40+6 haftalık hamileyim, doğum belirtisi neden yok?

0 oy
519 göst.
12 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (353 puan) sordu
Kızlar 40+6 oldum halen bi belirti yok öyle nişan geldi bi kaç gün önce ama sancı yok siz ne zaman yaptınız dogumunuzu 40 hafta sonra ilk gebelik
Gebelik haftası 40+6

9 Cevap

0 oy
12 Eylül 2022 (579 puan) cevapladı
ikinci gebeligim ilki 39 haftada doğdu 39+2 olduk bir gelisme yok cinsiyet ne acaba bebisin 
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Erkek cinsiyeti 5cm açılma var suniyle alalım dediler biraz daha beklemek istedim açılma artmazsa sezerya olacaktı cunku 40+2 de gittim en son
12 Eylül 2022 (579 puan) yorumladı
rabbim yardımcın olsun inşallah bende en son gittiğimde 38+3 daha gitmedim açılma sanci felan da yoktu
12 Eylül 2022 (515 puan) yorumladı
Canım 5 cm den sonra hemen açılman olur suniyle.. olabilirmissin aslında ama sen bilirsin suni istemiyorsan evde bol bol açılma egzersizi yap tekrar git
-Reklam-
0 oy
12 Eylül 2022 (1 puan) cevapladı
40+5 de doğurmuştum kizimi ilk gebeliğim di suni sancı vermislerdi
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Galiba benimde öyle olacak kendi gelsin istedim ama olmayınca olmuyor
0 oy
12 Eylül 2022 (173 puan) cevapladı
Benim 2 oglum var suan biri 41+4  biri 41+6 da dogdu ikisindede hamilelik bitmicek saniyodum ama ilk dogumumda sabah 5 te suyum gelmisti ve cok guzel cok kolay bi dogum oldu insAllah senin kide oyle olur allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin cok yuruyus yapmani tavsiye ederim suan 5. Katta oturuyorum 3.gebeligim 35+1 deyim kiz bebek bekliyorum ve gunde 2 kere markete gidiyorum 5 kati inip cikiyorum ilk oglumdada cok yuruyus yapmistim  insallah kiziminda dogumu kolay olur
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Amin canım teşekkür ederim inşallah kolay olur bi de kilosu 4 ü geçecek galiba 3800 dü zorlayacak gibi görünüyor
12 Eylül 2022 (173 puan) yorumladı
Ben aslinda ikinmalar basladiktan sonra kilonun insani zorladigini dusunmuyorum benim cocuklarin 2 side 3 kilo dogdu mesela 3 kilo icin bile 6    7 tane dikisim vardi kesi atiyolar en kotu devlet hastanesinde yapicaksan zaten beklemiyolar direk kesiyi atip kolaylastiriyolar dogumu  bende bu kizim icin cok kilolu olmasini istedim ama genetik galiba bizdeki 45 kiloyla hamile kaldim bende zayifim esimde zayif cocuklarimda zayif oluyolar hep bu kizda 3 kilo dogcak gbi allah yardimcin olsun tek avazda kurtarsin insAllah
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Amin cümlemizi inşallah
0 oy
12 Eylül 2022 (643 puan) cevapladı
40+4 de yaptım ilk gebeliğimdi kız bebek 
0 oy
12 Eylül 2022 (715 puan) cevapladı
Bende senin gibi oldum 4 5 gün boyunca nisan geldi yarım saatte birde sanci okadar başka bisey yoktu  41 haftami doldurdum sunni sancihla dogum yaptim 
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Benimde öyle olacak sanırim
0 oy
12 Eylül 2022 (453 puan) cevapladı
Canım artık evde bekleme 41 hafta tuvaletini yapma zamanı gelmiş Allah korusun bence şu an gitsen seni doğuma alırlar ben olsam evham yaparım duramam yerimde bilmiyorum ama en azından kontrol ettir..... 
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Yarın gideceğim inşallah
0 oy
12 Eylül 2022 (283 puan) cevapladı
İki doğum yaptım ikisinide 41 de yaptım sancım yoktu ikiside suni sancıyla oldu devlet hastanesinde 
0 oy
12 Eylül 2022 (436 puan) cevapladı
1 hafta once kuzenim yapti 40 haftayi gecmeye baslamisti doktor cocugun kilosu cok normal yapamazsin diyip sezeryanla  almisti  senin bu duruma doktorun ne diyor  peki 
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Önce suni deneyelim olmazsa sezeryanla alirim demisti 3800 du 5 gün önce daha da arttıysa sezeryan olabilir bilemiyorum
0 oy
12 Eylül 2022 (656 puan) cevapladı
Bende 39+1 haftalığım hala bekliyorum hiçbir belirti yok  :( ilk gebeliğim tecrübem de yok korku ve merakla bekliyorum

Bu arada nişandan sonra gitmemize gerek yok mu 
12 Eylül 2022 (353 puan) yorumladı
Nisanda gerek yok ama suyun ya da kanamanın olursa gitmelisin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40 hafta 6 gün olmama rağmen doğum belirtisi yok, ne zaman hastaneye gitmeliyim?
40 hafta ve üzerindeki gebeliklerde, düzenli kasılmaların başlaması, suyun gelmesi veya bebeğin hareketlerinde azalma hissedilmesi durumunda vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır. Ayrıca, doktorunuzun belirlediği kontrol tarihlerini aksatmamak, bebeğin sağlığını takip etmek açısından hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi doğumun hemen başlayacağı anlamına mı gelir?
Nişan gelmesi doğumun yaklaştığının önemli bir belirtisidir ancak doğumun hemen o an başlayacağı anlamına gelmez. Nişan geldikten sonra doğum süreci birkaç saat içinde başlayabileceği gibi, günler süren bir bekleme dönemi de yaşanabilir; bu yüzden vücudunuzdaki sancı ve su gelişi gibi diğer belirtileri takip etmeniz gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftayı geçen ilk gebeliklerde suni sancı uygulamasına ne zaman karar verilir?
40 haftayı tamamlayan gebeliklerde genellikle 41. haftaya kadar beklenebilir, ancak 41. haftadan sonra doktorlar bebeğin plasenta fonksiyonlarını ve su miktarını değerlendirerek suni sancı veya doğumun başlatılması yöntemlerini gündeme alabilir. Karar süreci, bebeğin kalp atışları ve NST sonuçlarına göre kişisel olarak belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 41. haftasına girerken nelere dikkat edilmelidir?
41. haftaya girerken bebeğin günlük hareketlerini yakından takip etmek, hareketlerde bir azalma veya yavaşlama fark edildiğinde hemen hastaneye gitmek en önemli kuraldır. Ayrıca düzenli NST kontrolleri ile bebeğin oksijen seviyesinin ve amniyon sıvısının yeterli olup olmadığı mutlaka uzman bir hekim tarafından düzenli aralıklarla izlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 hafta üstü doğum yapanlar süreci nasıl yönetti?
40 hafta üstü doğum yapan annelerin birçoğu, bu süreci sabırla bekleyerek ve doktor kontrollerini aksatmayarak yönetmiştir. Birçok anne, nişan gelmesi veya hafif sancıların başlaması gibi belirtileri takip ederken, doktorlarının önerdiği NST takipleri ile bebeğin genel durumunun iyi olduğundan emin olarak bekleyişlerini sürdürmüşlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...