Sezaryen doğum çantamda neler olmalı, neye ihtiyacım var?

0 oy
539 göst.
2 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (62 puan) sordu
Ben ilki normal yaptm bnmkı cok kotu gectı ikinciye gebeyım sezaryan olcm dırek ve eksık bırsey gotrmk ıstemyrm sezaryan da neler kattınız cantanıza yada en cok ne işinize yaradı bas agrısı falan yapyr dedıler

4 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 (54 puan) cevapladı
Ben de 18 gün önce sezeryan doğum yaptım çok kötü aşırı derecede baş ağrısı oluyor 3ü 1 arada kahve kesin al dolu dolu çantana koy bol bol sıvı şeyler tüket ben o ağrıyı 10 gün çektim en son serum taktırdım aynı bayılacak gibi oluyordum ztn başımın ağrıması bende direk sırttan iğne vurduktan 5 dk sonra ağrımaya başladı sağolsun ordaki hemşire masaj yapmıştı doğum yaparken hemen etkisi oluyor baş ağrısının 
2 Ağustos 2022 (62 puan) yorumladı
Allh analı babalı büyütsün inşallah darısı bna vallahı baş agrısı cok kotu ınslh kotu gecmz dıkısler kac gunde ıylesr yanı eve gectıgımızde o dıkısler den ayaga kalka bıldınızmı kendı ıhtıyaclarjnızı karsılayabıldnz mı
2 Ağustos 2022 (54 puan) yorumladı
Ben şükür 2. Günü ayağa kalkmıştım ama biraz inat yaptım birilerine karşı şükür dikişlerimde de sıkıntı olmadı sezeryan için ztn iki gün yatış oluyor kızımda sarılık çıktı geri bir günde öyle yattık geri bende hamileyken enfeksiyon vardı çocuğa geçmiş 1 hafta da öyle yatış yapıldı 10 gün ztn hastanede geçti eve geçince de 4. Gün gittim kızımın topuk kanı alacakları sıra bende dikişleri aldırdım korkudan bakmadım kaç tane dikiş olduğunu bile sormadım yavaş yavaş çek dedim hemşire de öyle yaptı ağrımadi ama eğilince yada bir yere uzaninca arada ağrıyor o kadar da olsun cnm o kadar dikişten sonra
2 Ağustos 2022 (62 puan) yorumladı
Cok cok gecms  olsn cnm sen sezaryan da dıkıs atıklqrında eriyen ipler olyr kendı kendı onlardan ameliyat olmadın mı yanı aldırmana gerek kalmayandn tm anlatmdm adını bılmyrm
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2022 (986 puan) cevapladı
Bende 13 gün oldu doğum yapalı spinalle oldum, sonrasi çok zordu bol bol sıvı ve kahve bas ağrısı cidden insani çok sarsiyor ben ayağa kalkamadım hic basim sallaniuodu resmen iğrenç birşey allah yardmcn olsun bide bulantı ve kusma yaptı bende ogurdukce dikislerim çok sizladi brndr damardan serum yedim sonrasinda rahatladım biraz 
2 Ağustos 2022 (62 puan) yorumladı
Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı bna vallahı baş agrısı cok kotu ınslh kotu gecmz Bn bırde zayıf bırıyım hıc kiloda almadm gebelikte ınslh hal kalır bende hastaneden eve. Gevtkktn sonra ayaga kalkabıldnz mı nasıl gectı dıkısler ılk gun agrıdıktn sonra dıger gunler agrı sızı yaptımı
2 Ağustos 2022 (986 puan) yorumladı
Canim eve geçince ayağa kalkamadım 3 gün yattim bas ağrısı beni çok zorladi normal.bir bas ağrısı degildi basimin her yeri ağrıyordu, dikişlerim 2 gün ağrıdı sonra çok bir ağrısı yoktu simdi de iyileşti sayilir
0 oy
2 Ağustos 2022 (995 puan) cevapladı
Ben sezeryan yaptım çok memnun kaldım. Spinal oldum hiç baş ağrım olmadı şükür.  İlk gün ağrım oldu dikiş yerinde 3.gun evde kahvaltımı bile hazırladım.  Korkma hiç.  İlk gün bol bol yürü hastanede ama dik yürümeye çalış.  Toparlarsin hemen korkma .depend al mutlaka kanama için rahat oluyor 
2 Ağustos 2022 (62 puan) yorumladı
Depend tek kullanımlık demı duydum ama aynı norml petler gıbı kullanıp kullanıp atlyr ınslh cnm ya bnmkı de ıyı gecer korku var
2 Ağustos 2022 (995 puan) yorumladı
Depend çamaşır. Tek kullanımlık ama çok rahat oluyor içinden 9 tane çıkıyor du sanırım.  Pedle uğrasmadan iyi oluyor .hiç korkmayın  sakin olun emin olun korkulacak bisi uok sadece ilk gün zor . O da normal ameliyat neticede . Yanımda kayısı hoşafı getirmiştim hastaneye gaz çıksın diye onun da faydasını gördüm.  Zaten ağrı kesici yapiyorlar sürekli hastanede ilk gün. Agriniz oldukça söyleyin yaparlar .
0 oy
2 Ağustos 2022 (62 puan) cevapladı
Çanta olarak aynı normal doğum gibi düşün ama devlet hastanesi 2 gün yatış yapıyor. Ona göre gecelik   iç çamaşırları rahat edebileceğin tarzda olsun karnın en ufak şeyde aciyabilir. Birde sezeryandan sonra sürekli yürüyüş devamlı yoksa çok ağırlaşırsiniz

