3+4 haftalık hamileyim, karnımda adet sancısı neden oluyor?

0 oy
192 göst.
14 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (523 puan) sordu
Şuan kaç haftalık oldğmu bilmiyorum ama uygulamanın gösterdiği 3+4 son adet tarihim 19 kasım karnım da adet sancısı gibi ağrı oluyor ara ara su içince çok şişiyorum bulantım zaten var afedersinz geğirmeyle çıkıyor hepsi birde idrara sıkışınca ağrım oluyor azcık bile sıkşsam ağrı oluyor normal mi 

5 Cevap

0 oy
14 Aralık 2022 (523 puan) cevapladı
Aynı durumu yaşayan varmı normal mi acba 
-Reklam-
0 oy
14 Aralık 2022 (30 puan) cevapladı
Bende aynı durumdayim
14 Aralık 2022 (523 puan) yorumladı
Normal inşallah o zaman :)
14 Aralık 2022 (523 puan) yorumladı
Biraz fazla suda içtim az önce patlycak gibiyim şuan
14 Aralık 2022 (30 puan) yorumladı
Kahverengi akinti oluyor mu
14 Aralık 2022 (523 puan) yorumladı
Yok dedim ya canım inşallah olmaz da sizin de yerleşme kanaması olmalı
0 oy
14 Aralık 2022 (30 puan) cevapladı
Bende aynı durumdayim lekenlemeniz varmi
0 oy
14 Aralık 2022 (30 puan) cevapladı
aynı durumdayim lekenlemeniz varmi
14 Aralık 2022 (523 puan) yorumladı
Çok şükür yok sadce ilişkiden iki gün sonra olmuştu bende başka da olmaz inşallah 4 düşğüm var kimyasalları da sayarsak leke olursa sıkıntı benim için
0 oy
14 Aralık 2022 (439 puan) cevapladı
Çok normal kanama görmediginz sürece sıkıntı yok 9 haftaya kadar da sancı çekersiniz rahim büyüyor bebek yerleşiyor kasılma lar agrılar oluyor normal yani
14 Aralık 2022 (523 puan) yorumladı
İnşallah öyledir çok korkuyorum dua edin bana lütfen

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

3 haftalık 4 günlük gebelikte kasık ağrısı neden olur?
Gebeliğin ilk dönemlerinde hissedilen adet sancısı benzeri ağrılar, genellikle rahmin büyümesi ve yerleşme (implantasyon) sürecine bağlı olarak gelişen fizyolojik durumlardır. Ancak bu ağrılar şiddetliyse, tek taraflı yoğunlaşıyorsa veya lekelenme gibi kanamalarla eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden bir uzmana danışılması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde idrara sıkışınca ağrı olması normal mi?
Gebeliğin başında idrara sıkışınca hissedilen ağrı, büyüyen rahmin mesaneye baskı yapması sonucu oluşabileceği gibi idrar yolu enfeksiyonunun bir belirtisi de olabilir. İdrar yaparken yanma, sızı veya tam boşalamama hissi varsa, enfeksiyon riskini dışlamak adına doktorunuza başvurarak basit bir idrar tahlili yaptırmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 3. haftasında gaz sancısı ve şişkinlik nasıl geçer?
Gebelik hormonları olan progesteronun etkisiyle sindirim sistemi yavaşladığı için bu dönemde şişkinlik, gaz ve geğirme oldukça sık görülür. Şişkinliği azaltmak için gün içerisinde küçük porsiyonlarla beslenmeye özen göstermeli, suyu yavaş yavaş içmeli ve gaz yapabilecek gıdalardan bir süreliğine uzak durarak sindirimi kolaylaştırmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 haftalık hamilelikte mide bulantısı ne zaman başlar?
Hamilelikte mide bulantıları genellikle 6. haftadan itibaren başlasa da, bazı hassas bünyelerde hormon seviyelerindeki hızlı değişim nedeniyle 3. veya 4. haftadan itibaren erken belirtiler görülebilir. Bu süreçte mideyi boş bırakmamak, sabahları yataktan kalkmadan önce kraker gibi kuru gıdalar tüketmek bulantı hissinin yönetilmesine yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin ilk günlerinde adet sancısı gibi ağrılar ne kadar sürer?
Gebeliğin ilk haftalarında yaşanan adet sancısı benzeri kramplar, genellikle vücudun gebeliğe uyum sağladığı ilk 8-10 hafta içerisinde ara ara devam edebilir. Ancak ağrıların düzenli, giderek şiddetlenen veya dayanılmaz bir hal alması durumunda mutlaka doktor kontrolü yapılmalı ve ağrının kaynağı netleştirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...