Düşük riskim var ama kimse bana yardımcı olmuyor, ne yapmalıyım?

0 oy
449 göst.
24 Ağustos 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (151 puan) sordu
Düşük tehlikesi çok yüksek diye devamlı yatıyorum çok kg kaybettim kusmaktan su içemiyorum bı oglum var 2 yaşında eşim şehir dışında çalışıyor annem dio git kaynanan baksın benim oğlumun çocuğu mu kiminse asıl tohum o baksın kaynana desen şehir şehir geziyor ben kimseye bakamam anan baksın kendi kızı diyor eşime diyorum bari ayda bir biri gelsin ortaligi toplasın sen varsın ya diyor alışmışlar ben essek gibi kullaniliyorum ilk doğumda sezeryandan eve geldim ortalığı *** götürdü ikinci gün siz gidin ben dururum dedim sabaha kadar hem çocuk emzirip hem ev temizledim beni bu halde kendine beddua ettiriolar bı bardak su verdiysem haram olsun böyle iğrenç insanlara düşük yap diye dört gözle bekliyorlar herkes acidan beslenio kimse istemiyor çocuğu bı tane var yeter sanki kendileri bakıyor 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
24 Ağustos 2022 (409 puan) cevapladı
Öncelikle Allah yardımcın olsun canım . Kusura bakma ama annen de kaynananda çok duyarsız insanlarmis. İnşallah en kısa zamanda tehliken geçer. Eş büyük faktör burda keşke yanında olabilseymis. Ama bu günlerin de geçer elbet Rabbim sağlıkla bu süreci gecirmeni ve kolaylıkla kucağına almanı nasip etsin inşallah. 
24 Ağustos 2022 (316 puan) yorumladı
Rabbim yardimcin olsun annen senin dedikodunu yapiyosa sende annene annesin dedi kodu yapicagini ahlimi goruyisun temizle de anne olmak kolaymi oğlunun tohumu dedigi kaynanadan daha beter kaynana desene rabbi. Uardimcin olsun
24 Ağustos 2022 (298 puan) yorumladı
Tatlim sen hem bu kaynanayi hem de bu anneni eve aliyomusun kusura bakma ama ben sokmam gelmesinde batirmasinda arkamdan da konusmasin evi de *** götürsün afedersin dedikoduyu ettigi kisiler ya onlar gibi kötü kalpli yada o kisiler biliyodur anneni kaynanani vallaha sokmam hatta kocami bile sokmam ben cocuk kaybedicem bunlar yüzünden onlar cevremde olucak zile bassalar acma cagirma kuru ekmege talim et yine o ikisine kapiyi acma tavsiyem Allah da sana kolaylik versin bir sabir unutma bu zor günün gecer sen bundan iyi kötü cikarsin ama yarinda ikisi yaslanicak hatirlatmayi unutma ikisinide
25 Ağustos 2022 (151 puan) yorumladı
Benimde tek temmenim  yaslanıp bana kalsınlar bende zamanında gezmeye gidecez senle ugrasamayiz diyorsunuz şimdide ben gezcem size bakamam deyip çekip gidicem öyle kalpsizlestim artik
25 Ağustos 2022 (316 puan) yorumladı
Öyle yapmani sahsen tercih etmem çünkü seninde evlatlarin var evlatlar anne babada ne girurse onu yapar o yuzden sen oyle davranma rabbime birak o en guzel yolu gosterir sana bun günler gecicek sana destek olucak evlatlarin rabbim hayirli evlat olmalarini nasip etsin sana yetrr birak kim ne yapiyosa yapsin sen esin ve kocanla mutlu ol gerisi onemli degil cokta evi tenizleyemezsen yardimci tutarsin evi temizler dogumunda  cokta inemli degil senin ne kadar zor bi zaman gecirdigini bilen evin temiz mi pis mi dusunmez bile dusunenn zaten gelmesin evine
25 Ağustos 2022 (298 puan) yorumladı
Kimse kusura bakmasin ama eger ben cocugumu zor gününde yanliz birakicaksam ve hatta köstek olucaksam allah benim canimi alsin yada oglum agzimdan burnumdan kan getirsin raziyim ama ben oglumun yaninda her sartta yaninda olurum katil olsa bile ki onu sebebide benim der oturur aglarim ki burda benim oglumun canindan bir can geliyo ki komsunun olsa giderim yardim ederim ben herhalde gelinimi de oglum sevmis diye de cok severim yeterki oglum benden gördüğünü yapsin kendini korumasini bilsin hele ki bu zaman da her yere her seye karsi korusun bu kizcagiz zor durumda evladin kizi erkegi olmaz ne fark ederk0eeger biri benim evimde huzursuzluk yaparsa kovmasini da hayir demesini de bilirim kaynanam bile lafina dikkat eder cunku huzur zor bulunan birsey saglayamicaksa fesatlik yapicaksa gelmesin kocam annesine fazladan hediye alsin kiskanmam basbasa yemege gitsinler üzülmem ama evde fesatlik yapicaksada bir daha sokmam yüzüne dahi bakmam böyleleriyle ömrün boyunca yorulursun yipranirsin ya diyabet ya kanseri erken yasta bulursun bazen birakma Allahin verdigi emanet ettigi vucuduna eziyet etme erken yasta ölme benim annem bizi erkenden birakti böyleleri yüzünden sen cocuklarini annesiz birakma
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte düşük riski varken sürekli yatmak zorunda olmak psikolojiyi nasıl etkiler?
