32+1 haftalık gebelikte 2060 gram bebek ağırlığı normal mi?

0 oy
874 göst.
3 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (117 puan) sordu
Kizlarrrr çok heyecanlıyım ilk gebelik nasıl doğum yapacağımi bilmiyorum normal istiyorum ama cesaretimdr yok dikisten korkuyorum biraz, 57yle hamile kaldım şuan 67 kg oldum oglusumda 2 kg 60 Gr sizce nasıl ? Tecrübelerinizi de paylaşır mısınız yaklaştıkça heyecan artıyor 
Gebelik haftası 32+1

10 Cevap

0 oy
3 Eylül 2022 (1,611 puan) cevapladı
Normal doğuma musaitsen normal doğur. Ben sezeryan oldum mecburi. Erken doğum yaptım. 4 yil geçti. Dr a bu kez normal olmaz mı dedim ama olmaz dedi. Zor canm sezeryan. Bakıma muhtaç kaliyosun. Bebeğinle ilgilenmek zor oluyo. Altta ki dikiş ki inşallah dikişsiz dogurursun çabuk iyilesiyo. Sezeryan dikişi yıllarca agriyo. Hem özel de dogurcaksan epiduralli normal doğurabilirsin. Prenses doğum yani. Bu arada bebeğin kilosu çok iyi. Sağlıkla kavuş insallah.
3 Eylül 2022 (117 puan) yorumladı
Cok teşekkür ederim iyi moral oldu bana bu mesaj :) sancıyi çekerim diyorumda işte iğneden korkan biri olarak dikiş tedirgin ediyor beni
3 Eylül 2022 (1,611 puan) yorumladı
Sezeryanda karnının bı kaşıktan diğer kasigina kadar dikiş oluyo. Korkma artk dikişleri almak diye bsey yok. Estetik olduğu için eriyen dikiş yapıliyo. Alt a da aynı şekilde. Bide hissetmiyosun sen ağrı ile uğraşırken onlar iğne yapıyo. Bebeğine kavuşmayı hayal et sadece . Kimsenin iyi kötü doğum hikayesini de dinleme. Allah herkese o gücü veriyor. Eskiden insanlar mağarada doğuruyodu öyle düşün. Her doğum ve her bebek özeldir. Sağlıkla kavuş
-Reklam-
0 oy
3 Eylül 2022 (149 puan) cevapladı
Bende ilk hamileliğimde 10 kg aldım bence 10 kg normal ama senin doğuma daha var son haftalarda daha fazla alınıyor. Ben normal doğum yaptım doğum zor değil sadece doğum sancılarını çekmesi zor. Allah yardım ediyor çocuk çıkarken İnan ki hiç ağrı olmuyor. İkinci hamileliğimde normal gidiyor bir terslik olmazsa onuda normal yapmak istiyorum. Doğum normalse bence normal yap anneninde toparlanması kolay oluyor. Allah hepimizin evladını sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 
3 Eylül 2022 (117 puan) yorumladı
Aminnn inşallah çok teşekkür ederim cesaret veriyor bilgi almak
0 oy
3 Eylül 2022 (118 puan) cevapladı
32 de 2070 Gr demişti 34+4te 2700 Gr dedi canım kızım olcak inşallah benimde, normal doğumda dikişlerin olsa oturmakta zorlanan bile sezeryana göre daha iyi hareket ediliyor diye gözlemledim, senin için hangisi kolay olacaksa o nasip olur insallah
0 oy
3 Eylül 2022 (5 puan) cevapladı
Bence normal doğum yapabilirsin ben 3900 normal yaptım 
0 oy
3 Eylül 2022 (1,936 puan) cevapladı
İdeal canım 
0 oy
4 Eylül 2022 (200 puan) cevapladı
Gayet iyi Bende 36+1 14 kilo aldim 
0 oy
4 Eylül 2022 (668 puan) cevapladı
Bizde 32+1iz ben en son 11 kilo almstm. 30 haftalıkken de bebeğim 1800 du.. şuan blmiyorm sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın 
0 oy
4 Eylül 2022 (4,021 puan) cevapladı
Ben o kadar almadığım için biraz fazla geldi kilo alımın canım bebeğin kilosu gayet güzel benim herhangi bir sıkıntı olmaz bebek iri olmaz ise normal doğum düşünüyorum hem bir kere çekiyorsun dikiş olsa bile daha çabuk iyileşme oluyor ve seni aşırı zorlamıyor 
0 oy
4 Eylül 2022 (1,144 puan) cevapladı
56 ile hamile kaldim suan 67 yim 31+5 daha 3 gün önce kontrole gittim doktor kilo alimin iyi fazla değil zaten kiloli değilsin dedi. bebekte 1730gr du haftasiyla uyumlu dedi ki sizin daha bile iyi bence
0 oy
4 Eylül 2022 (505 puan) cevapladı
Benimde ilk gebeliğim 57 ile hamile kaldım şuan 68 im.33.haftalık oldum.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

32 haftalık gebelikte 2060 gram bebek ağırlığı normal mi?
32 haftalık gebelikte 2060 gram bebek ağırlığı, gebelik gelişim tablolarına göre beklenen ve oldukça sağlıklı bir değerdir. 32. haftada bebeklerin ortalama ağırlığı genellikle 1700-1900 gram civarında seyretse de, 2000 gram ve üzeri değerler bebeğin gelişimi açısından gayet normal kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte 10 kilo almak normal mi?
Gebelikte 32. haftaya kadar 10 kilo almak, sağlıklı bir gebelik süreci için oldukça ideal bir artıştır. Hamileliğe 57 kilo ile başlayıp 32. haftada 67 kiloya ulaşmak, toplamda 10 kilo aldığınızı gösterir ki bu durum çoğu kadın için önerilen sağlıklı kilo aralığı içerisindedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda dikişten korkmak normal mi?
Doğumda dikişten veya epizyotomi işleminden korkmak, ilk kez anne olacak kadınlar arasında oldukça yaygın ve doğal bir duygudur. Günümüzde pek çok doğumda dikiş gerekmediği gibi, dikiş atılması gereken durumlarda ise lokal anestezi uygulanarak bölgenin uyuşturulması sağlanır, bu nedenle işlem sırasında genellikle ağrı hissedilmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğumda dikiş atılması nasıl önlenir?
Normal doğumda dikiş ihtiyacını en aza indirmek için doğum öncesi perine masajı yapmak ve doğum anında doktorun veya ebenin yönlendirdiği şekilde doğru ıkınma tekniklerini uygulamak çok önemlidir. Ayrıca doğumun kontrollü gerçekleşmesi ve bebeğin başının yavaş çıkması için yapılan manevralar, dokularda yırtılma riskini önemli ölçüde azaltmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
32 haftalık gebelikte normal doğum heyecanı nasıl yönetilir?
32. haftadan itibaren artan doğum heyecanını yönetmek için nefes egzersizlerine odaklanmak ve doğum sürecini anlatan güvenilir kaynakları incelemek faydalı olur. Doğumun biyolojik bir süreç olduğunu hatırlamak ve vücudunuza güvenmek, bilinmezlikten kaynaklanan kaygıları azaltarak sizi sürece daha pozitif bir şekilde hazırlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...