Göbeğim 3 gündür düştü, ne kadar süre sonra doğum olur?

0 oy
243 göst.
22 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (511 puan) sordu
Kizlar göbeğim 3 gündür tam düşmüş durumda elimi koydugumda 4 parmaktan fazla aralık var. Ne kadar süre sonra doğum olur
Gebelik haftası 34

1 cevap

0 oy
22 Ağustos 2022 (2 puan) cevapladı
Canım o kişiden kişiye değişir ya ben göbek düştü 30 haftalikken ilk doğumda sonra 7 haftaya kalmadan doğurdum 
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Göbek düşmesi nedir ve doğumun yaklaştığını nasıl gösterir?
Göbek düşmesi, bebeğin başının doğum kanalına girmesiyle birlikte annenin karnındaki ağırlık merkezinin aşağıya doğru kayması durumudur. Bu süreç, bebeğin pelvise yerleştiğini ve doğumun yaklaştığını gösteren en önemli fiziksel belirtilerden biridir; genellikle karın bölgesinde gözle görülür bir alçalma ve nefes almada rahatlama ile kendini belli eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göbek düştükten sonra doğum ne kadar süre içinde gerçekleşir?
Göbek düştükten sonra doğumun gerçekleşmesi için kesin bir zaman dilimi olmamakla birlikte, genellikle ilk gebeliklerde 2 ile 4 hafta arasında, daha önce doğum yapmış kadınlarda ise doğumun başlamasına çok kısa bir süre kala gerçekleşebilir. Her anne adayının fizyolojik yapısı farklı olduğundan, bu durum doğumun hemen birkaç gün içinde olacağı anlamına gelmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göbeğin düştüğünü evde nasıl anlayabilirim?
Göbeğinizin düştüğünü anlamanın en pratik yolu, göğüs kafesiniz ile karnınızın üst kısmı arasına elinizi yerleştirmektir; eğer daha önce sığmayan eliniz veya parmaklarınız artık rahatça sığıyorsa göbeğiniz inmiş demektir. Ayrıca bu dönemde mide yanmalarının azaldığını, daha rahat nefes aldığınızı ancak sık idrara çıkma ihtiyacının arttığını fark edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göbek düşmesi sonrası doğum sancıları hemen başlar mı?
Göbek düşmesi doğrudan doğum sancılarını tetikleyen bir durum değildir; sadece bebeğin doğum kanalına inmeye hazırlandığını gösteren bir hazırlık evresidir. Bazı anne adaylarında bu süreçten sonra günler veya haftalar geçebilir, bu nedenle sadece göbeğin inmiş olması sancıların hemen başlayacağı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göbek düştükten sonra hangi belirtilerde hastaneye gidilmelidir?
Göbek düştükten sonra düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan doğum sancıları, su gelişi, nişan gelmesi veya bebek hareketlerinde belirgin bir azalma fark ederseniz vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz. Bu belirtiler doğumun aktif aşamasının başladığının habercisidir ve uzman bir sağlık kontrolü gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 222 göst.
0 oy
2 cevap 353 göst.
0 oy
0 cevap 169 göst.
0 oy
5 cevap 857 göst.

1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...