39+2 haftalık gebeyim, sancım ve açılmam neden yok?

0 oy
519 göst.
2 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu
39+2 günlük gebeyim ama sancım yok acilmada yok ne yapmam lazım arkadaşlar 
Gebelik haftası 39+2

4 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 (6 puan) cevapladı
38.5 gūnlùk hamileyim hiç sancim yok hafif bel agrim bide kasik agrisi oluyor
2 Ağustos 2022 (81 puan) yorumladı
38+3 um bende aynı sıklaştı ama düzenli değil genelde kasiklarimda daha çok kısa süreli sancı oluyor bıçak saplanmasi gibi
2 Ağustos 2022 (112 puan) yorumladı
Bende aynı isim 39+3de doğum yaptım dün:)
2 Ağustos 2022 (81 puan) yorumladı
Maşallah darısı bize inşallah rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin dua edin bizlerede
2 Ağustos 2022 (112 puan) yorumladı
Ederim tabi rabbim öncelikle doğumunuzda iyi insanlarla karşılaştırma yi nasıp etsin sonra da bebeklerinizi sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin içinizi ferah tutun ve girdiğiniz zaman hep bu dua yi diyin rabbim kolaylığını veriyor o vazifede:)
3 Ağustos 2022 (81 puan) yorumladı
Çok tşk ederim amin cümlemize inşallah dua çok önemli ilkinde ettim ama çok değil o sancıyla kendim için etmeyi unuttum geçmiş ufak günahlar Affolunuyormus rabbim bu sefer inşallah nasıp eder.
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2022 (82 puan) cevapladı
39+1 bende bol bol yürüyüş yap merdiven in çık ve squat hareketi yap Rabbim yardımcımız olsun 
0 oy
2 Ağustos 2022 (357 puan) cevapladı
40 haftaligim hicbisey yok herseyi deniyorum bisey olmuyo
2 Ağustos 2022 (112 puan) yorumladı
Önceki doğumumda 41de gel dogmazsa alirz demişti  doktor ne diyor size
2 Ağustos 2022 (357 puan) yorumladı
İlk oglumda 42 de suni sanci vereceklerini soylediler  gun vermislerdi tam o gecesi nisan geldi gece gittim 2 cm aciklikla sanci vermislerdi bundada bekliyorum bakalim haftaya randevu alicam 41 oluyo insallah kendi sancimiz olur ya :( bunda ne dediler size 2. Sizinde galiba
3 Ağustos 2022 (112 puan) yorumladı
Yok benim üçüncü ptesi kontrol için gitcektm 39+3du ama Pazar gece 4de suyum geldi cnm hayırlı si tabi
0 oy
2 Ağustos 2022 (391 puan) cevapladı
Ben de 39 hafta 6 günlük hiçbir belirti yok gelmeye niyeti yok herhalde:)
2 Ağustos 2022 (8 puan) yorumladı
Vala aynen canim Allah yardımcimiz olsun inşallah
2 Ağustos 2022 (391 puan) yorumladı
Amin inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39+2 haftalık gebeyim, sancım ve açılmam olmaması normal mi?
39+2 haftalık gebelikte sancı ve açılmanın henüz başlamamış olması tıbbi olarak oldukça normal kabul edilen bir durumdur. Gebeliklerin büyük bir kısmı 40. haftayı geçebilir ve vücudun doğuma hazırlanması her kadında farklı zamanlarda gerçekleşir. Rahim ağzındaki değişimler ve sancılar genellikle kendiliğinden, vücut hazır olduğunda başlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftadan sonra doğum sancısı başlaması için neler yapılabilir?
Doğum sancısını başlatmak için yürüyüş yapmak, pelvis hareketleri ve doktorunuzun onay verdiği durumlarda hafif egzersizler süreci destekleyebilir. Ancak en etkili yöntem vücudun doğal hormonal dengesinin kurulmasını beklemektir. Doktorunuza danışmadan herhangi bir bitkisel çay veya yöntem denememeli, süreci tamamen uzman kontrolünde takip etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 39. haftasında açılma olması için doktor ne zaman müdahale eder?
Doktorlar genellikle 41. haftanın sonuna kadar beklemeyi tercih ederler; bu süreçte bebek ve anne sağlığını takip etmek için NST ve ultrason kontrolleri yapılır. Eğer 41. haftadan sonra hala bir ilerleme olmazsa, doktorunuz suni sancı veya farklı yöntemlerle doğumu başlatma kararı alabilir. Her gebelik kendine özeldir ve 40. hafta bir son değil, sadece beklenen bir tarihtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren belirtiler nelerdir ve ne zaman hastaneye gidilmeli?
Düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi veya nişan gelmesi doğumun yaklaştığının en temel belirtileridir. Düzenli sancılarınız 5-10 dakikada bir gelmeye başladığında veya suyunuz geldiğinde vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz. Sancıların sıklığını ve şiddetini takip etmek, doğum sürecini yönetmek için en güvenilir yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39+2 haftalıkken açılma olmaması sezaryen gerektirir mi?
39+2 haftalıkken açılma olmaması doğrudan sezaryen gerektiren bir durum değildir. Doğum eylemi henüz kendiliğinden başlamadığı için beklemek genellikle ilk tercihtir. Eğer bebekte bir stres belirtisi yoksa ve anne sağlığı iyiyse, 41. haftaya kadar normal doğum beklenebilir. Sezaryen kararı, ancak tıbbi zorunluluklar veya 41-42 haftalık gebelik süresi dolduğunda gündeme gelir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,539 cevap

366,953 kullanıcı

...