39+3 haftalık gebeyim, bebeğim hala gelmiyor ne yapmalıyım?

0 oy
1,087 göst.
24 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (318 puan) sordu
Doğmak istemiyoruz sanırım. Sancımız yok açılmamız hala yok böyle giderse sezeryana alcaklar herhalde yerini baya sevdi bizim oğlan. İçerde 2 gündür tepiniyor. Ben hastanelik oluyorum 2 gündğr serum veriyorlar. Mide bulantısı dehşet baş ağrısı ve halsizlik nedeniyle sürekli hastanedeyim. Normal doğsun diye inadı bırakıp en sonunda alın dicem bu çocuğu sanırım :)))
Gebelik haftası 39+3

7 Cevap

0 oy
24 Temmuz 2022 (137 puan) cevapladı
39+1 deyiz bizde. 2 cm açılma var nst de sancı da var ama gel gör ki bende sancı yok bekliyoruz. Her gün acaba bugün gelir mi diyorum
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Hayırlısı ile kucağına al kuzum inşallah
24 Temmuz 2022 (137 puan) yorumladı
Amin. Hepimiz inşallah
-Reklam-
0 oy
24 Temmuz 2022 (249 puan) cevapladı
Aman boşver sende inat etme eziyet etme kendine o da bı doğum türü sonuçta benim bebiş 36+3 teyiz dönmemiş bile başı gogsumde banada sezeryan gözüktü 
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Ya sağlık önemli olan canım zaten bebek iyi olsun da ama normal makul elbette
0 oy
24 Temmuz 2022 (14 puan) cevapladı
Bende 39+5 haftaligim benimkide gelmek bilmiyor çok bunaldım sıcaklarda sancim hiçbir şeyim yok ama beklicem normal doğum için çünkü ilk sezaryen zor oluyor diyorlar 
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Kimine de çok kolay olmuş kişiden kişiye değişir işte
24 Temmuz 2022 (680 puan) yorumladı
İnşallah normal olur sagsaglim ama sezeryandan korkmayın ilk sezeryanim o kadar rahattı ki şimdi 33 haftalık oldum inşallah 2. De öyle olur bir hafta olmadan ayağa kalktım ilkinde
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
İnşallah canım sağ salim alırsın inşallah sende
0 oy
24 Temmuz 2022 (1,428 puan) cevapladı
Dün kontrol vardı 40 beklicez dediler tmm beklim ama nolur Allahım normal doğum olsun sezeryan istemiyorm ben delircem 
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Aynı ben :) benim yarın kontrolüm var kilomuz arttıysa sezeryan yapcak doktor zaten çatıda kavis varmış benim ondan normal doğum olmaz kilosu artarsa dedi doktorumuz
24 Temmuz 2022 (1,428 puan) yorumladı
Benimki 2700 kilosu iyi hadi doğana kadar olsun 3 kg
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Öyle canım yeterli zaten 2.5 dan sonrası yeterli diyor doktorlar kilosuna ultrason da yanıltabiliyor zaten
0 oy
24 Temmuz 2022 (219 puan) cevapladı
38+6 dayım eğer cumaya kadar kendi sancimla olmazsa onlar suni sancı verecekler sezaryen söz konusu bile değil neden sezaryen oluyorsunuz ki 
24 Temmuz 2022 (357 puan) yorumladı
Evet suni sanciyla deniyolar günü dolunca acılmayı
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Suni sancı bebeğin kalp atışını riske sokabiliyor o yüzden riskli. Suni sancı alıpta bebeği strese sokup kalp atışları düşerse yine sezeryana alıyorlar yani hem suni sancıyı çekmek zorunda kalıyorsunuz hemde sezeryan acısını
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Ve ayrıca suni sancıyla açılması olmayan bir çok arkadaşım var hiç bir işe yaramadı 10 saat çekti ve sezeryana aldılar
0 oy
24 Temmuz 2022 (73 puan) cevapladı
Bende 39+2 haftalik hamileyim canim, benim kizda gelmek istemiyor. Oysa hep erken doğum riski var dediler. Sancim falan hic biseyim yok. Sadece rahim ağzı 1 cm ve yumuşama var. Bebegin kafasi hissediliyor. Bebek doguma 2 haftadir hazir ama sancim yok. 29.7 da doktor sunni sanci verelim dedi 40. Haftaya girecegi için 
24 Temmuz 2022 (5 puan) yorumladı
Merhaba canim son adet tarihin nedir acaba senin
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Benimde öyle canım pozisyonu normal doğum şeklinde ama sancı çıkmıyor nst de açılma da yok ben suni sancı hiç istemiyorum çünkü dezavantajı var. Bebeğin kalp atışını düşürebiliyor strese sokabiliyormuş. Birde o kadar suni sancıya rağmen açılma olmayan arkadaşlarımda var. Benim zaten çatı kavisliğinden dolayı belki normal olmayabilir de yarın bakıcaz işte
24 Temmuz 2022 (73 puan) yorumladı
22.10 son adet tarihim canim


