13 haftalık gebeyim, aşırı yorgunluk ve akıntım normal mi?

0 oy
571 göst.
20 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
13 haftalık gebelikte aşırı akıntı, şişkinlik ve aşırı yorgunluk var sizlerdede ayni sıkıntı var mı ayni haftada olanlar?  Sanki son haftada gibi ağırlaştım yani
Gebelik haftası 13+1

6 Cevap

0 oy
20 Temmuz 2022 (329 puan) cevapladı
Son adet tarihiniz 20 mayis mi?
20 Temmuz 2022 (329 puan) yorumladı
İnşallah sağ salım kucagimiza alalım
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Aminn inşallah
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Sizin 9 haftalık oluyor aslında nasıl cinsiyet söyledi anlamadım
20 Temmuz 2022 (329 puan) yorumladı
4cu ayın 20si son adet tarihim benim buraya yanlış yazmişim 13haftalik oldum bugün de doktor kız dedi tahmin canim
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
O zaman 20 nisan son adet tarihi bir gün var aramızda  Yaa ben tam belli olsun diye bekliyorum haftaya ne dicek cok merak ediyorum hayırlısı ile inşallah banada kız der bakalım.
-Reklam-
0 oy
20 Temmuz 2022 (38 puan) cevapladı
Bende 13. Haftadayim. Elimden gelse bütün gün yatarım. O kadar yorgun hissediyorum kendimi. Küçük çocuğum olmasa kimse kaldıramaz herhalde 
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Aynen ya ne zaman bitecek acaba bu bitkinlik. Cinsiyeti belli mi acaba
20 Temmuz 2022 (38 puan) yorumladı
Dün ikili tarama testine girdim 3 hafta sonra gel dedi. Büyük ihtimal o zama. Öğrenirim diye düşünüyorum
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Hayırlısı inşallah diger ikisi erkek benim onlarda boyle sıkıntım yoktu inşallah hayırlısı ile bu kızdır. farkli olunca oyle derler.
20 Temmuz 2022 (38 puan) yorumladı
Benim de ikisi kız. Hayırlısı olsun bakalım
0 oy
20 Temmuz 2022 (132 puan) cevapladı
Ben yarın 13 haftalik olucam bende de aşırı yorgunluk var şişlik falan yok ama çok bulantim tiksinmem var bu beni herseyden soğuttu 
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Evet gercekten herkes kokuyor hersey iğrenç geliyor. Salçalı yagli yemekler yiyemiyorum peynir ekmek hep. Sizde nasıl
20 Temmuz 2022 (132 puan) yorumladı
Ben iki gündür doğru düzgün bisy yemedim bile herseyden tiksiniyorum yeme isteğim yok şu bile içemiyorum bebeğime bisy olur diye korkuyorum gelişimi durur diye sürekli düşüncelere dalıyorum ama elimden bisy de gelmiyor
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Ama bence oyle dusunmeyin tam aksine ne yeseniz bebeginize vitamin olrak gecer su bile faydalı bebeginiz icin de sizin icinde. Zorla da olsa yemek gerekiyor cok mideniz bulandigindq hafif seyler yemeyi deneyin bence.
20 Temmuz 2022 (132 puan) yorumladı
Inanki denemediğim şey kalmadı inşallah bu hafta son bulur bu bulantı halsizlik falan
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
İnşallah 4.aya girince geçiyor diyorlar benim bulantı azaldı ama halsizlik had safhada
0 oy
20 Temmuz 2022 (88 puan) cevapladı
Bende de aynı 12 + 4 deyim kanama var  zannedip lavaboya gidiyorum ama akıntı görüyorum tüm gün yatıyorum aşırı halsizlik var
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Evet afedersiniz parça seklinde geliyor akıntı internette normal yazıyor ama ben kontrole gidince doktoruma soyleyecegim. Benim üçüncü gebeliğim digerlerinde boyle oldugunu hatırlamiyorum bu kadar ağırlık yoktu ya bunda cok cok halsizim
20 Temmuz 2022 (88 puan) yorumladı
Benim de değerlerim çok düşük olduğu için ekstra bi gıda takviseti verdiler vitaminsuzlikten olduğunu söylemişti doktor
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Bende kullandim vitamin ama fayda etmedi haftaya kontrolde soylerim inşallah
0 oy
20 Temmuz 2022 (16 puan) cevapladı
Ben de 13+1 aynıyız şişkinlik yorgunluk halsizlik hepsi var tek mide bulantısı yok. Ve cinsiyet kız :)
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Yaa suan cok mutlu oldum kendi adıma belki benimdw kızdır  hayirli olsun sizinkide sag salim kucağıniza alirsiniz inşallah
0 oy
20 Temmuz 2022 (23 puan) cevapladı
Bende de akıntı vardi fitil yazdı bana 3. Ayın bitince tekrar hatırlat demisti ama yanma oldu ilişki sırasında 1 tane fitil verdi 14 haftalığım bende dun öğrendim cinsiyeti 
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
Ise yaradi mi peki fitil akıntıyi azaltti mi
Nedir cinsiyeti soyler misiniz
20 Temmuz 2022 (23 puan) yorumladı
Daha yeni kullandım 3 gün ilişki yok fitili gece kullan dedi uyumadan önce cinsiyetimiz erkek
20 Temmuz 2022 (68 puan) yorumladı
İnşallah iyi gelir fitil. Hayırlı olsun sağ salim kucağınıza almak nasip olur inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

