39+4 haftalık hamileyim, sancılarım nasıl ilerler?

0 oy
530 göst.
9 Aralık 2022 Doğum kategorisinde (54 puan) sordu
gece 3 te başlayan duzensiz sancilardan sonra sabah 8 de 7 cm açıklık olarka hastaneye yatisim yapıldı ve yarim saat sonra suni ile dogumum oldu şükür rabbim olmayanlarada nasip etsin.
Gebelik haftası 39+4
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevap

0 oy
9 Aralık 2022 (2,638 puan) cevapladı
Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah hayırlı olsun ❤❤
9 Aralık 2022 (54 puan) yorumladı
Allah razı olsun
9 Aralık 2022 (2,638 puan) yorumladı
Cümlemizden ❤
-Reklam-
0 oy
9 Aralık 2022 (1,802 puan) cevapladı
Senin adina cok sevindim canim.Rabbim saglikla bir omur mutlu yasamanizi masib eylesin hayirli imanli bi evlat olsun insallah.dogumun nasildi canim.cok acidimi bende ssvd adayiyim da her gorduyume soruyorum.hemen toparlandinmi.dikisin varsa nasil bi sey cok aciyormu
9 Aralık 2022 (1,802 puan) yorumladı
Sagolun evet banada cok var ama iki dogumdanda korktugum icin soruyorum hep.ama sezeryanin kesisinin acisi gibi olmadigina eminim.
9 Aralık 2022 (54 puan) yorumladı
tek sancida insallah birbirinize kavusursunuz
9 Aralık 2022 (1,802 puan) yorumladı
Aminn herkes insallah.
9 Aralık 2022 (54 puan) yorumladı
toparlanma daha hızlı yoksa.ikisininde avantaj dezavantajlari vardir siz sadece bebeginize odaklanin o sağlıklı dogsunda ilk heyecan cok baska birde
9 Aralık 2022 (790 puan) yorumladı
Canım bende ssvd düşünüyorum ilk doğumla kaç yıl var senin
0 oy
9 Aralık 2022 (36 puan) cevapladı
Normal mi olduu
0 oy
9 Aralık 2022 (36 puan) cevapladı
Suni sancı verilerek normal doğum mu yaptınız ya benim ilk hamileliğim çok merak ediyorum nasıl oluyo çok acıyo mu
10 Aralık 2022 (54 puan) yorumladı
adet sancısı gibi benim sancilara kalsaydi dogum diger gunu bulurdu geldim 7 cm açıklık vardı bi suyu patlattilar elle ağrısız oluyor o bebegin basi kanala insin diye sancida açılma hemen olsun ki bebek gelsin diye

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39+4 haftalık hamileyken sancı başladığında hastaneye ne zaman gitmeliyim?
39+4 haftalık gebelikte düzenli aralıklarla gelen sancılar veya su gelmesi durumunda vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır. Kullanıcının yaşadığı örnekte olduğu gibi, düzensiz başlayan sancıların şiddetlenmesi ve açıklığın artması süreci hızlandırabilir; bu nedenle sancı takibi yaparak sancılar 5-10 dakikada bir düzenli hale geldiğinde veya yoğun ağrı hissedildiğinde uzman doktorunuza bilgi vererek hastaneye gitmeniz en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda 7 cm açıklık ne anlama gelir ve doğum ne kadar sürer?
Doğumda 7 cm açıklık, aktif doğum evresinin ileri bir aşamasıdır ve tam açıklık olan 10 cm'ye yaklaşıldığını gösterir. Bu evreden sonra doğum süreci genellikle hızlanır; ancak toplam süre kişiden kişiye, bebeğin pozisyonuna ve annenin daha önce doğum yapıp yapmadığına bağlı olarak yarım saatten birkaç saate kadar değişebilir. 7 cm açıklıkla hastaneye yatış yapıldığında doğumun çok yakın olduğu kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum süreci nasıl ilerler ve ne kadar sürer?
Suni sancı, doğal doğum sancılarını başlatmak veya güçlendirmek için damar yoluyla oksitosin hormonu verilerek uygulanır. Suni sancı sonrası doğumun ne kadar süreceği annenin açıklık durumuna ve bebeğin iniş hızına bağlıdır; bazı durumlarda yarım saat gibi kısa bir sürede sonuçlanabilirken, bazen daha uzun sürebilir. Bu süreçte kalp atışları ve sancı şiddeti sürekli olarak doktor veya ebe tarafından yakından takip edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39+4 haftalık gebelikte doğum sancısı nasıl ayırt edilir?
39+4 haftalık gebelikte hissedilen sancıların doğum sancısı olduğunu anlamanın en belirgin yolu sancıların düzenli olması ve istirahatle geçmemesidir. Yalancı sancılar genellikle düzensizdir, yer değiştirir ve şiddeti artmaz; ancak gerçek doğum sancıları belden başlayıp kasıklara yayılan, giderek sıklaşan ve şiddeti artan dalgalar halindedir. Düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti zamanla artan ağrılarınız varsa mutlaka hastaneye gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi sancıların düzensiz olması normal mi?
Doğum öncesi sancıların başlangıçta düzensiz olması oldukça normaldir ve bu durum rahim ağzının doğuma hazırlanmaya başladığını gösterir. Birçok anne adayı doğumun ilk evrelerinde düzensiz sancılar yaşayabilir; ancak bu sancılar zamanla düzenli bir ritme girerek rahim ağzında açıklık oluşturmaya başlar. Sancılarınız düzensiz olsa bile şiddeti artıyor ve sizi zorluyorsa, açıklık kontrolü için mutlaka bir sağlık kuruluşuna başvurmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 324 göst.
0 oy
7 cevap 1,163 göst.
16 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mlk24 (167 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...