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen doğum çantasında mutlaka olması gerekenler nelerdir?
Sezaryen doğum çantanızda öncelikle bol ve yüksek belli pamuklu iç çamaşırları, önden düğmeli gecelikler, emzirme sütyeni ve bol pijama takımları bulundurmalısınız. Ayrıca hijyenik ped, göğüs ucu kremi, hastane çıkış seti, bebeğiniz için birkaç takım kıyafet ve kişisel bakım ürünlerinizi mutlaka ekleyin. Sezaryen sonrası hareket kolaylığı sağlayan rahat kıyafetler iyileşme sürecinizi destekleyecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen sonrası şiddetli baş ağrısı neden olur ve nasıl geçer?
Sezaryen sonrası görülen şiddetli baş ağrısı genellikle spinal veya epidural anestezi sonrası oluşabilen bir durumdur ve genellikle bol sıvı tüketimi ile istirahatle geçer. Eğer ağrınız çok şiddetliyse ve geçmiyorsa mutlaka doktorunuza bildirmelisiniz; doktorunuz ağrı kesici veya gerekli görürse farklı tedavi yöntemleri uygulayabilir. Bol su içmek, vücuttaki anestezi etkisinin daha hızlı atılmasına yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen ameliyatı sonrası iyileşme sürecini hızlandırmak için ne yapmalı?
Sezaryen sonrası iyileşme sürecini hızlandırmak için doktorunuzun önerdiği ilk 24 saat içinde yavaşça ayağa kalkıp kısa yürüyüşler yapmanız çok önemlidir. Bu, bağırsak hareketlerini düzenler ve kan dolaşımını hızlandırarak gaz sancısını azaltır. Ayrıca bölgeyi temiz ve kuru tutmak, ağır kaldırmaktan kaçınmak ve beslenmenize dikkat ederek bol proteinli gıdalar tüketmek iyileşmeyi belirgin oranda destekler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğumda hastaneye giderken yanıma hangi kişisel eşyaları almalıyım?
Sezaryen için hastaneye giderken yanınıza mutlaka kaymaz terlik, telefon şarj aleti, kimlik belgeleriniz, hastane kayıt dosyası ve emzirme yastığı almalısınız. Hastane ortamında kendinizi rahat hissetmenizi sağlayacak kendi kişisel bakım ürünleriniz, diş fırçanız ve bebeğiniz için yeterli miktarda yenidoğan bezi ile ıslak mendil çantanın olmazsa olmazlarıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası gaz sancısı nasıl önlenir?
Sezaryen sonrası gaz sancısını önlemek için ameliyattan sonra mümkün olan en kısa sürede ayağa kalkıp hafif adımlarla yürümek en etkili yöntemdir. Ayrıca bol su tüketmek, vücudu dik tutmaya çalışmak ve gaz yapıcı yiyeceklerden ilk günlerde kaçınmak sancıyı azaltmaya yardımcı olur. Eğer sancınız çok yoğunsa, doktorunuza danışarak güvenli gaz giderici yöntemler hakkında destek alabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 225 göst.
27 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Sibel. Sevsin11 (62 puan) sordu
0 oy
1 cevap 343 göst.
0 oy
20 cevap 2,075 göst.
5 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevtur (116 puan) sordu

1,512,305 soru

24,667,527 cevap

367,070 kullanıcı

...