 Temmuz 2022 (26 puan) yorumladı
Bide açılman yok dedi açılma olması için ne yapmam gerek
4 Temmuz 2022 (434 puan) yorumladı
Doktorum bana squat hurma felan önerdi yaptim ettim ama bendede açılma yoktu en son gittigimde malesef sanırım vakti zamani dolmayinca olmayinca olmuyo
-Reklam-
0 oy
4 Temmuz 2022 (4,793 puan) cevapladı
Sancı aralıklarını not alın. İki sancı arası 5 dkdan az olunca doktora gidin
0 oy
4 Temmuz 2022 (88 puan) cevapladı
Sıcak suya oturun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40+4 haftalık hamileyken nişan gelmesi doğumun başladığı anlamına mı gelir?
Nişan gelmesi rahim ağzındaki mukus tıkacının atılmasıdır ve doğumun yaklaştığının önemli bir belirtisidir. Ancak nişan geldikten sonra doğumun başlaması saatler hatta günler sürebilir, bu nedenle nişan gelmesi tek başına doğumun başladığı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan geldikten sonra adet sancısı gibi kısa süreli ağrılar neden olur?
Nişan geldikten sonra hissedilen adet sancısı benzeri kısa süreli ağrılar, rahim ağzının doğuma hazırlanmaya başladığını ve düzensiz kasılmaların (yalancı sancıların) yaşandığını gösterir. Bu ağrılar düzenli hale gelip şiddeti artmadıkça genellikle doğumun başladığı kabul edilmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık hamilelikte açılma yoksa nişan geldikten sonra ne yapılmalı?
Doktorunuz tarafından muayene edilip açılma olmadığı belirlendiyse, evde dinlenerek düzenli sancıların başlamasını beklemeniz önerilir. Sancılarınız 5-10 dakikada bir, düzenli ve uzun süreli hale geldiğinde veya suyunuz geldiğinde vakit kaybetmeden hastaneye başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan geldikten sonra hastaneye gitmek için hangi belirtiler beklenmeli?
Nişan geldikten sonra suyunuzun gelmesi, bebeğin hareketlerinde belirgin azalma, şiddetli vajinal kanama veya sancıların şiddetlenip düzenli aralıklarla (örneğin 5 dakikada bir) gelmesi hastaneye gitmeniz gereken acil durumlardır. Bu belirtiler yoksa doktorunuzun verdiği randevu tarihini beklemeniz yeterlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40+4 haftalık hamileyim nişan geldikten sonra ne kadar beklemeliyim?
40+4 haftalık hamilelikte nişan geldikten sonra doğumun başlaması için genellikle doktorunuzun size önerdiği süreye kadar beklenebilir. Ancak bu süreçte bebeğin hareketlerini dikkatle takip etmeli ve herhangi bir olumsuz durumda (sancıların şiddetlenmesi, su gelişi, kanama) belirlenen süreyi beklemeden sağlık kuruluşuna gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 725 göst.
2 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde Betoosss (88 puan) sordu
0 oy
4 cevap 761 göst.

1,512,191 soru

24,666,078 cevap

366,981 kullanıcı

...