22 haftalık hamileyim bebeğim neden hala kasıklarımda?

0 oy
330 göst.
11 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (177 puan) sordu
22+1 haftalık hamileyim bebeğim hala kasıklarımda nezaman yukarı çıkar tecrübeli bayanlar 
Gebelik haftası 22+1

3 Cevap

0 oy
11 Aralık 2022 (432 puan) cevapladı
25 haftadayim göğsümün altina kadar çıkıyor ama karnim hala cok.belirgin degil.kilo aldıkça karnim çıkacak galiba.ama 22 haftada yukari asagi geziyordu hala oyle
11 Aralık 2022 (177 puan) yorumladı
Karnım belirgin bayaa iç karnim hiç geniş değil hemen çıkti karnım ama bebeğimin henüz yukarı çıkmaması kötü bişey mi
11 Aralık 2022 (432 puan) yorumladı
Benimde ic karnim genis aksine.canim suan senin bebegin göbek hizasında.benim haftalara geldiğinde kilo alıcak ve yukarıda hissedeceksin normal yani
-Reklam-
0 oy
11 Aralık 2022 (4,793 puan) cevapladı
Uygulamanın bilgiler kısmında haftaniza göre rahmin tepe noktasınin nerede olduğu yazar. Oradan takip edebilirsiniz 
0 oy
11 Aralık 2022 (269 puan) cevapladı
Benimde 22haftam bitti bugün.benimkide kasıklarda kipirdiyor henüz yukarda hissetmiyorum.karnim çok hafif çıktı belli belirsiz.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek rahimde kaçıncı haftada yukarı doğru yükselmeye başlar?
Bebek genellikle 12. haftadan itibaren rahim büyüdükçe pelvis bölgesinden karın boşluğuna doğru yükselmeye başlar. 20. haftadan sonra ise rahim göbek deliği hizasına ulaşır ve bebek artık kasık bölgesinden yukarıda, karın kısmında hissedilmeye başlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
22 haftalık hamileyim bebeğimi neden hala kasıklarımda hissediyorum?
22 haftalık hamilelikte bebeğin kasık bölgesinde hissedilmesi genellikle bebeğin pozisyonu, plasentanın yerleşimi veya karın kaslarının yapısıyla ilgilidir. Bu durum çoğu zaman normal kabul edilse de bebeğin hareketleri ve rahim büyümesi gelişim süreci içinde yukarı doğru yer değiştirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bebeğin yukarı çıkması hangi süreçte tamamlanır?
Bebeğin ve rahmin yukarı doğru yükselme süreci hamileliğin 2. trimester döneminde belirginleşir. Yaklaşık 24. haftadan sonra rahim göbek deliğinin üzerine çıkarak karın bölgesini tamamen doldurmaya başlar ve baskı kasık bölgesinden üst karın kısmına doğru yayılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin kasıkta hissedilmesi bir sorun belirtisi midir?
Bebeğin kasıkta hissedilmesi tek başına genellikle bir sorun belirtisi değildir ve çoğu anne adayında görülen doğal bir durumdur. Ancak şiddetli ağrı, kanama veya kasıklarda aşırı baskı hissi ile birlikte seyrediyorsa durumun değerlendirilmesi için mutlaka bir uzman hekime danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte rahmin büyümesi ve bebeğin yerleşimi nasıl ilerler?
Hamilelik ilerledikçe rahim pelvis içinden çıkarak karın boşluğuna yerleşir ve 36. haftaya kadar göğüs kafesine doğru yükselmeye devam eder. Bu büyüme süreci, bebeğin artık alt bölgelerden ziyade karın merkezinde daha geniş bir alana yayılmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 356 göst.
26 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde D.a.e.f (369 puan) sordu
0 oy
5 cevap 709 göst.
0 oy
5 cevap 557 göst.
0 oy
5 cevap 352 göst.

1,512,250 soru

24,666,793 cevap

367,042 kullanıcı

...