Normal doğumda doktor mu yoksa ebe mi giriyor?

0 oy
669 göst.
8 Ekim 2022 Doğum kategorisinde (68 puan) sordu
Merhaba 

Eskişehir şehir hastanesindeki acil bölümündeki doktorlar normal doğuma giriyorlar mı yoksa sadece ebeler mi giriyor bilgisi olan var mı
Gebelik haftası 40+0

7 Cevap

0 oy
8 Ekim 2022 (1 puan) cevapladı
ebeler giriyorlar zaten araştırma hastanesi olduğu için artık ebeler artı stajerler giriyolar.
8 Ekim 2022 (68 puan) yorumladı
Sezeryana doktorların girdiklerini biliyordum da normal doğumu bilmiyordum teşekkür ediyorum yorumunuz icin
Eskişehirde mi yaşıyorsunuz şeh ir hastanesinde doğum yaptınızmı hiç bilgi verirmisiniz
8 Ekim 2022 (1 puan) yorumladı
Ben orda yapmadım ama yakin bi arkadaşım yeni doğum yaptı şehir hastanesinde yattiginiz odada doğum yapiyomussunuz stajerler ve ebeler giriyorlarmis odaların kendinize aitmiş ve yattiginiz yatak doğum masasına dönüşüyormuş ama iste stajerlerin girmesi iyi birşey değil siz dikisinizi falan ebeye attiririrsiniz. Rabbim saglicakla kucağınıza almayı nasip etsin
8 Ekim 2022 (68 puan) yorumladı
Allahumme amin
Stajerler kız erkek karışık mi acaba biliyor musunuz
insaAllah stajerlerle uğraşmam ya tesekkür ederim yorumunuz icin
9 Ekim 2022 (544 puan) yorumladı
Erkek girmez canım benim doğumun da giren stajyerler kızdı
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2022 (87 puan) cevapladı
Bende ilk dafa gidiyorum şehir hastaneye bende cok terutteyım nasıl olacak stajyer denk gelmes inşallha 
8 Ekim 2022 (68 puan) yorumladı
Stajyerler tecrübesiz olduğu için mi endişe ediyorsunuz çok mu can yakarlar acaba
Allah korusun hayırlısını nasib etsin
9 Ekim 2022 (544 puan) yorumladı
Stajyerler dogurtmuyo sadece sana gelip destek oluyorlar benim doğumdan 1 saat önce geldiler derin nefes al vs egzersiz yuryusyz fln yaptırdılar hatta o kadar iyilerdi ki sancim girdikçe kız belime fln masaj yaptı doğum.baslayinca ebeler geldi ebe dogurttu dikisimi de ebe atti onlar sadece izliolar nasıl oluyo die
9 Ekim 2022 (0 puan) yorumladı
Bende eskişehire gidicem doktorunuz kimdi
9 Ekim 2022 (68 puan) yorumladı
Keziban saylam dönmez
0 oy
9 Ekim 2022 (54 puan) cevapladı
Merhaba normal doğumsaa eğer ebeler bakıyor acildede zaten ebeler duruyor doktor gerekli görürse geliyor. İlk dogumum orda oldu şu anki doğumunda orda olcak 
0 oy
9 Ekim 2022 misafir cevapladı
Canım nöbetçi doktorlar var ilk hemşireler ebeler müdahale eder doktor gelip bakar 
0 oy
9 Ekim 2022 (79 puan) cevapladı
Ben orda dogurdum ikinci kizimi tek bir ede dogurttu bide yyardimci var yatagi acip dogum masasi yapan malzeme getiren felan artik esleride aliyolar zaten yani cok iyi olmus 
9 Ekim 2022 (68 puan) yorumladı
Refakatçi kaç kişi alıyorlar eşler refakatçi olabiliyor mi bi de
9 Ekim 2022 (79 puan) yorumladı
Evet zaten ya esler yada anneler aliniyor yabanci alinmiyor tek bi odada esin yaninda kaliyor
9 Ekim 2022 (68 puan) yorumladı
Anladım yorumumuz için teşekkür ediyorum
10 Ekim 2022 (79 puan) yorumladı
Rica ediyorum
31 Temmuz 2023 (2 puan) yorumladı
Merhaba, sancı odasında mi digurdunuz?
0 oy
9 Ekim 2022 (130 puan) cevapladı
Canım ben orda doğum yaptm normal olarak ebeler geldi tek odada kalıyorsun benmle çok iyi ilgilendiler çok konforlu çok yardmci oldular sağolsunlar ama benm doğumum skntiliydi benden kaynaklanan birşey onun dışında orası çok iyi gerckten sadece ben varken koronadan dolayı fazla yaklaşamiyorlardi.
9 Ekim 2022 (0 puan) yorumladı
Iki defa gidicem doktor öneriniz var midir
9 Ekim 2022 (130 puan) yorumladı
Ben kıymet çiçek vardı ona gidiyordum iyi birisi hiç azarlama filan yok bütün sorunlarimi dinliyordu
0 oy
9 Ekim 2022 (2 puan) cevapladı
Bende şehir hastanesine gidiyorum sezaryena doktor giriyo normali ebeler yaptırıyormuş

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanelerinde normal doğuma doktor mu girer ebe mi?
Devlet hastanelerinde normal doğum süreci genellikle ebelerin takibinde ilerler ve doktorlar sadece tıbbi bir gereklilik veya komplikasyon durumunda sürece dahil olur. Doğumun başlangıç ve ilerleme aşamalarında ebeler aktif rol alırken, bebeğin çıkış anında ve olası müdahalelerde uzman doktor hazır bulunur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğum sürecinde doktorun rolü nedir?
Normal doğumda doktorun temel görevi, doğumun sağlıklı bir şekilde ilerlediğini takip etmek ve olası riskli durumlarda müdahale etmektir. Doğum eylemi sorunsuz ilerlediği sürece ebeler süreci yönetir, ancak doktor doğumun her aşamasından ve oluşabilecek komplikasyonların yönetiminden sorumludur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum anında doktorun odaya gelmesi ne zaman gerekir?
Doğum anında doktor, genellikle ıkınma evresinde ve bebeğin dünyaya gelme aşamasında odaya gelir. Doğumun aktif evresi boyunca ebeler düzenli kontrolleri yapar ve doktoru doğumun son aşaması için bilgilendirerek süreci yönetmesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesi doğumhane işleyişi nasıl ilerler?
Devlet hastanelerinde doğumhane işleyişi ekip çalışmasına dayanır ve süreç genellikle ebelerin gözetiminde başlar. Doğumun her aşaması kayıt altına alınır, gerekli görülen tüm kontroller yapılır ve tıbbi bir ihtiyaç duyulduğu anda uzman doktor doğrudan sürece müdahale ederek yönetimi devralır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğumda doktorun müdahalesi hangi durumlarda olur?
Doktorlar, doğumun ilerlemesinde bir yavaşlama, bebek kalp atışlarında düşüş veya annenin sağlığını riske atan bir durum geliştiğinde müdahale eder. Rutin bir normal doğumda ebeler süreci yürütse de, cerrahi bir müdahale veya tıbbi destek gerekmesi halinde doktor anında devreye girer.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...