Coraspin'i kaçıncı haftada bıraktınız?

0 oy
555 göst.
30 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (158 puan) sordu
Sorum yukarda kızlar
Gebelik haftası 28

17 Cevap

0 oy
30 Kasım 2022 (1,078 puan) cevapladı
Bana 36 da bırak demişti 
30 Kasım 2022 (158 puan) yorumladı
Banada 32 dedi ama Kan sulandırıcı da en ifak bi kesik de bile kani durdurmak da zorlanıyorum Allah korusun bi erken doğum riskine karşı biraksam mi diyorum
30 Kasım 2022 (1,078 puan) yorumladı
Neden kullanıyorsun peki pıhtılaşmami var sende sen en iyisi doktorunla konuş bu durumu Kendi kafana göre birakma  rabim hayırlı doğum nasip etsin inşallah
1 Aralık 2022 (158 puan) yorumladı
Hem pıhtılaşma icin hemde Rahimde perde var bebege kan akışı kolay olsun diye sağol canım hepimizin inşallah
-Reklam-
0 oy
30 Kasım 2022 (298 puan) cevapladı
32. haftada bıraktım.
30 Kasım 2022 (158 puan) yorumladı
Banada 32 dedi
0 oy
30 Kasım 2022 (1,167 puan) cevapladı
Bana doktorum 34. Hafta bırak dedi
0 oy
30 Kasım 2022 (210 puan) cevapladı
Ben doğuma yakın bıraktım tam gününü bilmiyorum ama bir iki gün vardı sanırım 
0 oy
30 Kasım 2022 (2,817 puan) cevapladı
32 de bıraktırdi benim doktorum 
0 oy
30 Kasım 2022 (847 puan) cevapladı
37 de bıraktım ben
0 oy
30 Kasım 2022 (178 puan) cevapladı
Bende 32.haftada bıraktım.
0 oy
30 Kasım 2022 (178 puan) cevapladı
Bende 32.haftada bıraktım.Ama oksapar iğneye devam ediyorum hala.
0 oy
30 Kasım 2022 (1,089 puan) cevapladı
34 . Haftada
0 oy
30 Kasım 2022 (275 puan) cevapladı
Sezwryan olcam 35 3 gnlukum 36 da brak dedi 
0 oy
30 Kasım 2022 (2 puan) cevapladı
Bende 32 .haftada biraktim 
0 oy
30 Kasım 2022 (123 puan) cevapladı
9.haftada lekelenme yasadıgım an doktorum bıraktırmıstı
0 oy
30 Kasım 2022 (511 puan) cevapladı
Tam 35+0 da bırakıyoruz dedi doktorum 38 buçukta sezeryan olucam
0 oy
30 Kasım 2022 (93 puan) cevapladı
36da bıraktım
0 oy
30 Kasım 2022 (2,906 puan) cevapladı
35de brakdim iyneye hala devam dogumdan sonra 2hafta daha vurulucakmisim
0 oy
30 Kasım 2022 (330 puan) cevapladı
Bana İstanbul daki doktorum doğuma 10 gün kala demişti. Şehir değişikliği yapıtım şu anki doktorum 34 TE biraktirdi
0 oy
30 Kasım 2022 (628 puan) cevapladı
36 hafta da bıraktım iğne yapamayan devam ediyorum  ama doğumdan 15 sonra bırakacağım iğneyi de 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte coraspin kullanımını doktorlar genellikle kaçıncı haftada bıraktırıyor?
Gebelikte coraspin kullanımı genellikle doktorlar tarafından 32. ile 36. haftalar arasında bıraktırılır. Bu ilacın doğum öncesi dönemde kanama riskini artırabileceği düşünülerek, doğumdan birkaç hafta önce kesilmesi standart bir uygulamadır. Ancak kullanım süresi hastanın gebelik öyküsüne ve risk faktörlerine göre kişisel olarak belirlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Coraspin hamileliğin son haftalarında neden bırakılmalıdır?
Coraspin, kan sulandırıcı etkisi nedeniyle doğum sırasında veya sonrasında oluşabilecek kanama riskini artırabilir. Ayrıca bebeğin kalbinde bulunan duktus arteriozus adlı damarın erken kapanmasına yol açma riski taşıdığı için hamileliğin son dönemlerinde kullanımı genellikle önerilmez. Bu nedenle doktorlar riskleri minimize etmek adına ilacı 32. haftadan sonra kesmeyi tercih ederler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Coraspin kullanırken ilacın bırakılma zamanına nasıl karar verilir?
Coraspin kullanımının bırakılma zamanına, gebelikteki preeklampsi riski, pıhtılaşma bozuklukları veya diğer tıbbi geçmişiniz göz önünde bulundurularak doktorunuz karar verir. Takip eden doktorunuz, bebeğin gelişimini ve sizin genel sağlık durumunuzu değerlendirerek ilacın ne zaman kesileceğine dair en doğru takvimi belirleyecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte coraspin kullanmayı unutursam ne yapmalıyım?
Hamilelikte coraspin dozunu unutursanız, durumu hemen doktorunuza bildirmeniz ve bir sonraki doz için talimat almanız en güvenli yoldur. İlacı kendi başınıza telafi etmeye çalışmak veya doz değişikliği yapmak riskli olabilir. Doktorunuz geçmişteki tedavi planınıza dayanarak unutulan dozun nasıl telafi edileceği konusunda size rehberlik edecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Coraspin kaçıncı haftaya kadar kullanılması riskli olabilir?
Coraspin'in 36. haftadan sonra kullanımı, bebeğin dolaşım sistemi üzerindeki olası etkileri ve doğum sırasındaki kanama riski nedeniyle genellikle riskli kabul edilir. Çoğu uzman, önlem olarak 32. haftadan itibaren ilacın kesilmesini veya dozun azaltılarak kontrollü bir şekilde sonlandırılmasını önerir. Kendi durumunuz için kesin tarih bilgisi mutlaka doktorunuzdan alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 637 göst.
0 oy
7 cevap 662 göst.
0 oy
16 cevap 2,040 göst.
0 oy
7 cevap 963 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...