41 haftalık gebeyim, suni sancı beni nasıl etkileyecek?

0 oy
1,451 göst.
24 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (769 puan) sordu
Merhaba hanımlar. 41 haftalık olduk. Sabah hastaneye yatışım yapılıp suni sancı verilecek. O kadar çok korkuyorum ki nasıl sabah olacak hiç bilmiyorum. Haftalardır içimde hep bana bir şey olacak çocuğum yalnız kalacak hissi var.  Bu beni daha da çok korkutuyor. İlk gebeliğim beni ne bekliyor onuda bilmiyorum. Yalancı sancım bile olmadı bugüne kadar. Sancı nasıl bir şey dayanabilir miyim hiç bilmiyorum. Tecrübeli anneler bana hem moral hemde tavsiye ve bilgi verirseniz çok sevinirim. 
Gebelik haftası 41

15 Cevap

+2 oy
24 Temmuz 2022 (45 puan) cevapladı
Canim benim oyle seyler tum annelerde olusan dusunceler.Korkma kendine guc ver.Biz kadinlar gercekten cok gucluyuz helede sonunda cook guzel bir mucize varsa dayanma gucumuz bine katlanir.Guzel seyler dusun kotu seyleri uzaklasdir kendinden.Hem o agriyi cekdiyin zaman ne korku kalir nede baska kotu dusunce bir an once dogsun da hem canim kurtulsun hemde bebeyimi kucagima alim diye dusunuyorsun merak etme.Suni sancida ayni normal sanci gibi.Hatda iyi yani erken acilma yapiyor ve erken dogurmana yardimci oluyor.Su an 35 haftalik hamileyim ve iki haftadir her gun dogum sancisi cekiyorum.Erken dogum riskim var artik o kadar canim yaniyorki bir an once gelsin istiyorum korku falan gozukmuyor gozume canim 
24 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun
24 Temmuz 2022 (39 puan) yorumladı
Hayırlı geceler olsun inşallah bende hep aynı şeyden korkuyorum bana bişey olacak bebeğime ne olacak diye yada Allah korusun bebeğime bişey olursa napıcam diye ama kimseye diyemiyordum bitek ben böyle düşünüyorum sanıyordum galiba bütün Anne adaylarının aklından mutlaka geçiyor aynı şeyler
Yazınız çok iç rahatlatıcı gerçekten ağzınıza sağlık
25 Temmuz 2022 (200 puan) yorumladı
Demek normalmiş ben de hep böyle düşünüyorum Rabbim yardımcımız olsun inşallah Allah'ım inşallah
-Reklam-
+1 oy
25 Temmuz 2022 (571 puan) cevapladı
arkadasim merhaba bebişine kavusacaksın hayırlısı ile insallah ılık duşunu al bi rahatla iyi düşünki iyi olsun hersey allahtan rabbine sıgın duanı et  dogum sıradındaki nefes alıp verme cok önemli odada gez durma acılman kolay olur  gitgel kendini oku nas felak ayetel kürsiy   bunlar iyi gelicektir allaha emanet olun
+1 oy
25 Temmuz 2022 (248 puan) cevapladı
Rabbim selametle yavrunu kucağına almanı nasip etsin amin

 Doğumdan önce mutlaka şu ayeti kerimeyi okuyun faydasını göreceksiniz inşaallah:

