35 haftalık gebeyim, su gelince hemen doğum başlar mı?

0 oy
1,921 göst.
10 Eylül 2022 Doğum kategorisinde (442 puan) sordu
Merhaba hanımlar 35 +5 haftalığım ilk gebeliğim zaman daraldı ve tecrübem hiç yok. Su veya nişan geldiği gün mü  hemen sancılar başlayıp doğum gerçekleşiyor. Yoksa bir kaç gün öncesinden  sancı geleceğine dair bir işaret mi bu? Ve  ikinci soru olarak kimisi sancılar 5 dk da 1 gelmeye başlayınca doktora gittim diyor. Su gelince doktora gitmeli miyiz yoksa sancıların sıklaşmasını mı beklemeliyiz. Ona göre şimdiden aklımda olsun . 
Gebelik haftası 35

11 Cevap

0 oy
10 Eylül 2022 (414 puan) cevapladı
Nişan çok sorun değil benim geleli 1 hafta oldu daha doğum ortada yok. Su gelirse zaman kaybetmeden hastaneye gidin bebek enfeksiyon kapabilir doğum başlamazsa başlatılır 
10 Eylül 2022 (442 puan) yorumladı
Her hangi bi sancı falan var mı. Ve kaçıncı haftada geldi nişan
10 Eylül 2022 (414 puan) yorumladı
37 de geldi hayır sancı faln yok. Ağrım var ama nts de sancı olarak çıkmıyor
-Reklam-
0 oy
10 Eylül 2022 (183 puan) cevapladı
Nişanı beklemeye gerek yok su gelir gelmez hastaneye gidin duruma göre doğumu başlatırlar benm ilk gebeliğimde suyum öğlen geldi akşamda hastaneye gittim sabaha bebeğim doğdu su geldiğinde nişan veya sancı gelmesini beklerseniz bebek susuz kalabilir o yüzden direk gidersiniz suyunuz gelince sağlıcakla alın bebişinizş kucağınıza
10 Eylül 2022 (149 puan) yorumladı
Su seffaf mi oluyor bende normalda akintim oluyor 5gundur fitil kullaniyorum protestan. 5gun once sancim vardi altdan bakı doktorum açılış yoxdu. Ciyer gəliştirici igne yazdi bide fitil. 1hafta sonra yeniden gel dedi. Simdi dunden az az akinti karisik su hiss ediyorum bebekde asagida dogum sancim yok ama acilismi acaba gitmelimiyim simdi
10 Eylül 2022 (183 puan) yorumladı
Evet su şeffaf oluyor ve zaten siz ne yapsanız tutamazsınız idrar gibi deildir bacak arasından sızıp akıyor sancı oldukça açılma olacaktır zaten şimdi gitmenizi gerektirecek bi durum yok bence
10 Eylül 2022 (149 puan) yorumladı
Tesekkur ederim
0 oy
10 Eylül 2022 (414 puan) cevapladı
Bi arkadaşım nişanı geldikten 4 hafta sonra doğum yaptı nişan pek önemli değil su gelmesi ve sancı aralığı önemli 
0 oy
10 Eylül 2022 (552 puan) cevapladı
Su geldigi an 24 saat içinde hastaneye gitmek gerekiyor.. yada herhangi bir kanama olunca. Onun dışında sancılarınız doğum başladığı zaman  zaten belirli bir düzen içinde ilerler ve 5 dakikada bir gelmeye başlayınca gitmenizi tavsiye ederim çünkü erken gitmek hastane ortamında sizi gerebilir. Kasilmalariniz belli bir düzende gelmeye başlayınca duş alabilir sguat yapabilir plates topuyla hareketler yapabilirsiniz bu acilmanizi hızlandırır. Ve normal doğum olacaksa arada birseyler yiyin diyor ebeler gücünüzü kaybetmeyin diye tabi bu tercih meselesi. Bir de kasilmalar için bir uygulama var kullanmanızı tavsiye ederim o size ne zaman hastaneye gitmeniz gerektiğini söylüyor zaten.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.neiman.contractions
0 oy
10 Eylül 2022 (14 puan) cevapladı
34+2 de suyum sabah 4 te gelmeye başladı akşam 6 da doğum yaptım. ALLAH yardımcınız olsun çok zor
10 Eylül 2022 (442 puan) yorumladı
Küveze aldılar mı erken değil mi 34 hafta ve normal doğum muydu
10 Eylül 2022 (14 puan) yorumladı
Aldilar 9 gün kaldı. Normal doğum oldu
0 oy
10 Eylül 2022 (1,157 puan) cevapladı
Herkesin farklı oluyo. Su yada kanama başlayınca Bi de sancıların artmaya başlayınca doktora gitmelisin. Mesela benim nişan geldi öğlen saatlerinde diğer gün sabah kanama başladı ve doktora gittim 1 cm açılma ile yatış yaptırlr suni sancı verdiler. Sancım yoktu kanama vardı yani 
10 Eylül 2022 (1,157 puan) yorumladı
Bunları cok kafana takma zaten anlarsın suyun gelirse yada sancın gelirse o zaman doktora gidersin panik stres yapma olup gececek
0 oy
10 Eylül 2022 (1,801 puan) cevapladı
