Kendi sancımla 4 cm açılmam var, suni sancısız doğurabilir miyim?

+1 oy
763 göst.
25 Eylül 2022 Doğum kategorisinde (191 puan) sordu
Kendi sancisiyla doğuma giren varmi kendi sancimla 4 santim olmuş suni sancı verilmeden normal doğuran varmi
Gebelik haftası 39

8 Cevap

0 oy
25 Eylül 2022 (1,611 puan) cevapladı
Ooh ne güzel. Squat yap. Bol bol yürü. Sunisiz başarabilecek kadar iyi bence. Burdan sonra açılma olmazsa verirler canimm açılma olması için cabala. Haydi bı avazda sağlıkla kavuş inşallah ❤️
25 Eylül 2022 (191 puan) yorumladı
Şimdi Banyo yaptim sıcak suyla bakalim hayırlısı ne olcak Rabbim çektirmeden kurtarır insllah kolay gecer
25 Eylül 2022 (1,611 puan) yorumladı
İnşallah. Doğururken bizede dua et. :) Benim sezeryan Olcak ama yine de çok mutlu olurum dua edersen. ❤️
25 Eylül 2022 (191 puan) yorumladı
Etmezmiyim sizde bana edin Meryem süresi okuyun sizde dogum icin bende okuyorum hep Allah beni sizi burdakileri ve şuan acı çekenlere yardim allahim
25 Eylül 2022 (1,611 puan) yorumladı
Aminnn inşallah. Sende ne olduğunu anlamadan kucakla inşallah hemen bebeğini. Benim yerime de kokla ❤️
25 Eylül 2022 (191 puan) yorumladı
Sagol canim tmm❤
-Reklam-
0 oy
26 Eylül 2022 (258 puan) cevapladı
İki çocuk doğurdu m kendi sancım la
0 oy
26 Eylül 2022 (157 puan) cevapladı
Canım ilk 2 cocugumu kendi sancıma dogurdum 2. Dogumum hatta hastaneye gitmemle yarım saat içinde oldu 3. Dogum 3 cm acılma dan sonra ilerlemedi suni sancı ile yaptım 3. Dogumum zordu ama suni yüzünden de olmayabilir bebegim iri Bi bebekdi rabbim yardımcın olsun bir avazda kurtarsın insallah
0 oy
26 Eylül 2022 (715 puan) cevapladı
Rabbim  bi  avazda kurtarsin  inşallah darisi bizede olsun insallah
0 oy
26 Eylül 2022 (298 puan) cevapladı
İnşallah dogurmussundur rahatça. İlk gebelik mi 
0 oy
26 Eylül 2022 (298 puan) cevapladı
Evet kendi sancımla  doguma girdim suni sanciyla arasında farkı bilmiyorum ama sabah 6 da başladı periyod sancisi gibi öğlen 12 gibi şiddetlendi kabız olmusumda tuvalete çıkamıyormusum gibi ıkınmaya zorladı vücudum 14.03 oğlumu kucağıma aldım ama ben öğlen 12 ye kadar yatamadım oturamadim sürekli yürüdüm susuz kalmışım diye sadece serum verdiler başka bir şeyde vermediler ağrı kesiciyi dogumdan sonra verdiler eğer daha yeni hamileler görürse doktorunuz yat demediği sürece yürüyün bol bol kaslarınızı geliştirir ve açılması da kolay olur kesik bile olmaz belki benim olmadi ama bu hamileligimde bebek kilolu gibi olursa ondan olucak gibi doğumu da bebek sağlığında problem yoksa normal dedi doktor Almanya da zaten hemen sezeryan yapmazlar hele hele ilkini normal yaptıysan burda planlı sezeryanda yok sancın gelir açılmaz alırlar sezeryana o zaman ama sanciyla bile en az 5 saat geçirirsin Allah bir avazda kurtarsin sağ salim kucağına alırsın Allahim yardım etsin 
0 oy
26 Eylül 2022 (8,866 puan) cevapladı
Bende ikinci gebeligimde kontrole gittigimde 4cm.açılmam vardı yinede sunni sancı verdiler dogumdan sonrada sunni sancı bitene kadar çıkartmadılar rahimin toparlanmasında çok yardımcı oluyormuş iki dogumumdada sunni verdiler zorlugunu görmedim 
0 oy
26 Eylül 2022 (453 puan) cevapladı
Kızzz merak ettik canım doğum yaptınmı inşallah 
26 Eylül 2022 (191 puan) yorumladı
Yok yapmadım evdeyim sancimin çoğalmasını bekliyorum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kendi sancımla 4 cm açıklığa ulaştıysam suni sancı almadan normal doğum yapabilir miyim?
Evet, kendi sancılarınızla 4 cm açıklığa ulaştıysanız suni sancı almadan normal doğum yapmanız oldukça mümkündür. Doğumun aktif evresinde vücudun kendi oksitosin hormonunu salgılamasıyla süreç doğal bir şekilde ilerleyebilir. 4 cm açıklık, aktif doğum eyleminin başladığını gösteren önemli bir aşamadır ve bu noktadan sonra ilerleme kişiden kişiye farklılık gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı verilmeden kendi sancısıyla normal doğum süreci nasıl ilerler?
Suni sancı verilmeden gerçekleşen normal doğumda süreç, rahim kasılmalarının doğal ritmiyle kendiliğinden ilerler. Bebeğin kanala yerleşmesi ve rahim ağzının açılması vücudun kendi ürettiği hormonlar sayesinde gerçekleşir. Bu süreçte düzenli kasılmaların takibi, bebeğin kalp atışlarının izlenmesi ve annenin fiziksel hareketliliği doğumun doğal bir şekilde sonuçlanmasına yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda 4 cm açıklık varken suni sancı neden gerekli görülür?
Doğumda 4 cm açıklık varken suni sancı, genellikle kasılmaların sıklığı azaldığında veya doğum eyleminin ilerlemesi durduğunda tercih edilir. Eğer annenin yorgunluğu artmışsa veya bebeğin kalp atışlarında riskli bir durum gözlemlenirse, doktorlar süreci hızlandırmak için suni sancı yöntemini devreye alabilirler. Ancak her 4 cm açıklıkta suni sancı kullanılması tıbbi bir zorunluluk değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kendi sancımla doğuma girmek için doğum öncesinde neler yapabilirim?
Kendi sancınızla doğuma girmek için aktif kalmak, yürüyüş yapmak ve vücudunuzu dinlemek oldukça önemlidir. Doğum öncesi dönemde nefes egzersizlerine odaklanmak ve stres seviyesini düşük tutmak, vücudun doğal oksitosin salgısını destekler. Ayrıca, doğum pozisyonlarını deneyerek bebeğin pelvise yerleşmesini kolaylaştırabilir ve kendi sancılarınızın düzenli hale gelmesine yardımcı olabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı verilmeden normal doğum yapmanın anne ve bebek için avantajları nelerdir?
Suni sancı verilmeden yapılan normal doğum, vücudun kendi doğal hormon dengesini koruduğu için iyileşme sürecini ve doğum sonrası adaptasyonu kolaylaştırabilir. Doğal yollarla ilerleyen doğumda kasılmalar daha kontrollü hissedilebilir ve müdahale gereksinimi azaldığı için doğum süreci anne tarafından daha olumlu bir deneyim olarak tanımlanabilir. Bebek ise kendi hazır olduğu zamanda dünyaya gelmiş olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...