Gebelikte düşük riski nedeniyle uzun süre yatak istirahati yapmak, hem fiziksel hareket kısıtlılığı hem de sosyal izolasyon nedeniyle ciddi psikolojik baskı oluşturabilir. Bu süreçte yaşanan yalnızlık hissi, kaygı bozukluğu ve tükenmişlik sendromunu tetikleyebilir. Uzmanlar, bu dönemde anne adayının kendine zaman ayırmasının, mümkünse profesyonel psikolojik destek almasının ve yakın çevresiyle duygusal beklentilerini net bir şekilde paylaşmasının stresi azaltmada etkili olacağını belirtmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte aşırı kusma ve kilo kaybı ne zaman riskli kabul edilir?
Hamilelikte aşırı kusma ve kilo kaybı, vücudun susuz kalmasına (dehidratasyon) ve elektrolit dengesizliğine yol açtığı için tıbbi müdahale gerektiren bir durumdur. Eğer anne adayı 24 saat boyunca sıvı alımını sağlayamıyorsa, idrar çıkışı çok azaldıysa veya gebelik öncesi kilosunun %5'inden fazlasını kaybettiyse mutlaka bir kadın doğum uzmanına başvurmalıdır. Bu belirtiler, tedavi edilmediğinde hem anne hem de bebek sağlığını olumsuz etkileyebilen hiperemezis gravidarum (aşırı gebelik bulantısı) habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yüksek riskli gebelikte ev işleri ve çocuk bakımı nasıl yönetilmeli?
Yüksek riskli bir gebelik sürecinde, doktor tarafından yatak istirahati önerildiyse ev işleri ve çocuk bakımı konusunda mutlaka dışarıdan destek alınmalıdır. Bu süreçte aile bireyleriyle net sınırlar çizilerek, annenin fiziksel sağlığının önceliği vurgulanmalıdır. Eğer aile desteği sağlanamıyorsa, sosyal hizmetler, ev yardımcısı veya yakın çevreden gelen yardımları organize etmek, annenin dinlenmesini sağlamak adına en sağlıklı yöntemdir; çünkü zorlayıcı fiziksel aktiviteler düşük riskini artırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte aile içi destek eksikliği ile nasıl başa çıkılır?
Hamilelikte aile içi destek eksikliği, annede yoğun bir yalnızlık ve değersizlik hissi yaratabilir. Bu durumla başa çıkmak için eş ile duygusal beklentilerin açıkça konuşulduğu, suçlayıcı olmayan bir iletişim dili kullanılması önerilir. İhtiyaçların net bir şekilde dile getirilmesi, sorumlulukların paylaşılması için bir aile toplantısı yapılması veya gerekirse bir aile danışmanından destek alınması, stresli ortamın yumuşatılmasına yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik sürecinde yaşanan tükenmişlik hissi için neler yapılabilir?
Gebelik sürecinde yaşanan tükenmişlik, fiziksel yorgunluğun yanı sıra duygusal ihtiyaçların karşılanmamasından kaynaklanır. Bu hissi yönetmek için öncelikle mükemmeliyetçi beklentilerden vazgeçilmeli ve evin düzeni gibi ikincil öncelikler ikinci plana atılmalıdır. Anne adayı kendi fiziksel sınırlarını korumalı, hayır demeyi öğrenmeli ve sadece kendi sağlığına odaklanmalıdır. Eğer süreç yönetilemez bir hal alıyorsa, gebelik dönemi depresyonu ihtimaline karşı bir uzmana danışmak en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 606 göst.
13 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Badedeniz34 (159 puan) sordu
0 oy
4 cevap 401 göst.
5 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...