13 haftalık gebelikte aşırı akıntı normal mi?
13 haftalık gebelikte artan östrojen hormonu ve kan akışı nedeniyle vajinal akıntının artması genellikle normal kabul edilir. Ancak akıntının rengi yeşil veya sarıysa, kötü kokuluysa veya beraberinde kaşıntı ve yanma şikayetleri eşlik ediyorsa mutlaka bir kadın doğum uzmanına danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 haftalık gebelikte şişkinlik ve gaz sorunu neden olur?
13 haftalık gebelikte vücutta yükselen progesteron hormonu sindirim sistemini yavaşlatarak şişkinlik ve gaz sancılarına neden olur. Bu dönemde rahmin büyümesiyle birlikte karın bölgesindeki kasların gevşemesi de şişkinlik hissini artırabilir; bol su tüketimi ve lifli gıdalarla bu süreç yönetilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 haftalık hamilelikte aşırı yorgunluk ve ağırlaşma hissi normal mi?
13 haftalık gebelikte vücut bebeği desteklemek için hızla kan üretmeye başladığından, kalp daha fazla çalışır ve bu durum aşırı yorgunluk hissine yol açar. Birçok anne adayı bu haftalarda sanki hamileliğin son dönemindeymiş gibi bir hantallık ve bitkinlik yaşayabilir, bu genellikle ikinci üç aylık dönemde enerjinin yerine gelmesiyle hafifler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 haftalık gebelikte karın şişkinliği ne zaman geçer?
13 haftalık gebelikte görülen şişkinlik genellikle ilk trimesterin sonunda veya ikinci trimesterin başında hormonların dengelenmesiyle azalmaya başlar. Beslenme düzeninde küçük porsiyonlar halinde sık yemek yemek ve gaz yapıcı gıdalardan uzak durmak, bu şişkinlik hissinin yarattığı rahatsızlığı önemli ölçüde azaltacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 haftalık gebelikte yorgunlukla başa çıkmak için ne yapılmalı?
13 haftalık gebelikte yorgunluğu hafifletmek için en etkili yöntem gün içinde kısa dinlenme molaları vermek ve düzenli, hafif tempolu yürüyüşler yapmaktır. Ayrıca demir değerlerinizi kontrol ettirmek ve doktorunuzun onayıyla uygun vitamin takviyelerini düzenli kullanmak enerji seviyenizin yükselmesine yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,800 soru

24,673,931 cevap

367,430 kullanıcı

...