Doğum yapacağım hastanede ilk çocuğumu yanımda tutabilir miyim?

0 oy
581 göst.
23 Kasım 2022 Doğum kategorisinde (39 puan) sordu
Merhaba anneler özel hastanede doğum yapıp ilk çocugu yanında kalan var mı? Müsade ediliyor mu kalmasına bilgi verirseniz sevinirim. Bursa medicana hastanesi
Gebelik haftası 10

6 Cevap

0 oy
23 Kasım 2022 (1,034 puan) cevapladı
Özel hastaneyse izin verilir büyük ihtimal . Ben kardeşim doğduğunda 7 yaşındaydım annemle kalmıştım gece .
23 Kasım 2022 (39 puan) yorumladı
Benim kızımda 5 buçuk yaşında olucak ama hiç ayrı kalmadık babasıyla bile uyumaz o yanımda olunca kendimi daha iyi hissederim diye düşünüyodum hiç zararı da yoktur kendi kendine oturur koltukta diye düşündüm inşallah izin verirler teşekkür ederim :)
-Reklam-
0 oy
23 Kasım 2022 (1,089 puan) cevapladı
Ben 8 yasindaki kizimi aksam alicam yanima dogum sezeryan olucak beni ameliyathaneye giderken gormek istemiyormus uzulurum diyor annemle kalicak ama ayaklandigim gibi esim getirecek o gece yanimda kalicak oyle istiyor bende tabiki dedim
23 Kasım 2022 (39 puan) yorumladı
Ah kıyamam ya sağlıkla alın kucağınıza umarım hastanede sıkıntı çıkarmaz iki evladımla kendimi daha mutlu hissederim bende yanımda olunca
23 Kasım 2022 (1,089 puan) yorumladı
Yok ya niye cikarsin  kuzenim dogum yapti ozel hastanede dogum yapti o aldi yanina
0 oy
23 Kasım 2022 (1,034 puan) cevapladı
Size bu konuda saygı duyuyorum.  Fakat ben doğumdan sonra toparlanmakta zorluk cektigim için bogazlarim Ağrısa bile benim oğlum ayilip bayılıyor anneme bişey olur mu diye :D doğumda asla oğlumu almayı düşünmüyorum pskilojik olarak çok çok etkileneceğnden eminim . Beni öyle görsün asla istemiyorum.
23 Kasım 2022 (39 puan) yorumladı
Yaaa buda farklı bi durum inanın alışık olduğu bir durum olsa bu zamana kadar bensiz uyumadı hiç ayrı kalmadık kendisi dert etmiş içine bugün bana sordu anne ben yanında kalayım sana yardım ederim diye bende tabi kızım doktor izin verirse olur diye aksi taktirde hastaneyi ayağı kaldırabilir annemi bırakmam diye :D
23 Kasım 2022 (1,034 puan) yorumladı
Bitanem bak şöyle düşün . Bir gece senden ayrı kalması çok çok zarar vermez cocuga. Ama psikolojisinin kaldıramayacağı bir görüntüde görebilir . Yani sonuçta doğum bu. Ne bileyim kanama oluyor ağrı oluyor anestezi atma evresi oluyor spinal olsa bile . Yani bence uygun değil sizde rahatça acinizi cekin agrinizi çekin bebeginizi rahat rahat emzirin . Ne bileyim bence almamanizi tavsiye ederim ama siz bilirsiniz
23 Kasım 2022 (39 puan) yorumladı
O gün belki kararı değişir kırmakta istemiyorum inanın ne yapacağımı bende bilmiyorum :(
0 oy
23 Kasım 2022 (559 puan) cevapladı
Benim kizimda 2 bucuk yasinda olcak dogumum oldgunda bende gece yanimda olmasini istiyorum baska yerde hayatta kalmaz 
23 Kasım 2022 (39 puan) yorumladı
Oy kuzum oda baya küçükmüş normal doğum olursa belki daha rahat ona bakabilirsiniz ama sezeryan olursa zorlanırsınız gibi kucağına gelmek isteyebilir dik işin acıyabilir Rabbim hayırlısı nasıl olucaksa kadar günde öyle olsun inşAllah annelikte hiç tatil yok bize :)
0 oy
23 Kasım 2022 (604 puan) cevapladı
Benimde kızım 3 yaşında kesinlikle yanına alicam kimseyle durmaz uyumaz benimde için rahat etmez doğum sonrasında yanıma getirticem Rabbim nasip ederse bı aksilik almazsa kardeşini beraber evinize getiricez özel hastaneler müsade eder