Benim her yerim cok ödem oldugu icin ve artik sıkıntı çektiğim için mecburen sunni sanci yapila bilir. Açılmaya müsait çünkü tek eksiğim sanci
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Açılma durumu varsa yapılabilir elbette. Ben genel olarak hani riski var diye dedim. Ama sizin için yokmuş demekki hayırlısı olsun inşallah
0 oy
24 Temmuz 2022 (1,801 puan) cevapladı
Bi 39+3 de burda yalancı sancılardan yoruldum doğsun görüşcez beyfendiyle 
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
İnşallah rabbim bir an önce sağ salim kurtarır canım. Sabahtan beri kasığım dehşet ağrıyor hastaneye gidiyorum ama sancı çıkmıyor. Benim bebenin hastane fobisi var sanırım evde sancı arada oluyor ama hastanede yok
24 Temmuz 2022 (1,801 puan) yorumladı
Amin canm aynı sorun bende de var sancı girdi mi kıvranıyorum ama çok düzensiz bi arka arkaya giriyor bi 2 3 saat yok
24 Temmuz 2022 (318 puan) yorumladı
Aynı öyle eğer doğum yaparsan haber ettt bende haber vericem :)))
24 Temmuz 2022 (1,801 puan) yorumladı
Tm canm sağlıcakla gelsinler inşallah :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 hafta 3 günlük gebelikte doğum sancısı neden başlamaz?
Gebeliğin 39. haftasında doğum sancılarının başlamaması, bebeğin henüz doğum kanalına yerleşmemesi veya vücudun henüz yeterli oksitosin hormonunu salgılamaması ile ilgilidir. Her gebelik süreci farklı işler ve 40. haftaya kadar beklemek tıbbi olarak normal kabul edilir. Eğer 41. haftaya kadar sancı başlamazsa doktorlar suni sancı veya tıbbi takip yöntemlerini değerlendirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık gebelikte mide bulantısı ve halsizlik normal mi?
Gebeliğin son günlerinde mide bulantısı, baş ağrısı ve aşırı halsizlik yaşanması vücudun doğuma hazırlanma süreciyle ilgili olabileceği gibi, tansiyon yüksekliği veya gebelik zehirlenmesi (preeklampsi) gibi ciddi durumların habercisi olabilir. Bu belirtiler şiddetliyse vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalı ve tansiyon takibi ile gerekli kan tahlilleri yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başlamadığı durumlarda sezaryen kararı ne zaman alınır?
Sezaryen kararı genellikle gebeliğin 41. haftası dolduğunda veya bebeğin kalp atışlarında stres, su azalması gibi riskli durumlar saptandığında alınır. Anne adayının genel sağlık durumu kötüleşirse veya rahim ağzında hiçbir açılma belirtisi görülmezse, doktorlar anne ve bebek sağlığını korumak adına sezaryen operasyonunu planlı bir şekilde gerçekleştirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık gebelikte bebek hareketleri nasıl takip edilmelidir?
Bebek hareketlerinin son haftalarda azalması beklenmez; aksine hareketlerin düzenli ve güçlü hissedilmesi gerekir. Günde en az 10 hareketin hissedilmesi sağlıklı kabul edilir. Eğer bebek hareketlerinde iki gün boyunca aşırı bir artış veya ani bir duraksama hissediliyorsa, bu durum acil bir muayene gerektiren önemli bir uyarı işaretidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumu kolaylaştırmak için 39. haftada neler yapılabilir?
Doğumu kolaylaştırmak için doktorunuzun onayıyla hafif tempolu yürüyüşler yapabilir, pelvik taban kaslarını gevşetici egzersizlerden faydalanabilirsiniz. Ancak halsizlik ve mide bulantısı gibi şikayetleriniz varsa, fiziksel aktivite yerine doktorunuzun önerdiği dinlenme ve sıvı alımı gibi destekleyici tedavilere odaklanmanız çok daha sağlıklıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 329 göst.
0 oy
10 cevap 1,445 göst.
16 Kasım 2018 Doğum kategorisinde "Öykümü" beklerken:) (2,485 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...