 "Sümmes sebila yesserahu" (Yolu ona kolaylaştırdı) Abese süresi 20. Ayet

İlk doğumumda çok faydasını gördüm, sık sık tekrarlayın. Allah yardımcın olsun...
0 oy
24 Temmuz 2022 (150 puan) cevapladı
O HIS BENDEDE VAR CANIM 40 HAFTAYIM CUMA GUNU BENDE 41 OLUYORIM BANADA YATIS VERIRLER  GIBI ARADA KASILMALARIM OLUYOR AMA 10 DK BI GELIP GECIYOR GERI BENDE OYLE HISEDIYORUM BANA BISEY OLCAK COCUGUM KALCAK DIYE INSALLAH CUMAYA KADAR SANCİLANIRIM DIYORIM AMA ZOR SANKI 
24 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
Allah yardımcımız olsun inşallah
0 oy
24 Temmuz 2022 (828 puan) cevapladı
Canım o his bende de vardı hiç korkma ebeleri dinle kolay birsey yoktur her zorun arkasında güzel şeyler vardır 1 2 saat sancı çekersin ve yavrunu kucağına alacaksın ne güzel bir duygu hep bebeğini düşün onu kucağına alacağın zamani düşün kötü şeyler düşünme 
24 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
Teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun
0 oy
24 Temmuz 2022 (30 puan) cevapladı
Benim de ilk gebeliğim hayirlisiyla inşaallah sağ salim doğumunu yapar çıkarsın  bizimde 3 hafta kaldı heyecanla bekliyoruz 
24 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
Teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun
0 oy
24 Temmuz 2022 (169 puan) cevapladı
Öncelikle  Rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde kucagına almayı nasip etsin evladını ben iki bebeğimide gün verilip suni sancıyla doğum yaptım hiç endişelenme Rabbim yolunu veriyo bol bol dua et 
24 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun
0 oy
24 Temmuz 2022 (30 puan) cevapladı
Suni sancıyı hiç tavsiye etmem çok kötü bana iki çocuğum da suni sancı verdiler bağır bağır öldüm üçüncüye hamileyim kendi sancim gelene kadar suni sancıyı düşünmüyorum 
24 Temmuz 2022 (102 puan) yorumladı
Yalnız kadına verilcek sabah suni sancı şu an zorunlu bir durum keşke yazmasaydinzi rahatlatmaya calsiyir herkes farkindaysanzi
24 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
Bu yorumu yazmak için mi açtınız hesabı. Gerçekten kalbiniz kötü.
24 Temmuz 2022 (82 puan) yorumladı
Her kesin vucudu farkli.Her kes ayni seyi his etmez,ede bilmez...
Siz desenizde,demesinzde zaten karar verilmis coktan...
ALLAH kolay yolunu versin,kimin ne ihtiyaci varsa asanlikla elde etsin.Amin...
0 oy
25 Temmuz 2022 (200 puan) cevapladı
Rabbim yardımcın olsun inşallah Allah'ım darda zorda koymasın inşallah Allah'ım kolaylık versin doğumuna sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah'ım  inşallah hayırlısıyla o aylara ben de gelirim sağ salim kucağıma alırım bütün Muhammed ümmetinide yavrularına sağ salim kavuşsun inşallah  daha 23+5 aylık hamileyim inşallah sağ salim çabuk geçer aylar inşallah hayırlısıyla inşallah
0 oy
26 Temmuz 2022 (45 puan) cevapladı
Guzel anne nasil gecti dogumun .Hepimiz merak ediyoruz seni ve evladini.İnsaAllah guzel gecmistir.Sana bol bol dua etdik.Korktugun kadar oldumu suni sanci ?Kendini iyi his etdiyin anda bize donus yap merak ediyoruz nasilsin bebek nasil dogumun nasil gecti ?
26 Temmuz 2022 (180 puan) yorumladı
Bende merak ettim . Bekleyeyim şurada cevabinı bendr
28 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
Merhaba teşekkür ederim hepinize. 24 saat suni sancı sonucunda 1 cm bile açılma olmadı anlamadığımız bir şekilde. Bir 24 saat daha vereceklerdi kabul etmedim çünkü bebek iri ve suyun az dediler. Hastaneden nefret ettim anlatıldığı gibi değildi asla. Birde doğumhanede psikolojim çok bozuldu en büyük etken buydu bundan dolayı imza atıp çıktım hastaneden özele gidip sezaryen oldum. Açılmam olsa normal doğumda olurdum tabiki. Ama tehlikeye atmak istemedik. Biraz ağrılarım var geçecek inşallah. Doğumun her türlüsü çok kutsal Allah annelere güç kuvvet versin. Bebişte iyi çok şükür.
28 Temmuz 2022 (180 puan) yorumladı
Kesinlikle öyle annelik kutsal. Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin canım gözün aydım :)
0 oy
26 Temmuz 2022 (357 puan) cevapladı
Acikliginiza bakildimi hic Rabbim bir avazda dogurmak nasip etsin inşallah 
0 oy
26 Temmuz 2022 (467 puan) cevapladı
Dün banada suni şancı verilcekti doğum için canım suyunda azalma var denmişti sonra doppler yeterli deyince bıraktılar 2 sonra gel dedi yarın gitcem belki banada aynı sancıla doğum olabilir 38+6 yım şuan hiç korkma allah büyük allah yardımcımız olsun hepimizin canım ilk doğumum kendi sancımlaydi bende korkuyorum ama doğunca unutucaz
0 oy
26 Temmuz 2022 (284 puan) cevapladı
Korkutmak gibi olmasın Allah yardımcın olsun suni sancı yemiş biri olarak 
0 oy
26 Temmuz 2022 (68 puan) cevapladı
Ay bende ikinciye hamileyim ilkimi35haftalim dogmustu şimdi ikinci 39+2gunluk oldu bende o sancım verilmesini istemiyorum korkuyorum o biraz korkutuyor insanı eğer günün gecipte sancı açılma olmasa sezeryanla alilarmis ne kadar gerçek bilmiyorum son haftamız bakalım ne olucak sizi nasıl oldunuz doğdu mu bebeiniz sancinjz nasıl geçti acaba 
0 oy
26 Temmuz 2022 (362 puan) cevapladı
Bende aynı senin gibi 41 hafta ilk gebelik ve 1 cm açıklık ile suni aldım 6 saat sonunda kızım kucağımdaydı tek diyeceğim korkma ve ebeni doktorunu ne derse dinle yap sonu emin ol çok güzel olacak sağlıkla al kucağına 
26 Temmuz 2022 (155 puan) yorumladı
1 gun once yazmis dogum olmustur herhalde cevap bekliyoruz canim
26 Temmuz 2022 (362 puan) yorumladı
Yeni gördüm inşallah sağlıkla almıştır
28 Temmuz 2022 (769 puan) yorumladı
Merhaba teşekkür ederim hepinize. 24 saat suni sancı sonucunda 1 cm bile açılma olmadı anlamadığımız bir şekilde. Bir 24 saat daha vereceklerdi kabul etmedim çünkü bebek iri ve suyun az dediler. Hastaneden nefret ettim anlatıldığı gibi değildi asla. Birde doğumhanede psikolojim çok bozuldu en büyük etken buydu bundan dolayı imza atıp çıktım hastaneden özele gidip sezaryen oldum. Açılmam olsa normal doğumda olurdum tabiki. Ama tehlikeye atmak istemedik. Biraz ağrılarım var geçecek inşallah. Doğumun her türlüsü çok kutsal Allah annelere güç kuvvet versin. Bebişte iyi çok şükür.
28 Temmuz 2022 (45 puan) yorumladı
Ayy bu devletdeki saglikcilar niye bu kadar acimasiz olmuslar.Zulum cekdiriyorlar resmen yaa.Bir gun sanci ne demek.Bir daha denemekde yani ayri sacma birsey.Cocugun hayati tehlikede ola bilir suyu azalmis.Hemde masaAllah iri bebek anne icin daha cok tehlikeli.Yok anam yok paran varsa hayat var .Yoksa yuzumuze bile bakan olmaz.İyiki gitmissin canim ozele.Vallahi devletden zaten korkuyordum simdi hep korktum.Sanada cok uzuldum canim.Cok sukur ama evladina kavusdun ona odaklan insaAllah unutursun bu tramvayida yakin zamanda
28 Temmuz 2022 (362 puan) yorumladı
Gözün aydın olsun bende aynı şeyleri yaşadım sayılır ama banada 41 hafta oldugum halde 1 ayın var dediler  aynı gün doğum yaptım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

