40+3 haftalıkken nişanım geldi ve hızlı doğum yaptım, normal mi?

0 oy
1,108 göst.
6 Eylül 2022 Doğum kategorisinde (71 puan) sordu
Dün akşam acilden giris yaptım 1cm açılma düzensiz sancim vardı yatis kabul etmedim bu sabah 6da sancılarım başladı ama duzensizdi öğlen 1 de nişanim geldi sancılarım 10 dakikaya düştü saat 4 e kadar evde çektim hastaneye geldim 6 cm açılmam vardı 2 saat sonra doğum yaptım kesi ve dikisim yok çok şükür 3.dogumum Allah herkese yardım etsin bu yolda inşallah 
Gebelik haftası Bitti
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

15 Cevap

0 oy
6 Eylül 2022 (1,475 puan) cevapladı
Gözün aydın canım Allah analı babalı büyüsün 
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Amin çok teşekkür ederim Allah razı olsun sizin evlatlarınizida size bağışlasın rabbim
-Reklam-
0 oy
6 Eylül 2022 (76 puan) cevapladı
Tebrik ederim canım Allah Atalı analı büyütsün inşAllah sağ salim büyüsün İnşaAllah 
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun
0 oy
6 Eylül 2022 (579 puan) cevapladı
Gözün aydın canım rabbim analı babalı büyütsün inşallah daha önce sancıların nasıl vardı benimde ikinci gebelik ilki kızdı bu erkek 38+4 acileden geldim bugün ağrılarim vardı nst bağladı sancı pek cıkamdi Altan baktılar felan filan işte dedi doğumun değil sancıların artarsa gel artmazsa 1 hafta sonra gel kontörüle diye belim ağrıyor karnım kasıklarım rahimde ağrı var bebek çok hareketli bacaklarım ağrıyor bazen toplanıyor canım yanıyor sırtımda ağrıyor bebeği asagada aşırı hisediyorum sizde nasıldı böyle belirtiler varmiydi kusura bakma canım cevaplarsan sevinirim
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Belim fazla ağrımadi benim adet ağrısı gibi başladı çatı kemiklerim çok ağrıdi sonra ishal oldum ve aynı gaz sıkışması gibi ağrılarım oldu ben gazdır sandım ama baktım değil insan anlıyor zaten nefesi kesiliyor o ağrı ile birlikte ama sizin haftalarinizda sadece bebeğin toplandığını hissediyordum ağrı fazla olmuyordu doğum yaklasinca o ağrılar bile değişiyor anlamamak mümkün değil Allah yardımcınız olsun inşallah
6 Eylül 2022 (579 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun benim çok kasılmarim var sağlıkla gelsede kurtulsam artik
0 oy
6 Eylül 2022 (598 puan) cevapladı
Hayırlı olsun 
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
0 oy
6 Eylül 2022 (243 puan) cevapladı
Hayirli olsun saglikla büyüt 

Kesi kendinizmi istemediniz ve ilk dogummuydu
6 Eylül 2022 (120 puan) yorumladı
Kesi isteğe bağlı olmuyor doğumu yapan kişi gerekli görürse yapar yoksa yırtılmanın önüne gecemiyorlar yanlış ve ya dikimi zor biyerden yırtılabiliyor.
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Hayir 3.dogumdu ben birsey demedim onlar öyle uygun gördüler canım
6 Eylül 2022 (243 puan) yorumladı
3 . Ise atmamalari normal gorumcemede atmamislardi
0 oy
6 Eylül 2022 (41 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün. Nişan  hangi renkti şeffaf  mi kanlı mi
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Başta kahverengi akıntı gibiydi sonra afedersiniz sumuksu ve kanlı geldi
6 Eylül 2022 (41 puan) yorumladı
İlk gebeliğin ondan sordum teşekkürler
0 oy
6 Eylül 2022 (18 puan) cevapladı
Kesi ve dikiş yok dediniz ne güzel maşallah. Ne önerirsiniz benim de ilk gebeliğim 32. Haftamdayim doğumun kolay olması için ne yapmalıyım çok korkuyorum 
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Ben sadece ev işi yaptım canım çünkü başta erken doğum riskim vardı son zamanlarda da ağırlastim fazla birsey yapmadım ama bol bol hurma yedim sabah akşam 7 tane
0 oy
6 Eylül 2022 (458 puan) cevapladı
rabbim analı babali büyütsün cnm. ilk gebeliginmiydi benim ilk gebeligim 38+5 günlüğüm uygulamaya göre 9 günüm kaldı doğuma dair şuan fazla şikayetim yok sadece gün içi ne zaman uzansam bazen ayaktayken de oluyor sağ sol farketmiyo sürekli toplanıyor arada adet agrisi sancilari yasiyorum nisanim da gelmedi hala doktorum cati muayenesi yapmisti 38+0 haftalik iken normal doğuma uygun görünüyor dedi bi aksilik olmazsa tabi biran önce bende dogurmak kucagima almak istiyorum yoruldum gercekten :(
6 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
3.dogumum oldu canım o dediklerin çok normal ben 36 haftadan beri çektim o kasılmalari ama vakti gelince daha sık ve sancılı gelir anlarsınız zaten Allah kucağınıza almayı nasip etsin
6 Eylül 2022 (458 puan) yorumladı
amin insallah hepimizin
0 oy
6 Eylül 2022 (610 puan) cevapladı
Hayirli olsun canım 
0 oy
6 Eylül 2022 (52 puan) cevapladı
Oncleikle hayirli uğurlu olsunallah analı babalı büyütsün kaç kilo doğdu bebek aceba bende normal.dusunuyirum o yüzden soruyorum
7 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
3kg canım teşekkür ederim
0 oy
6 Eylül 2022 (52 puan) cevapladı
Öncelikle hayirli uğurlu olsun Allah analı babalı büyütsün kaç kilo doğdu bebek aceba bende normal.dusunuyirum o yüzden soruyorum
0 oy
6 Eylül 2022 (169 puan) cevapladı
Hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inş gozunaydin 
0 oy
6 Eylül 2022 (220 puan) cevapladı
Benim de 40+0.2 cm aciklikla 1 haftadir bekliyorum.sizin bu zamana kadar sanci ya da acilma olmus muydu
7 Eylül 2022 (71 puan) yorumladı
Sancim oldu düzensizdi ama açılmam yoktu doğumdan 1 gün önce 1 cm oldu
0 oy
6 Eylül 2022 (208 puan) cevapladı

