Tüy dökücü krem kullanırsam cildimde sorun olur mu?

0 oy
420 göst.
28 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (346 puan) sordu
Kızlar tüy dökücü Krem kullansam sorun olur mu ya bazılari kullandım bişey olmuyo diye ilk zamanlar da jilet kullandim şimdi tenim baya hassaslaşti bütün onla temizleyince çok kanıyo. Tüy dökücü kullanmak istiyorum sorun olur mu 
Gebelik haftası 29

2 Cevap

0 oy
28 Temmuz 2022 (727 puan) cevapladı
Tüy dökücü krem zararlı diye önermiyor dr lar. 
-Reklam-
0 oy
28 Temmuz 2022 (455 puan) cevapladı
Bende bioder aldim kullandim bitkisel diye. Onumu arkami goremiyorum artik
28 Temmuz 2022 (346 puan) yorumladı
Evet bende göremiyom millet agdaya gidiyo o da bana ters bişey herkesin görüşü farklı tabi diğerlerine normal bişey gibi gelebilir ama ben agdaya gitmek istemiyorum jilet dediğim gibi mahvediyo mecbur krem kullancm artik
28 Temmuz 2022 (497 puan) yorumladı
Bende istiyorum agdaya ama eşim istemedi diye gitmedim hiç jilet hiç görmüyorum zaten kendimi kesiyorum :) ağda aldım  onu kullanacam bence bir zararı olmaz
28 Temmuz 2022 (90 puan) yorumladı
Kızlar ayıptır söylemesi ben yere ayna koyarak oturup permatik ile alıyordum kolay oluyor tavsiye ederim doğuma bile öyle yaparak gittim
29 Temmuz 2022 (497 puan) yorumladı
Bende öyle yaptım ama kesiyor insan ağda daha pratik en azından görmeden sürüp temizliyebilirsiniz ama dediğiniz şekilde Dr iyi :) şükür az kaldi 2 haftam var  hamilelikte hiç sevmediğim şey bikini bölgesi temizliği:( çok zorlanıyorum ve çok çabuk çıkıyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hassas ciltlerde tüy dökücü krem kullanımı cilde zarar verir mi?
Hassas ciltlerde tüy dökücü krem kullanımı, içerikteki kimyasallar nedeniyle tahrişe, kızarıklığa veya alerjik reaksiyonlara yol açabilir. Özellikle cildiniz jilet kullanımı sonrası zaten hassaslaşmışsa, kremin içeriğinde bulunan güçlü maddeler cildin koruyucu bariyerine zarar vererek yanma hissi oluşturabilir. Bu nedenle ürünü kullanmadan önce mutlaka cildinizin küçük bir bölgesinde 24 saatlik yama testi yaparak cildinizin nasıl tepki vereceğini gözlemlemelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüy dökücü krem kullanırken nelere dikkat etmeliyim?
Tüy dökücü krem kullanırken en önemli kural, ürünü üreticinin belirttiği süreden daha uzun süre cildinizde tutmamaktır. Kremi uyguladıktan sonra mutlaka bol su ile durulamalı ve uygulama sonrasında alkol içermeyen, yatıştırıcı bir nemlendirici ile cildinizi rahatlatmalısınız. Ayrıca açık yara, sivilce veya tahriş olmuş bölgelerin üzerine asla uygulama yapmamalı, bu bölgeleri ürünle temas ettirmekten kaçınmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Jiletle temizlik sonrası oluşan tahriş ve kanama nasıl önlenir?
Jiletle temizlik sonrası oluşan tahriş ve kanamayı önlemek için jiletin her zaman keskin ve temiz olduğundan emin olmalı, mutlaka bir tıraş jeli veya köpüğü kullanmalısınız. Kuru cilde jilet vurmak cildi mikro düzeyde çizer ve kanamaya neden olur. İşlem sonrasında cildi soğuk su ile durulamak gözenekleri sıkılaştırır ve tahrişi azaltır. Eğer cildiniz çok hassassa, jilet yerine alternatif tüy alma yöntemlerini veya epilasyon gibi kalıcı çözümleri değerlendirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüy dökücü krem yerine hangi yöntemler daha az tahriş eder?
Tüy dökücü krem veya jilet cildinizi çok zorluyorsa, daha az tahriş edici olan yöntemlere geçiş yapabilirsiniz. Örneğin, şekerli ağda veya ılık ağda kökten alım sağladığı için jilet kadar sık uygulama gerektirmez ve bu sayede cildin kendini yenilemesine zaman tanır. Eğer profesyonel bir çözüm arıyorsanız, lazer epilasyon yöntemleri tüyleri uzun vadede azaltarak sürekli jilet veya krem kullanma ihtiyacını ortadan kaldırır ve ciltteki tahriş sorununu kökten çözebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüy dökücü krem sonrası ciltte oluşan yanma hissi nasıl geçer?
Tüy dökücü krem sonrası ciltte yanma hissi oluşursa, bölgeyi vakit kaybetmeden soğuk suyla yıkayarak ürün kalıntılarını tamamen arındırmalısınız. Yanma hissini yatıştırmak için aloe vera jeli, panthenol içerikli kremler veya eczanelerde satılan yatıştırıcı losyonlar kullanabilirsiniz. Eğer kızarıklık şiddetliyse, şişlik varsa veya yanma hissi birkaç saat içinde geçmiyorsa, cildiniz kimyasal bir yanık yaşamış olabilir ve bu durumda bir dermatoloğa danışmanız en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 222 göst.
0 oy
3 cevap 542 göst.
0 oy
4 cevap 349 göst.

1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...