37+3 haftalık gebeyim, gelen sümüksü akıntı nişan mı?

0 oy
461 göst.
28 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (182 puan) sordu

image

bu nisan mı? daha önce akintim oluyordu ama hic bunun gibi degildi bu sümük gibi koyu

5 Cevap

0 oy
28 Kasım 2022 (597 puan) cevapladı
Hayır cnm nişan değil nişan kahverengi yada kırmızı falan oluyor 
-Reklam-
0 oy
28 Kasım 2022 (66 puan) cevapladı
Aynı haftadayiz senle bende de bu sabah oldu bende paylaştım Nisan değilmiş 
28 Kasım 2022 (182 puan) yorumladı
evet dayanilmayacak gibi degil ama sancı yani giriyor 30 sn falan gidiyor. randevumda cuma günü. senin ilk gebelikmi cnm
28 Kasım 2022 (66 puan) yorumladı
Yeminle aynıyız senle benimde randevun cuma günü:) yok benim 4 cu gebeliğim ama aradan 8 yıl geçmiş inanki herşeyi unutmuşum sanki ilk gebelik daha
28 Kasım 2022 (182 puan) yorumladı
:) benimde 4. gebeligim ama ilki sezeryan diger ikisi normal. bu gebeligimde başından beri cok farkli digerlerinden. mesela digerlerinde 40. hafta doldu sancim basladi oyle dogum yaptim. bunda ilk defa sancım belimden giriyor cok degisik belimde bir sızı oluyo karnima yayiliyor 30 sn falan sürüp gidiyor senin nasil
28 Kasım 2022 (66 puan) yorumladı
İnanki bende aynı durumdayım bu gebeliğim çok farklı Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
28 Kasım 2022 (182 puan) yorumladı
amiin cnm.
0 oy
28 Kasım 2022 (442 puan) cevapladı
Hayir canim. Nisan hafif pembe reng oluyir
28 Kasım 2022 (182 puan) yorumladı
hmm bunu gormeden once de sancim vardi cnm bi tuvalete gittim bunu gördüm
0 oy
28 Kasım 2022 (187 puan) cevapladı
Olabilir ilk gebeliğimde benimde böyle gelmişti ama suyum gelmedi sancilarim sıklaşınca gitmiştim hastahaneye
28 Kasım 2022 (182 puan) yorumladı
bu geldikten sonra ne kadar sürede sancin basladi cnm
28 Kasım 2022 (187 puan) yorumladı
Sancım vardı zaten sık sık tuvalete gidiyodum bu şekilde akıntım oluyodu en son 5 dkkaya inince gitmiştim doktora
28 Kasım 2022 (182 puan) yorumladı
benimde bunu gormeden once sancim var ama sadece 2 kez duzenli geldi digerleri duzensiz di suan bile hala geliyor ama duzensiz
28 Kasım 2022 (187 puan) yorumladı
5 dk bir gelmesini bekle saatle kontrol et rabbim yardimcin olsun bende 37+4 üm şuan inşaAllah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize benimde dogurmam lazim bu ara bebeğim cok irileşiyo
0 oy
28 Kasım 2022 (463 puan) cevapladı
36+4 haftayım bende de Bikaç gündür geliyor böyle akıntı nişan pembe ya da kahverengi falanmış 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık gebelikte gelen sümüksü akıntı nişan olabilir mi?
37 haftalık gebelikte gelen sümüksü, koyu kıvamlı akıntı servikal mukus tıkacı yani nişan olabilir. Nişan, rahim ağzının doğuma hazırlanmasıyla yerinden ayrılan jelatinimsi bir yapıdır ve genellikle doğumun yaklaştığının en önemli belirtilerinden biri olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 37. haftasında nişan geldikten sonra doğum ne zaman başlar?
Nişan geldikten sonra doğumun başlaması kişiden kişiye farklılık gösterir. Bazı kadınlarda nişan geldikten sonra birkaç saat içinde doğum sancıları başlarken, bazı kadınlarda bu süreç birkaç gün hatta bir hafta kadar uzayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan ile normal akıntı arasındaki farklar nelerdir?
Nişan, normal gebelik akıntısından farklı olarak çok daha koyu, sümüksü, bazen kanlı veya pembe-kahverengi renkte olabilir. Normal akıntı genellikle daha sıvı ve şeffafken, nişan daha yoğun bir yapıya sahiptir ve dokusu sümük benzeri bir kıvamdadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık gebelikte nişan gelmesi durumunda ne yapmalıyım?
Nişan geldiğinde paniğe kapılmadan bebeğinizin hareketlerini takip etmeli ve sancılarınızı gözlemlemelisiniz. Eğer nişanla birlikte düzenli kasılmalar, su gelişi veya vajinal kanama gibi belirtiler varsa vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi doğumun başladığı anlamına mı gelir?
Nişan gelmesi doğumun mutlaka hemen başladığı anlamına gelmez, ancak vücudun doğuma hazırlandığını gösteren önemli bir işarettir. Nişan, rahim ağzının açılmaya başladığının habercisidir; bu aşamadan sonra düzenli sancıların başlaması doğum sürecinin aktif evresine girildiğini gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 436 göst.
28 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde Pınar61 (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 509 göst.
0 oy
2 cevap 380 göst.
8 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Annee123 (116 puan) sordu

1,512,352 soru

24,668,137 cevap

367,111 kullanıcı

...