Gözün Aydin Allah anali babalı buyütsün size bagişlasin inşaAllah bizede dua et:)

0 oy
6 Eylül 2022 (220 puan) cevapladı
Benim de 40+0.2 cm aciklikla 1 haftadir bekliyorum.sizin bu zamana kadar sanci ya da acilma olmus muydu. Ne mutlu size 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40+3 haftalık hamilelikte nişan gelmesi ne kadar sürede doğum başlar?
Nişan gelmesi, doğumun başladığının önemli bir belirtisidir ancak doğumun gerçekleşme süresi kişiden kişiye farklılık gösterir. Genellikle nişan geldikten sonra birkaç saat içinde düzenli sancıların başlaması beklenir. Ancak bazen nişan geldikten sonra doğumun başlaması birkaç günü de bulabilir. 40+3 haftalık bir gebelikte nişanınız geldiyse, sancılarınızı takip etmeli ve sıklığı arttığında vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancıları kaç dakikada bir olduğunda hastaneye gidilmelidir?
Doğum sancıları düzenli hale geldiğinde ve yaklaşık 5 ila 10 dakikada bir tekrarladığında hastaneye gitmek en doğru zamandır. Sancılar şiddetlendikçe ve süresi kısaldıkça doğumun yaklaştığı anlaşılır. Evde sancıları takip ederken sancı aralıklarını not almak, hastaneye ulaştığınızda doktorunuza bilgi vermek açısından oldukça faydalıdır. 10 dakikada bire düşen sancılar, aktif doğum eyleminin başladığının güçlü bir işaretidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda 6 cm açılma ile hastaneye gitmek doğum sürecini nasıl etkiler?
6 cm açılma, doğumun aktif evresinin ilerlediğini gösteren önemli bir aşamadır. Bu aşamada hastaneye ulaşmak, doğumun geri kalan kısmını uzman gözetiminde ve gerekli tıbbi destekle geçirmek için ideal bir zamandır. 6 cm açılma ile hastaneye giriş yapan gebelerin, eylemin ilerleme hızına bağlı olarak genellikle birkaç saat içerisinde doğumu gerçekleşebilir. Hastaneye bu aşamada gitmek, doğumun son evresini güvenli bir ortamda tamamlamanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda kesi ve dikiş olmadan normal doğum yapmak için neler yapılabilir?
Doğumda kesi yani epizyotomi olmadan doğum yapmak, perine bölgesinin esnekliğine ve doğumun yönetimine bağlıdır. Düzenli nefes egzersizleri, ıkınma tekniklerinin doğru uygulanması ve doğum sırasında ebenin veya doktorun yönlendirmelerine uymak doku yırtılmalarını en aza indirebilir. Özellikle daha önce doğum yapmış annelerde dokuların daha esnek olması, kesi ve dikiş gereksinimini azaltan bir faktör olarak karşımıza çıkar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3. doğumda doğum süreci ilk doğumlara göre daha mı kısa sürer?
Genel tıbbi gözlemlere göre, 3. doğumlar ilk doğumlara kıyasla genellikle çok daha hızlı ve kolay ilerler. Vücut doğum eylemine alışkın olduğu için rahim ağzındaki açılma süreci daha seri gerçekleşebilir ve aktif doğum süresi kısalarak birkaç saate düşebilir. Ancak her gebelik kendine özeldir ve doğum süreci kişisel faktörlere, bebeğin pozisyonuna ve sancı şiddetine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 380 göst.
10 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Hturk (133 puan) sordu
0 oy
16 cevap 1,729 göst.
0 oy
4 cevap 490 göst.
8 Nisan 2023 Doğum kategorisinde 32_birgul (445 puan) sordu
0 oy
3 cevap 691 göst.

1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...