İlişki sonrası test negatif ama regl olmadım, hamile miyim?

0 oy
377 göst.
11 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba ben 6 ekim tarihinde sevgilimle birlikte oldum ama birliktelik boyunca kondomluydu. Bunun üzerine de 15 ekimden itibaren 6 gün regl oldum. Ancak bu ay tamamen değişen çalışma ve yaşam şartlarım dolayısıyla mı bilmiyorum hayatımda ilk kez yumurtlama dönemimde kasıkşarımda ağrılar oldu. Bu durum beni korkuttu ve diğer reglime yani önümüzdeki gün olacağım reglime yakın 7 kasım tarihinde ilk idrarla olmasa bile gebelik testi yaptım. Sonuç negatifti. İki gündür regl sancılarım başladı ama hâlâ olamadım sizce yine de hamile olabilir miyim? Ama öyle olsa en kötü ihtimalle silik de olsa ikinci çizgi görünmez miydi? 

4 Cevap

0 oy
11 Kasım 2022 (90 puan) cevapladı
Dalga geçiyor olmalısınız. Hem korunmuş hem adet olmuşsunuz 9 gün sonra. Sizce mümkün mü bu durum ? Yumurtlama döneminde çoğu kadında ağrı akıntı olur normal bir durum. Gebe olma ihtimaliniz yüzde sıfır 
11 Kasım 2022 (2 puan) yorumladı
Ya aslında ben de böyle düşünüyorum ama diğer platformlarda hamileyken regl olduklarını ve bunun üstüne görme olmadığını iddia eden bir sürü insan var korktum biraz. Teşekkürler cevabınız için
11 Kasım 2022 (90 puan) yorumladı
Üstüne görme öyle 6 gün sürmez bende gördüm leke geldi sadece ve daha az sürüyor. Üstelik idrar da pozitif çıkardı. Ve öyle bir günlük ilişkiden çocuk olmuyor  insanlar her gün giriyor ilişkiye hamile kalamiyor. İhtimali yüzde sıfır öyle söyleyim o yüzden rahat ol
-Reklam-
0 oy
11 Kasım 2022 (303 puan) cevapladı
Canim bir. Onceki  ay regli  olmussun ve. Anladigim kadariyla tekrar iliskinormalken  olmamolsais  testlerinde negatif gebe degilsin yani hormanlar  yasam sartlari  yada hava degisimi bile  kasik agrisi yapmis  olabilir
11 Kasım 2022 (2 puan) yorumladı
Teşekkür ediyorum cevabınız için. Bir kez test yaptım ama ilişkimden bir ay sonraydı acaba ilk idrarla yapöadığım için yanıltıcı bir sonuç mu aldım diye düşündüm ama sonra üstünden çok vakit geçti mutlaka en azından silik çizgi çıkardı diye düşündüm.
0 oy
11 Kasım 2022 (4,793 puan) cevapladı
Yumurtlama döneminde kasıkta ağrı olması kadar normal bir şey yok. Zaten adet gormussunuz. 
11 Kasım 2022 (2 puan) yorumladı
Teşekkür ediyorum cevabınız için. Bir kez test yaptım ama ilişkimden bir ay sonraydı acaba ilk idrarla yapöadığım için yanıltıcı bir sonuç mu aldım diye düşündüm ama sonra üstünden çok vakit geçti mutlaka en azından silik çizgi çıkardı diye düşündüm.
11 Kasım 2022 (4,793 puan) yorumladı
O üstüne görme dedikleri 3 günü geçmeyen pembe kahverengi lekeler. Siz 6 gün kanama görmüşsünüz
11 Kasım 2022 (2 puan) yorumladı
Evet, o halde teste güvenebilirim değil mi? Çok teşekkür ederim
0 oy
11 Kasım 2022 (88 puan) cevapladı
Haydar Dümen'lik bir soru daha :) 
11 Kasım 2022 (2 puan) yorumladı
Ya absürt göründüğünün farkındayım ama bilmiyorum biraz korkuttu kasık ağrıları beni. Normalde yarın olmam gerek birkaç gün önce her reglde olduğu gibi göğüs hassasiyetim de başladı ama bu sefer birkaç gündür ara ara sanki regl olacakmışım gibi kramplar giriyor.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

İlişkiden sonra regl olmama rağmen hamile olabilir miyim?
İlişkiden sonra regl dönemi geçirdiyseniz, bu durum genellikle o ilişkiden kaynaklı bir gebelik olmadığını gösterir. Ancak düzensiz kanamalar veya yerleşme kanaması gibi durumlar bazen regl ile karıştırılabildiği için, şüpheniz devam ediyorsa kesin sonuç almak adına bir kan testi yaptırmanız en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik testi ne zaman yapılmalıdır ve sonucu ne zaman kesinleşir?
Gebelik testinin en güvenilir sonuç vermesi için beklenen regl tarihinin üzerinden en az bir gün geçmiş olması gerekir. İlişkiden 20 günden fazla süre geçtiyse yapılan idrar testleri oldukça yüksek doğruluk payına sahiptir; ancak stres veya yaşam tarzı değişiklikleri test sonucunu değil, regl döngünüzü etkileyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yumurtlama döneminde yaşanan kasık ağrısı gebelik belirtisi olabilir mi?
Yumurtlama döneminde yaşanan kasık ağrısı genellikle hormonal değişimlere bağlı doğal bir süreçtir ve gebelikle doğrudan bir ilişkisi olmayabilir. Stres, çalışma şartlarındaki değişiklikler veya mevsimsel geçişler de yumurtlama döneminde alışılagelmişin dışında ağrılara veya regl gecikmelerine neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İdrar testinde negatif sonuç çıkmasına rağmen gebelik mümkün mü?
İdrar testleri, idrardaki beta-HCG hormonunu ölçer ve testin negatif çıkması genellikle gebelik olmadığını gösterir. Eğer test, ilişkiden en az 20 gün sonra yapıldıysa ve negatifse, gebelik ihtimali oldukça düşüktür; ancak regl gecikmesi devam ediyorsa altında yatan diğer hormonal nedenleri araştırmak için bir kadın doğum uzmanına görünmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Regl gecikmesi ve sancısı neden aynı anda yaşanır?
Regl gecikmesi ve sancı hissi, vücudun regl dönemine hazırlandığını ancak stres, yorgunluk veya beslenme düzenindeki değişimler nedeniyle döngünün ertelendiğini gösterebilir. Özellikle yaşam şartlarındaki ani değişiklikler, beynin döngüyü yöneten merkezlerini etkileyerek kanamanın başlamasını geciktirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,352 soru

24,668,124 cevap

367,111 kullanıcı

...