37+3 haftalık hamileyim, karnım düşmüş mü?

0 oy
708 göst.
17 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (129 puan) sordu

Karnım düşmüş müzik kızlar

image

Gebelik haftası 37+3

2 Cevap

0 oy
17 Ağustos 2022 (6,713 puan) cevapladı
Düşmemiş henüz 
-Reklam-
0 oy
17 Ağustos 2022 (199 puan) cevapladı
Yok daha yukarda sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu cinsiyeti ne
17 Ağustos 2022 (129 puan) yorumladı
Tşk ederim cinsiyeti kız

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamilelikte karnın aşağı düşmesi ne anlama gelir?
Karnın aşağı düşmesi, tıbbi adıyla angajman, bebeğin başının doğum kanalına girmeye hazırlandığını ve pelvis içine yerleştiğini gösterir. Bu durum genellikle 37. haftadan itibaren gerçekleşebilir ve vücudun doğuma hazırlandığının en belirgin fiziksel işaretlerinden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnımın düştüğünü nasıl anlarım ve hangi belirtiler eşlik eder?
Karnınızın düştüğünü, aynaya baktığınızda göbek şeklinizin değişmesinden, daha önce sığmayan elinizin göğüs kafesi ile göbek arasına rahatça girmesinden ve nefes almanızın kolaylaşmasından anlayabilirsiniz. Ayrıca bu süreçte mesaneye baskı arttığı için idrara çıkma sıklığında belirgin bir artış ve kasıklarda hafif batma hissi yaşanması oldukça normaldir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnın düşmesi doğumun hemen başlayacağı anlamına mı gelir?
Karnın düşmesi doğumun başladığı anlamına gelmez, sadece vücudun doğuma fiziksel olarak hazırlandığını gösteren bir süreçtir. İlk gebeliklerde bebek haftalar önce kanala yerleşebilirken, sonraki gebeliklerde bu durum doğum sancılarının başlamasından hemen önce gerçekleşebilir; bu nedenle panik yapmanıza gerek yoktur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kanala yerleşince anne adayının vücudunda neler değişir?
Bebek kanala yerleştiğinde mideye olan baskı azaldığı için mide yanması ve nefes darlığı şikayetleri ciddi oranda rahatlar. Ancak bebeğin pelvis bölgesine inmesiyle birlikte leğen kemiği çevresinde baskı hissi, yürümede zorluk ve kalça ağrıları gibi yeni fiziksel belirtiler ortaya çıkabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37+3 haftalıkken karnım düştü, ne zaman hastaneye gitmeliyim?
Karnın düşmesi tek başına hastaneye gitmeyi gerektiren bir durum değildir. Ancak düzenli gelen doğum sancılarınız, suyunuzun gelmesi, nişan (mukus tıkacı) atımı veya bebek hareketlerinde belirgin bir azalma fark ederseniz vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,278 göst.
0 oy
1 cevap 863 göst.
0 oy
9 cevap 1,346 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...