3.5 aylık bebeğim varken adetim gecikti, hamile miyim?

0 oy
981 göst.
19 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (254 puan) sordu
9 nisanda kızımı kucağıma aldım çok şükür kırkım çıktı hemen hasta oldum geri haziranın 9 da bidaha adet gördüm ve bu ay adet görmedim başına gelen varmı sizce hamile kalmış olabilirmiyim 

9 Cevap

0 oy
19 Temmuz 2022 misafir cevapladı
Test yapin yapmadan bilemeyiz
20 Temmuz 2022 (128 puan) yorumladı
HCG değeri kaç olirsa dusmez acaba
20 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Düşük yaptiktan sonra bir sonraki normal regle kata beta degeriniz düşmez idrar testlerinde silik çıkar.
20 Temmuz 2022 (128 puan) yorumladı
Düşük yapıp yapmadığımi bilmiyorum doktorda demedi bişi sadece kese gozukmuyo dedi meslaa şimdi test yapsam çıkmaz mı cift çizgi kanamam durmuş bugün
20 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Hamieysende cift cizgi cikar şuan düşük yapsanda suan vucudundada iki türlü beta var.ancak her beta saglikli gebeligi saglamaz. Bir sonraki kontrolunuzde keseniz gozukmuyorsa bile idrar testi sizi yaniltir.
20 Temmuz 2022 (128 puan) yorumladı
Anladım..
-Reklam-
0 oy
19 Temmuz 2022 (833 puan) cevapladı
Ben de 3 Nisan'da doğum yaptım ara ara kanamalar oldu ama öyle adet görmedim sanmıyorum gebe değilsindir. Dikkat etmiyor musun gebe kalırsın test yap
19 Temmuz 2022 (254 puan) yorumladı
6 hün önce yaptım tek çizgi çıktı
19 Temmuz 2022 (833 puan) yorumladı
Olsa çıkardı bence
19 Temmuz 2022 (254 puan) yorumladı
banada öyle gibi geliyo kızımdayken 2 gün gecikti yani çizgi silikte olsa gözüküyordu
19 Temmuz 2022 (833 puan) yorumladı
Benim adetime 8.10 gün kala silik çizgi çıkmıştı
19 Temmuz 2022 (254 puan) yorumladı
bakalımyarın bidaha yaparım olmasa haftaya kan testi yaptırırım bide
0 oy
19 Temmuz 2022 (344 puan) cevapladı
Merhaba doktorlar kırkınızdan sonra emzirdiğiniz için düzensiz olucağını söylüyor arkadaşımda öyle 5 aylık bebeği var hala düzenli değil emzirdiği için
19 Temmuz 2022 (254 puan) yorumladı
inşallah öyledir hani eşim istiyo ama ben şuan düşünmüyorum
0 oy
19 Temmuz 2022 (433 puan) cevapladı
Kizimi dogurdugumda ben de aynı seyi yasadim. Kizim 4 aylikken adet oldum, sonraki ay olmadim. Hamileyim diye odum koptu. Ilk 1 yil adet duzensiz olabilir hatta hic gelmeyebilir bu da bizleri yaniltiyor. Aman sakin sut korur diye dusunmeyin onleminizi alin, 1-2 gun sonra da testi tekrarlayin iciniz rahat etsin. 
0 oy
20 Temmuz 2022 (1,449 puan) cevapladı
Süt veriyorsanız ondanda gecike bilir. Öylede oluyor
0 oy
20 Temmuz 2022 (114 puan) cevapladı
Şüpheli ilişkiniz varsa olması muhtemel
0 oy
20 Temmuz 2022 (4,793 puan) cevapladı
Korunuyorsanız değilsinizdir. 1 yıla kadar düzensizlik normal. 40 sonrası adet gördüm bir daha bebeğim 6 aylıkken gördüm 
0 oy
20 Temmuz 2022 (667 puan) cevapladı
Emzirdigim süre boyunca  6 ay adet olmadım canım bende çok şüphelenmistim gebelikten. doğru korun aklında şüphe kalmasın adet olmadan bile gebe kalınabilir.
0 oy
20 Temmuz 2022 (230 puan) cevapladı
Benim cocugum 11 aylık hala adetim düzensiz 2 ay da bir bile oluyorum korunuyorsanız hamile değilsinizdir normal gecıkmesı 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğumdan sonra adet düzensizliği hamilelik belirtisi olabilir mi?
Doğum sonrası ilk aylarda adet düzensizliği yaşanması normal bir durumdur ancak emzirme döneminde olunsa dahi yumurtlama gerçekleşebileceği için hamilelik ihtimali her zaman göz önünde bulundurulmalıdır. Özellikle düzensizleşen veya geciken adet döngüsü, doğum sonrası hormonların henüz tam düzene girmemesinden kaynaklanabileceği gibi gebelikten de kaynaklanabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken hamile kalınır mı ve belirtileri nelerdir?
Evet, emzirme dönemi tam bir korunma yöntemi değildir ve emzirirken de hamile kalınabilir. Gebelik belirtileri emzirme dönemindeki yorgunluk, halsizlik veya meme hassasiyeti gibi durumlarla karıştırılabilir. En kesin sonuç için adet gecikmesi durumunda bir gebelik testi yapılmalı veya kanda beta-hCG ölçümü ile kesin durum öğrenilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan 3.5 ay sonra adet gecikmesi neden olur?
Doğumdan 3.5 ay sonra adet gecikmesinin temel nedenleri arasında vücudun henüz hormonel dengesini tam olarak kuramaması, emzirme hormonları olan prolaktinin yumurtlamayı baskılaması veya yeniden gelişen bir gebelik yer alır. Doğum sonrası vücut kendini toparlarken adet döngüleri birkaç ay boyunca düzensiz seyredebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası hamilelik testi ne zaman yapılmalıdır?
Adet gecikmesi yaşayan bir anne, şüphe duyduğu andan itibaren evde yapılan idrar testleri ile sonuç alabilir. Eğer sonuç negatif çıkarsa ve adet görmemeye devam edilirse, üzerinden bir hafta geçtikten sonra testin tekrarlanması veya daha kesin sonuç için bir sağlık kuruluşunda kanda gebelik testi yapılması önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Lohusalık sonrası adet düzensizliği ne kadar sürer?
Lohusalık bitiminden sonra adet döngüsünün tam olarak düzene girmesi kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle 6 ayı bulabilmektedir. Emzirme süreci devam ettiği sürece adetler düzensiz olabilir veya hiç görülmeyebilir; ancak düzenli ve korumasız cinsel ilişki durumunda adet düzensizliği hamilelik riski açısından mutlaka takip edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...