39 haftalık gebeyim, çatı muayenesi sonrası kanamam normal mi?

0 oy
732 göst.
27 Eylül 2022 Doğum kategorisinde (9 puan) sordu
Bugün hastaneye gittim çatı muanesi sonrası kanamam başladı  durmak bilmiyor adet gibi aynı durmuyor normal midir doktora mı gideyim yoksa kanama dururmi
Gebelik haftası 39

10 Cevap

+1 oy
27 Eylül 2022 (17 puan) cevapladı
Saçmalama git tabiki de benim ilk dogumda tam 37 haftalıkken sabahı birkaç damla kan geldi kostum hastaneye birkaç saat sonrada doğurdum zaten neden buraya soruyrsunki doktora görünmek gerekirken
27 Eylül 2022 (9 puan) yorumladı
Saat 6 dan beni durmuyor ama sancım yok bebek hareketleri var
27 Eylül 2022 (1,611 puan) yorumladı
Canım kanama ciddi bı durum. Bebegin eşi yerinden ayrılmış olabilir mesela. Niye çocuğunu ve kendini riske atiyosun.
-Reklam-
+1 oy
27 Eylül 2022 (149 puan) cevapladı
Çatı muayenesinden sonra oluyor ama adet gibi durmuyor diyorsun. Bence hemen doktora gorunmelisin canım 
0 oy
27 Eylül 2022 (14 puan) cevapladı
Senin doğumun geldi demek doktora git acilen!!..
27 Eylül 2022 (9 puan) yorumladı
Bugün gittim daha pazertesi gel dedi ewe geldim 6 dan beni kanama devam ediyor
27 Eylül 2022 (17 puan) yorumladı
Ya ksuusra bakma da yani bnde 38+3 ucum 3 kere çatı muayesini yapıldı tek damla bisey gelmedi hala naısl duruyorsun gitmiyorsun anlamıyorum bnce hemen gtmeslisin yani belki hemen doğuma alırlar kanamayı durdurdular yani
27 Eylül 2022 (14 puan) yorumladı
Düşük mü oluyor senin?
27 Eylül 2022 (9 puan) yorumladı
Gittim normal diyip yine ewe gönderdiler doğumun başlamış olabilir ondandir
 olabilir dedi
0 oy
27 Eylül 2022 (1,607 puan) cevapladı
Ayyy benimde çatı muanesi yapılacak ya benimde öyle olursa 
27 Eylül 2022 (715 puan) yorumladı
Herkeste olmuyo benim 4 gebelivimdede yqptilqr leke bile gelmedi gecn gittim acilma varmi diye bqktilar leke bile gelmedi acilmqdq yoktu
28 Eylül 2022 (1,607 puan) yorumladı
Keşke yaa ama herşey allahtan elhamdülillah gelirsede yapacak bişey yok
0 oy
27 Eylül 2022 (715 puan) cevapladı
Kanaman var ve sen buraya soriyosun hemen dr git 
0 oy
27 Eylül 2022 (1,157 puan) cevapladı
Benim doğum kanama ile başladı. Sabah kalktığında başlamıştı 4 5 saat adet gibi sürdü sonra kesildi. Sonra Dr gittim açılmam başlamıştı 1 cm. Di yatış verdiler suni sancı ile dogum yaptım 
27 Eylül 2022 (1,157 puan) yorumladı
Doktora git açılman başlamış ve sancın yok ise suni sancı verdiler büyük ihtimalle benim öyle oldu tabi bilemeyiz herkesin farklı ilerliyor
0 oy
27 Eylül 2022 (255 puan) cevapladı
Sen halaa buraya mı yazıuotsun durma git Allah yardımcın olsun 
0 oy
27 Eylül 2022 (684 puan) cevapladı
Benim arkadaşımda da kanama olduğun o dönemler de bebek plesantada. Ayrılmışti sezeryana aldılar aniden tabiki gidin doktoea
0 oy
27 Eylül 2022 (10 puan) cevapladı
Benimde oyle oldu ertesi gece dogum yaptim
0 oy
27 Eylül 2022 (2 puan) cevapladı
Ben ilk çocuğumda kanamam oldu eşinden ayrılmış acil sezeryana aldılar sizinde önemli olabilir

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık gebelikte çatı muayenesi sonrası kanama olması normal mi?
39. haftada yapılan çatı muayenesi sonrası hafif lekelenme veya pembe-kahverengi akıntı olması genellikle normal kabul edilir. Ancak adet kanaması gibi yoğun, parlak kırmızı ve durmayan bir kanama, rahim ağzı açılması veya plasenta ile ilgili bir komplikasyonun habercisi olabileceği için mutlaka acil olarak doktorunuza başvurmanız gereken bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi kanama ne zaman tehlikeli kabul edilir?
Gebeliğin son haftalarında kanama, pedinizi hızla dolduracak kadar yoğunsa, parlak kırmızı renkteyse ve beraberinde şiddetli karın ağrısı veya kasılmalar varsa tehlikelidir. Bu belirtiler plasenta dekolmanı gibi acil müdahale gerektiren durumları işaret edebileceği için kanamanın miktarını ve rengini takip ederek vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatı muayenesinden sonra kanama ne kadar sürer?
Çatı muayenesinden sonra görülen normal lekelenmeler genellikle birkaç saat içinde kendiliğinden durur ve miktar olarak çok azdır. Eğer kanamanız saatler geçmesine rağmen durmuyor, aksine artarak devam ediyorsa veya adet kanaması gibi yoğunsa, bu durum muayene kaynaklı basit bir lekelenme değil, tıbbi değerlendirme gerektiren bir kanama olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi ile kanama arasındaki fark nasıl anlaşılır?
Nişan gelmesi, rahim ağzını tıkayan mukus tıkacının atılmasıdır ve genellikle jölemsi, sümüksü, pembe veya kahverengi bir akıntı şeklindedir. Adet kanaması gibi sıvı, yoğun ve sürekli olan parlak kırmızı kanama ise nişan gelmesinden farklıdır ve gebeliğin son haftalarında mutlaka bir kadın doğum uzmanı tarafından kontrol edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalıkken kanama başladığında hastaneye ne zaman gidilmeli?
39. haftada parlak kırmızı ve yoğun bir kanamanız varsa, kanamanın durmasını beklemeden derhal hastaneye gitmelisiniz. Gebeliğin bu döneminde yaşanan şiddetli kanamalar, bebeğin sağlığı ve doğum sürecinin yönetimi açısından acil bir durum olarak değerlendirilir; bu nedenle evde beklemek yerine doğum yaptığınız hastanenin acil servisine başvurmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...