30 haftalık ikiz hamileyim, sancı çıktı ve hastaneye yattım

0 oy
1,093 göst.
22 Temmuz 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde misafir sordu
Kızlar kontrole geldim 30 haftalık İkiz bebeklere hamileyim kiloları 1500 gram ikisininde sancı çıktı nts de  bir gecelik yatış verdi ciğer geliştirici iğne ve kasılma önleyici serum yapılıyor şu an.  Kimseye haber vermedik kendimi çok kötü hissediyorum hazırlıksız yakalandık benim ailem zaten pek bir şey yapamazlar eşimin ailesi de başka ilde.  Sizce süreç nasıl olur  eşim ve 3. Yaşındaki kızım yanımda nasıl olacak bilmiyorum  lütfen bir cümlelik bile olsa dua eder misiniz bebeklerim erken gelmesinler yarın sancılar durmuş şekilde çıkayım ben hastaneden pazartesi kayınvalidem gile gideyim lütfen şimdiden Allah hepinizden razı olsun 

8 Cevap

0 oy
22 Temmuz 2022 (1,163 puan) cevapladı
Canım senin için de bebek için de hakkınızda ne hayırsa o nasip olsun sağlıkla sıhhatle zamanında vaktinde kucağına almayı nasip eylesin
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Taburcu oldum şükür rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah ♥️♥️♥️
23 Temmuz 2022 (1,163 puan) yorumladı
Amin cümlemiz inşaallah
-Reklam-
0 oy
22 Temmuz 2022 (27 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun inşallah korkma canım 
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Taburcu oldum şükür rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah ♥️♥️♥️
0 oy
22 Temmuz 2022 (96 puan) cevapladı
Canim insaallah vakti zamaninda gelir yavrularin  bende 28 haftalik  ikizlere hamileyim ayni korkular bendede var biyerim agrisa hemen korkuyorum.. sanciyi sen hissettinmi nasil bisey ?
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Taburcu oldum şükür rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah sancı hiç hissetmiyordum normal kontrole gittim nsts de çıktı doktor riske atamam dedi  ama sanciyi suni sancı olarak ilk gebeliğimde biliyorum korkulacak bir şey yok sırttan giriyo kasıklarına doğru ilerliyo yanma batma arası bir şey adet sancısını bilsem kiyaslayacam ama   onu da bilemiyorum ki ama öyle abartıldığı gibi değil kesinlikle sancidan değil erken doğumdan korkuyorum ben siz de sağlıkla alın inşallah kucağınıza çok teşekkür ederim güzel yorumun için ♥️♥️♥️
23 Temmuz 2022 (96 puan) yorumladı
Amin kuzum Cok sevindim taburcu olmaniza  ayni korkulari yaşıyoruz rabbim zamaninda kucagimiza almayi nasip etsin ❤❤
0 oy
22 Temmuz 2022 (185 puan) cevapladı
Bende öyle oldum cnm ben 26 haftalık yatış yaptım bir hafta boyunca benimde rahim ağzı yetmezliği var Dı çok şükür Allah'a şimdilik sıkıntı yok 32 haftalık olduk Allah sana da nasip etsin cnm
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi ileri haftaları görürüz doktor bir günlük daha yatış istedi ama ben istemedim kızım perişan oldu ben sancı hissetmiyordum nts de çıktı rahim ağzı kapalı dedi dedim hocam bir şey olursa çıkar gelirim karar sizin dedi  Allah razı olsun tekrar  güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.  rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah ♥️♥️♥️  dua ediyorum ki bir sorun çıkıp gitmeyeyim  tekrar hastaneye
23 Temmuz 2022 (185 puan) yorumladı
Allahın izniyle hiç bişey de olmaz zamanında gelir moralin hiç bozma sureli Allah dua et bide bol bol vitamın al ceviz VS ye beyni gelişsin diye hiç bişey de olmaz yanıduam sizinle
0 oy
22 Temmuz 2022 (82 puan) cevapladı
Allah sag salim zamaninda kucaginiza almayi kismet etsin.Amin
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Taburcu oldum şükür rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah ♥️♥️♥️
0 oy
22 Temmuz 2022 (127 puan) cevapladı
Dualarımız seninle canim benim bende 28 haftalik oldum ikizlere hamileyim yine çok sancilarim var Allah sonumuzu hayır etsin ki nsallah sağ salim çıkarsınız hastaneden inşallah 
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
En ufak ağrıyı kontrolu bile ihmal etme canım gittim enfeksiyon çıktı iyi ki gitmişim ben sancı hissetmiyordum nts de çıktı  rahîm ağzı kapalı idi şükür doktor riske atamam dedi bugün bir günlük daha yatış istedi ama ben istemedim kızım perişan oldu Allah razı olsun güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.  rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah  siz de sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah ♥️♥️♥️
23 Temmuz 2022 (127 puan) yorumladı
Amin cnim sin çok şükür  Allah yaşatmasın bir daha vaktinde gelirler insallah
0 oy
22 Temmuz 2022 (169 puan) cevapladı
Allah sifa versin cnmm saglikli bi sekilde zamaninda bebeklerini kucagina alirsin ins korkma hersey olacagina varir dikkat et kendine hayirlisi neyse insallah o olur
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun Taburcu oldum doktor bir günlük daha yatış istedi ama ben istemedim inşallah bir sıkıntı çıkmaz kızım perişan oldu bir gün boyunca  ben sancı hissetmiyordum nts de çıktı ciğer geliştirici iğne serum haplar verildi üç saatte bir de ntsye bağlandım ama yine tek tük sancı vardı ama ben kendimi iyi hissediyorum inşallah yanlış karar vermedim çok sağ olun tekrar  rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah ♥️♥️♥️
23 Temmuz 2022 (169 puan) yorumladı
Allah razi olsun cnm o guzel gonlune gore versin insallahh hayirli haberlerle inss
0 oy
22 Temmuz 2022 (229 puan) cevapladı
Allahin izniyle birsey olmaz .Sen sakın ol ki hersey kolay yoluna girsin. Stres iyi olmaz. Benimde 26 haftada kasılma ve sancılar başlamıştı .36 ya kadar iğne serum derken geldik ve şimdi kızım 10 yaşında. Rabbım sağ salim sağlıkla kavuşturup , büyütmeyi nasip etsin inşallah 
23 Temmuz 2022 misafir yorumladı
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Taburcu oldum bana da serum ciğer geliştirici iğne haplar verildi üç saatte bir ntsye bağlandım ara ara hala kasılma vardı doktor bir gün daha kal dedi ama ben hiçbir şey hissetmiyorum inşallah yanlış karar vermedim  kızım perişan oldu Bir gün boyunca hayırlısı artık inşallah tekrar hastaneye gitmek zorunda kalmam çok teşekkür ederim tekrar rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin gönlünüzden ne geçiyorsa nasip etsin inşallah ♥️
23 Temmuz 2022 (229 puan) yorumladı
Rabbım herseyin hayırlısını versin inşallah. Vaktiyle kucağına alman dileğiyle..

