39+3 haftalık hamileyim, bebeğin aşağı inmesi için ne yapabilirim?

0 oy
551 göst.
2 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (643 puan) sordu
Selâm kızlar 39+3 haftadayiz ne sancı var ne birşey bebeğin henüz aşağı inmedi doğum gecikicek dediler ya bebeğim inmezse açılmam olmazsa sezeryan filan korkuyorum bebeğin aşağı inmesi için ne yapa bilirim ?
Gebelik haftası 39+3

3 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 (34 puan) cevapladı
Emekleme şeklinde evin içinde yürüyün 
2 Ağustos 2022 (643 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2022 (236 puan) cevapladı
Vala ben ozel hastanenin yaptirdiklari hareketleri izledim hep de meldivendin cocuk gibi inin ziplaya ziplaya sonra hemsirem mutfak tezgahina asıl otur kalk diyor yokus falan varsa in cik isine yarar ha birde iliskiye girmeni tavsiye ederim dinlenme pek fazla da islerde zorla kendini yani karnina baski yaoacak isler yap hani supurge makinasiyla iyice ugras veya esinin senin camasirlarinizdan tek tük olan fakan cikarsa renk olarak oturarar elinle yika zorla kendini dogum o kadar kolay olacak ki insallah
3 Ağustos 2022 (643 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim canım, 9 ay hep merdiven inip çıktım evde merdiven var 18 kat, ilişkinin çok yararlı olduğunu biliyorum ama 1,2 haftadan bir 2 gün ilişkide oluyoruz çünkü eşim biraz uzak şehirde çalışıyor ancak haftada 2 gün eve gele biliyor dediklerinizi yapıcam çok sağolun sadece 3 ay yatdım ayağa kalkacak halde değildim sonra hep ev işlerini tek başıma yaptım o yüzden MaşAllah bebeğin başı falan aşağıda ama açılma sancı yok korkarım ki olmazsa sezeryana götürürler
3 Ağustos 2022 (236 puan) yorumladı
Vala ben 3 hamileligim dedigim gibi 2 si cok guzeldi bunda cok korkuyorum samki samci cekicekmisim de sezeryana alinacakmisim sonra gibi nasil kurtulcam bu dusunceden bilmiyorum da yani yuruyemiyorum bile ben hakkimizda hayirlisi olsun
0 oy
2 Ağustos 2022 (22 puan) cevapladı
Otur kalk şeklinde hareket yapın şnaw çekin oturup kalkarak eşin elinden tutsun birde bol.bol sıcak duş al ben 40 haftalık oldum bunu bir gün yaptım akşam sancım oldu sabah ebebgim doğdu 
3 Ağustos 2022 (643 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim ama sıcak duş alamıyorum ki hamiləlikdən önce de hep ilık su ilə duş aldım alışdım azcık sıcak bile kötü yapıyor beni ama deniyicegim
6 Ağustos 2022 (22 puan) yorumladı
Mutlaka doğum yaptınız mı
6 Ağustos 2022 (643 puan) yorumladı
Hala yok hastahanedeyim bekliyorum
6 Ağustos 2022 (22 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun inşallah tez zamanda sağlıkla bebeğine kavuşursun
6 Ağustos 2022 (643 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım amin inşaAllah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim bebeğin kanala girmesi için ne yapabilirim?
Bebeğin kanala girmesini desteklemek için en etkili yöntemler, yer çekiminden faydalanan dik pozisyonlardır. Gün içerisinde hafif tempolu yürüyüşler yapmak, pilates topu üzerinde dairesel hareketler uygulamak ve çömelme (squat) egzersizlerini kontrollü şekilde denemek bebeğin pelvise yerleşmesine yardımcı olabilir. Ancak bu hareketleri yapmadan önce mutlaka doktorunuza danışarak hareketlerin sizin ve bebeğinizin durumu için uygun olup olmadığını teyit etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin aşağı inmemesi normal mi ve doğum gecikir mi?
39. haftada bebeğin henüz aşağı inmemiş olması oldukça yaygın bir durumdur ve her zaman doğumun gecikeceği anlamına gelmez. İlk gebeliklerde bebek bazen doğum sancıları başladıktan sonra veya doğumun hemen öncesinde kanala yerleşebilir. Vücudunuz doğum için hazırlanmaya devam ediyor olabilir, bu nedenle panik yapmadan doktorunuzun rutin kontrollerini takip etmeniz en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin kanala girmesi için hangi egzersizler güvenlidir?
Bebeğin kanala girmesini kolaylaştırmak için yapılan en güvenli egzersizler, pelvik taban kaslarını gevşeten ve yer çekimini kullanan hareketlerdir. Özellikle pilates topu üzerinde otururken kalçayı sağa sola veya öne arkaya sallamak, merdiven çıkmak (bir destekle) ve kedi-inek pozu gibi yoga hareketleri pelvik bölgeyi rahatlatır. Bu egzersizleri yaparken aşırı yorulmamaya ve kendinizi zorlamamaya dikkat etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin aşağı indiğini nasıl anlarım?
Bebeğin aşağı indiğini (angajman), nefes alışınızın rahatlaması, mide yanmalarının azalması ve idrar torbanıza olan baskının artması gibi belirtilerle anlayabilirsiniz. Ayrıca karnınızın şeklinin daha aşağıda durduğunu gözlemleyebilir ve yürürken pelvik bölgenizde hafif bir ağırlık veya dolgunluk hissedebilirsiniz. Bu belirtiler, bebeğin doğum kanalına doğru yerleşmeye başladığının önemli işaretleri arasında yer alır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamileyim, doğumun başlaması için neler yapılabilir?
Doğumun başlaması için en doğal destek, vücudun salgıladığı oksitosin hormonunu artırmaktır; bu da sakin kalmak, dinlenmek ve sevdiğiniz aktivitelerle ilgilenmekle mümkündür. Doktorunuz onay veriyorsa hafif yürüyüşler yapmak ve bol su tüketmek süreci destekleyebilir. Doğumun kendiliğinden başlaması için beklemek en güvenli yoldur; tıbbi bir müdahale gerekip gerekmediğine ise sadece sizi takip eden hekiminiz karar vermelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 286 göst.
0 oy
3 cevap 557 göst.
0 oy
5 cevap 517 göst.
0 oy
12 cevap 899 göst.

1,512,216 soru

24,666,322 cevap

367,000 kullanıcı

...