Kuzum benden tavsiye gebeliğin tadını çıkar çünkü doğum herkese özgü oluyor vakti saati  gelince inan anlıyorsun çok şükür benim cok fazla ağrım veya nişan suyum gelmedi biraz kanamam başladı acile gittim 11 gibi sabaha karşı 4 de doğum yaptım ve 3 e kadar hastanede dolandım sancım çıkmıyor diye eve gönderdiler ısrarla gitmedim agrım yoktu eve de gidebilirdim hissediyorsun
0 oy
10 Eylül 2022 (643 puan) cevapladı
Selam canım benim suyum gelmedi ilk olarak gece sancılarım başlamıştı sabah olunca nişan kan gelmişdi akşama doğurmuşdum ama o 5 dkdan bir gelip 1 dakik süren dediğin sancıları 20 saat çektim ben hemen gitmene gerek yok evde çek bence ben o gün hastahanedeydim rahatdim 1 hafta önce gitmiştim 
0 oy
10 Eylül 2022 (983 puan) cevapladı
Canım nişanı bilmem ama suyun gelince git bazıları bekliyor ve suyu azalıyor bebek tehlikeye girer suyun gelince git bence 
0 oy
10 Eylül 2022 (4,793 puan) cevapladı
Nişan gelirse panik yapmayın. O gün de doğum olabilir bir hafta içinde de. Su veya sancı sıklığı 5 dkda bire düşerse hastaneye gidin.
0 oy
10 Eylül 2022 (727 puan) cevapladı
Herkeste su ve nişan gelmeyebilir. Suyunuz gelirse hemen dr a gitmelisiniz. Su veya nişan gelmeden doğum sancılarınız başlarsa da dr a gitmelisiniz.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Su gelmesi doğumun başladığı anlamına mı gelir?
Evet, suyun gelmesi doğum sürecinin başladığının en önemli belirtilerinden biridir ancak her kadında hemen sancı başlamayabilir. Amniyon kesesinin açılmasıyla birlikte vücut doğuma hazırlanır ve genellikle 24-48 saat içerisinde aktif doğum süreci kendiliğinden başlar. Yine de suyunuzun geldiğini fark ettiğiniz an, bebeğin durumu ve enfeksiyon riski nedeniyle vakit kaybetmeden doktorunuza veya en yakın hastaneye gitmeniz hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi ile doğum arasında ne kadar süre olur?
Nişan gelmesi, rahim ağzındaki tıkanıklığın açıldığını gösterir ve genellikle doğumun yaklaştığının işaretidir ancak doğumun hemen o an başlayacağı anlamına gelmez. Nişan geldikten sonra doğumun gerçekleşmesi birkaç saat sürebileceği gibi bazen günler hatta bir hafta bile sürebilir. Bu süreç kişiden kişiye çok değişkenlik gösterir, bu yüzden nişan geldikten sonra sancıların sıklığını ve bebeğin hareketlerini takip etmek yeterlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sular gelince hastaneye gitmek için sancıların sıklaşmasını mı beklemeliyim?
Hayır, suyun gelmesi durumunda sancıların sıklaşmasını beklemek yerine doğrudan hastaneye başvurmalısınız. Suyun gelmesi, bebeği koruyan bariyerin ortadan kalktığı anlamına gelir ve enfeksiyon riski başlayabilir. Sancılarınız henüz başlamamış veya çok seyrek olsa bile, doktorunuzun bebeğin kalp atışlarını ve suyun durumunu kontrol etmesi için hemen sağlık kuruluşuna gitmeniz en güvenli yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile yalancı sancı nasıl ayırt edilir?
Gerçek doğum sancıları düzenli aralıklarla gelir, giderek şiddetlenir ve pozisyon değiştirmekle veya dinlenmekle geçmez. Yalancı sancılar (Braxton Hicks) ise genellikle düzensizdir, karın bölgesinde hissedilir ve hareket ettiğinizde veya dinlendiğinizde hafifleyip durabilir. Sancılarınız 5-10 dakikada bir gelmeye başladıysa ve bu süreçte sancı süresi uzayıp aralarındaki mesafe kısalıyorsa bu gerçek doğum sancısıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
35 haftalık gebelikte su gelmesi normal mi?
35+5 haftalık gebelikte suyun gelmesi erken doğum belirtisi olarak kabul edilir ve mutlaka acil tıbbi müdahale gerektirir. Zamanında doğuma (37-40 hafta) henüz ulaşılmadığı için suyun gelmesi durumunda evde beklenmemeli, doğrudan doğum yapacağınız hastaneye gitmelisiniz. Doktorunuz gebelik haftanızı dikkate alarak bebeğin akciğer gelişimi ve enfeksiyon önleme süreçlerini yönetmek için gerekli adımları hızla atacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,280 soru

24,667,060 cevap

367,046 kullanıcı

...