41 haftalık gebelikte suni sancı süreci nasıl ilerler?
Suni sancı süreci, hastaneye yatışınızın ardından damar yoluyla oksitosin hormonunun kontrollü bir şekilde verilmesiyle başlar. İlk olarak bebeğin kalp atışları ve rahim kasılmaları monitörle sürekli takip edilir. Ardından düşük dozla başlayan ilaç, kasılmaların düzenli ve etkili hale gelmesi için doktorunuz tarafından kademeli olarak artırılır. Genellikle bu süreç birkaç saat sürer ancak rahim ağzının açıklığına bağlı olarak kişiden kişiye farklılık gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum yaparken ağrı ile nasıl başa çıkılır?
Suni sancı sırasında ağrıyla başa çıkmanın en etkili yolu doğru nefes tekniklerini uygulamak ve vücudu serbest bırakmaktır. Kasılma anlarında derin burun nefesi alıp yavaşça ağızdan vermek, oksijen akışını artırarak hem bebeği rahatlatır hem de kasılmaların şiddetini daha yönetilebilir kılar. Ayrıca hastane ortamında epidural anestezi gibi ağrı kesici seçeneklerini doktorunuzla önceden konuşmak, doğum anındaki kaygınızı azaltmanıza yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğumun doğal doğumdan farkı nedir?
Suni sancı ile doğumun doğal doğumdan temel farkı, doğumun vücudun kendi ürettiği hormonlar yerine dışarıdan verilen sentetik oksitosin ile başlatılması veya hızlandırılmasıdır. Doğal sancılar genellikle yavaş başlayıp kademeli artarken, suni sancı daha hızlı ve güçlü kasılmalar başlatabilir. Her iki yöntemde de amaç sağlıklı bir doğum gerçekleştirmektir; suni sancı özellikle 41. haftayı geçen gebeliklerde bebeğin güvenliği için tercih edilen tıbbi bir gereklilik olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
41 haftalık gebelikte suni sancı neden gerekli görülür?
41 haftalık gebeliklerde suni sancı, plasentanın işlevselliğini yitirme riski ve bebeğin susuz kalma ihtimali gibi riskleri önlemek amacıyla tercih edilir. Gebelik süresi 40 haftayı geçtiğinde bebek için rahim içi ortamın ideal koşulları azalmaya başlayabilir. Tıbbi olarak gebeliğin devam etmesi riskli görüldüğü durumlarda, doğumun güvenli bir şekilde başlatılması hem anne hem de bebek sağlığı açısından en doğru yaklaşım olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı öncesi doğum korkusuyla nasıl baş edilir?
Doğum korkusuyla baş etmenin en iyi yolu, yaşayacağınız süreci doktorunuzdan detaylıca öğrenmek ve kontrolün uzman sağlık ekibinde olduğunu hatırlamaktır. İçinizdeki korku hissi çok yaygın bir durumdur; kendinize odaklanarak bebeğinizle kavuşacağınız anı hayal etmek stresi azaltabilir. Doğumun doğal bir süreç olduğunu ve hastanede her türlü müdahaleye hazır bir ekibin yanınızda olacağını bilmek, kaygı düzeyinizi düşürmenize yardımcı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 498 göst.
10 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Nilay 2727 (18 puan) sordu
0 oy
20 cevap 1,696 göst.
0 oy
2 cevap 442 göst.
20 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Mahmut57&53 (669 puan) sordu

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...