37+5 haftalık hamileyim, suyum geldi ama sancım yok ne yapmalıyım?

0 oy
238 göst.
6 Aralık 2022 Doğum kategorisinde (463 puan) sordu
37+5 suyum  geldi sancı yok doktor hastaneye gel dedi gidiyorum dua edin 

2 Cevap

0 oy
6 Aralık 2022 (822 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun seni evladına evladınıda sana bağışlasın inşeAllah Bir avazda kurtulasin
-Reklam-
0 oy
6 Aralık 2022 (161 puan) cevapladı
Hadi gözün aydın  doğuma gidiyorsun benim de üç çocuğumda suyum geldi hep direk doğuma alındım bekletemez bebek susuz kalır içerde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamileyim suyum geldi ama sancım yok ne yapmalıyım?
37. haftada suyun gelmesi, doğumun başladığının en önemli belirtilerinden biridir ve sancı olmasa dahi vakit kaybetmeden hastaneye gitmeniz gerekir. Suyun gelmesiyle birlikte bebek dış dünyayla temas haline geçtiği için enfeksiyon riski oluşur, bu nedenle doktorunuz muayene ederek bebeğin durumunu ve doğumun seyrini takip etmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suyum geldi ama sancı başlamadı hastaneye gitmeli miyim?
Evet, sancı olsun ya da olmasın suyun gelmesi durumunda mutlaka hastaneye gidilmelidir. Sancının başlamamış olması doğumun henüz aktif aşamada olmadığını gösterse de, su kesesinin açılması tıbbi bir takibi zorunlu kılar ve doktorunuz bebeğin kalp atışlarını izleyerek doğumu başlatmak için gerekli kararı verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 hafta 5 günlük hamileyim suyun gelmesi erken doğum mu sayılır?
37. haftadan sonra gerçekleşen doğumlar tıbbi olarak 'zamanında doğum' (term) kabul edilir ve 37+5 haftalık bir gebelik artık bebeğin tam gelişimini tamamladığı güvenli bir dönemdir. Bu süreçte suyun gelmesi, vücudunuzun doğuma hazır olduğunu gösteren doğal bir süreçtir ve endişelenmeden hastaneye başvurmanız yeterlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suyun gelmesi ile doğum sancısı arasında ne kadar süre olur?
Suyun gelmesinden sonra sancıların başlaması kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle 12 ile 24 saat içerisinde kendiliğinden gerçekleşir. Ancak su geldikten sonra sancı beklenmeden hastaneye gidilmelidir; eğer belirli bir süre geçmesine rağmen sancı başlamazsa, doktorlar 'suni sancı' gibi yöntemlerle doğumu destekleme yoluna gidebilirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suyumun geldiğini nasıl anlarım ve hastaneye giderken nelere dikkat etmeliyim?
Suyun gelmesi genellikle kontrolsüz bir şekilde bacaklardan sızan, durdurulamayan, berrak veya hafif sarımtırak bir sıvı şeklindedir. Hastaneye giderken hijyenik bir ped kullanmalı, suyun rengini ve miktarını gözlemlemeli ve bebek hareketlerini takip ederek acil doğum çantanızla birlikte en yakın sağlık kuruluşuna başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...