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

30 haftalık hamilelikte nts'de sancı çıkması ne anlama gelir?
30 haftalık gebelikte NTS'de sancı çıkması, rahim kasılmalarının başladığını ve erken doğum riskinin değerlendirilmesi gerektiğini gösterir. Bu durumda doktorlar, bebeğin akciğer gelişimini desteklemek için kortikosteroid içerikli ciğer geliştirici iğneler ve kasılmaları durdurmaya yardımcı olan tokoliz tedavisi (serum) uygularlar. Amaç, gebelik süresini mümkün olduğunca uzatarak bebeğin gelişimini tamamlamasına yardımcı olmaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
30 haftalık hamilelikte ciğer geliştirici iğne ne işe yarar?
Ciğer geliştirici iğneler, erken doğum riski olan durumlarda bebeğin akciğerlerindeki sürfaktan üretimini hızlandırarak solunum kapasitesini artırmak için kullanılır. Genellikle 24 ile 34. haftalar arasında uygulanan bu tedavi, bebeğin doğumu durumunda solunum sıkıntısı çekme riskini ve yenidoğan yoğun bakım ihtiyacını önemli ölçüde azaltır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkiz hamilelikte erken doğum riski nasıl yönetilir?
İkiz gebeliklerde 30. hafta civarında erken doğum riski yönetimi, hastane yatışı yapılarak yakın takip ile sağlanır. NTS ile düzenli kasılma takibi, rahim ağzı uzunluğu ölçümü ve enfeksiyon taramaları yapılır. Kasılmaları durdurucu ilaçlar ve yatak istirahati ile bebeğin içeride kalma süresi uzatılmaya çalışılır; bu süreçte stres yönetimi ve tıbbi gözetim hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum riski olan 30 haftalık gebelikte hastane yatışı süreci nasıldır?
30 haftalık gebelikte hastane yatışı, anne ve bebek sağlığının 7/24 monitörize edilmesini sağlar. Hastanede kaldığınız süre boyunca düzenli olarak tansiyonunuz ölçülür, NTS ile bebeklerin kalp atışları izlenir ve kasılma önleyici tedaviler damar yoluyla uygulanır. Bu süreç, sancıların durması veya kontrol altına alınması durumunda taburcu edilene kadar uzman hekim gözetiminde devam eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum riski taşıyan anneler hastane sürecinde psikolojik olarak nasıl desteklenir?
Hastane yatışı döneminde stresi yönetmek için sağlık ekibiyle açık iletişim kurmak ve durumunuzu net bir şekilde anlamak en etkili yöntemdir. Yanınızda refakatçi bulundurma imkanlarını hastane yönetimiyle görüşebilir, endişelerinizi hemşirelerle paylaşabilirsiniz. Unutmayın ki tıbbi müdahale ve dinlenme, bebeklerinizin gelişimini desteklemek için yapılan en güvenli tercihtir; bu zorlu süreçte kendinize karşı nazik olmanız oldukça değerlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 286 göst.
0 oy
4 cevap 478 göst.

1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...