23 Kasım 2022 (39 puan) yorumladı
Herşey dilediğimiz gibi olur inşallah en güzel şekilde dediğiniz gibi bir yarımı evde bırakıcak olmak benide üzüyor
0 oy
23 Kasım 2022 (489 puan) cevapladı
Ben kaldım canım hatta annemde refakatçi olarak kaldı hatta benimki devlet Hastanesiydi zaten hastaneler doğumdan sonra anneyle bebeği ayirmiyor ve muhakkak refakatçi alıyorlar 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Özel hastanelerde doğum sonrası refakatçi olarak çocuk kalabilir mi?
Özel hastanelerin büyük çoğunluğu, doğum sonrası süreçte hijyenik koşullar ve enfeksiyon riski nedeniyle çocukların refakatçi olarak kalmasına izin vermemektedir. Hastane politikaları kurumdan kuruma değişiklik gösterse de, yenidoğan ünitesi ve anne sağlığı protokolleri gereği genellikle sadece yetişkin refakatçilerin kalması kabul edilmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası hastanede refakatçi kuralları nelerdir?
Hastanelerde doğum sonrası refakatçi kuralları, annenin ve bebeğin konforu ile sağlık güvenliği ön planda tutularak belirlenir. Genellikle sadece bir yetişkin refakatçiye izin verilir ve ziyaretçi saatleri dışındaki süreçlerde hastane yönetimi tarafından belirlenen kurallara uyulması zorunludur. Çocuğunuzu yanınızda tutmayı planlıyorsanız, önceden hastanenin hasta hizmetleri birimiyle görüşerek güncel kuralları teyit etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum yapacağım hastanede çocuk refakatçiye neden izin verilmiyor?
Hastanelerde çocukların refakatçi olarak kalmasına izin verilmemesinin en önemli nedeni, doğum sonrası dönemde hem annenin hem de yenidoğan bebeğin bağışıklık sisteminin hassas olmasıdır. Çocukların dış ortamdan taşıyabileceği enfeksiyon riskleri, hastane içerisindeki sterilizasyon kuralları ve çocukların uzun süre hastane ortamında bekletilmesinin getirdiği zorluklar bu kısıtlamaların temel gerekçeleridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastanede doğum sonrası süreçte yanımda kim kalabilir?
Doğum sonrası süreçte yanınızda kalacak kişi, genellikle hastanenin refakatçi politikasına göre belirlenir ve çoğu kurum sadece bir yetişkin refakatçiye onay verir. Bu kişinin anneye destek olması, ihtiyaçlarını karşılaması ve hastane disiplinine uyum sağlaması beklenir. Kurumlar arası farklılıklar olabileceği için doğum öncesi dönemde hastanenizden refakatçi izin belgesi veya kısıtlamaları hakkında detaylı bilgi almanız en doğru yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra hastanede çocukla kalmak için nasıl izin alabilirim?
Doğumdan sonra hastanede çocukla kalmak için izin almak genellikle hastane yönetiminin çok katı olduğu bir konudur ve istisnai durumlar dışında onay verilmez. Eğer özel bir zorunluluğunuz varsa, hastanenin hasta hakları birimi veya başhekimlik sekreterliği ile iletişime geçerek durumu izah etmeniz gerekir. Ancak hastane hijyen kuralları gereği, çocukların refakatçi olarak kalması neredeyse hiçbir hastane tarafından kabul edilmemektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 233 göst.
12 Aralık 2023 Doğum kategorisinde nur_38 (11 puan) sordu
0 oy
14 cevap 1,205 göst.
24 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde ilknur_3426 (93 puan) sordu
0 oy
13 cevap 1,981 göst.

1,512,777 soru

24,673,613 cevap

367,413 kullanıcı

...