Kimyasal gebelik sonrası hemen hamile kalabilir miyim?

0 oy
343 göst.
6 Ocak 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (217 puan) sordu
Kızlar kimyasal yasadm 7 gün kanamam sürdü bitti üç gün sonra leke geldi kesildi normalde kimyasal sonrası yumurtlama 20. Güne gelirken uygulamaya göre ilerliyoruz beyaz akintim yapışkan la ve korunmuyoruz herkes diyor tutar daha aktif hormonlar diyorlar hemen kalan varmı 
Gebelik haftası 0

4 Cevap

0 oy
6 Ocak 2023 (33 puan) cevapladı
Ben geçirdim diğer ay korunmadim tekrar aynısı oldu 

Doktor 3 ay korunmami söyledi korunmazsan devam eder öyle dedi 

Korundum 3 ay sonraki ay hamile kaldım 40+2 olduk çok şükür
6 Ocak 2023 (217 puan) yorumladı
Sizin sebebi neydi bizim uyuşmazlık vardi ondan oldu iğnesi yapıldı bna
-Reklam-
0 oy
6 Ocak 2023 (8 puan) cevapladı
Bende kimyasal gebelik geçirdim cnm iki ay sonra hamile kaldım tekrardan şuan 25 haftaligiz kimyasal gebeliğin arkasından hemen hamilelik oluyor sağlıklı gebelik oluşuyor 
6 Ocak 2023 (217 puan) yorumladı
Canm internete göre yunurtlama geç ama bn erken oluyorum:)korunmada yok ama bakalm
0 oy
6 Ocak 2023 (248 puan) cevapladı
Ben kimyasal yaşadıktan sonra diğer ay hamile kaldım
6 Ocak 2023 (217 puan) yorumladı
Ne güzel:) darısı bna:)
6 Ocak 2023 (248 puan) yorumladı
Şu an 35. Haftaya girdik çok şükür:)
6 Ocak 2023 (217 puan) yorumladı
Maşallah:) sağlıkla gelsn
6 Ocak 2023 (248 puan) yorumladı
İnşallah sen de hamile kalırsın. Daha iyi olur tutar deniliyor ama kişiden kişiye değişiyor tabiki. Ümitli ol sen rabbim verir
0 oy
6 Ocak 2023 (3,110 puan) cevapladı
Ben eylülde kimyasal  gebelik yaşadım 1 ay ara verdim  cnm diğer ay da hamile kaldim
6 Ocak 2023 (217 puan) yorumladı
Ne güzel canm biz olmaz diyoz ama hareketlilik zayıf eşimde hıc korunmuyoruz yine aynı olursa olur diyoz ama bakalm:)
6 Ocak 2023 (3,110 puan) yorumladı
Ilk bebeğim  kan uyuşmazlığı  yüzünden  düşük oldu cnm düşükden  sonra iğne vuruldu  sen De varmış  galiba uyuşmazlık3 iğneni  vurdunsa sıkıntı olmaz
6 Ocak 2023 (217 puan) yorumladı
Canm bilmiom ismini araştırma hastanesi yaptı bna bı doz bide gebelikte olcksn bu seni çok iyi korur dediler hatta iğne sonrası kalkamadm igneden tam kalkcam geri yattım bı tuhaf yapti normal fln dediler bakalm
6 Ocak 2023 (3,110 puan) yorumladı
Evet cnm gebeliğin  28 harftasında yapılacak  fakat  herhangi bir kanamada yine yaparlar  igneyi
6 Ocak 2023 (3,110 puan) yorumladı
Evet cnm gebeliğin  28 harftasinda yapılacak  fakar herhangi bir kanamada yine yaparlar  igneyi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kimyasal gebelik sonrası ne zaman tekrar hamile kalınabilir?
Kimyasal gebelik sonrası vücudun tekrar hazır olması için genellikle bir adet dönemi beklenmesi önerilir ancak tıbbi bir engel yoksa uzmanlar çoğu zaman korunmasız ilişkiye izin verebilmektedir. Fiziksel olarak rahim kendini kısa sürede toparlasa da, bir sonraki gebeliğin takibi ve sağlıklı bir hesaplama için en az bir adet döngüsünün geçmesi sağlık profesyonelleri tarafından tavsiye edilen en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelikten hemen sonra yumurtlama ne zaman olur?
Kimyasal gebelikten sonra yumurtlama süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle 2 ila 4 hafta içerisinde gerçekleşmektedir. Hormon seviyelerinin normale dönme hızı metabolizmaya bağlıdır; bu nedenle uygulamalar üzerinden takip edilen yumurtlama günleri yanıltıcı olabilir. En doğru sonuç için yumurtlama takibi testleri veya düzenli vücut ısısı takibi yöntemleri kullanılabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası hormonlar daha mı aktiftir?
Kimyasal gebelik sonrası hormonların daha aktif olduğuna dair bilimsel bir kanıt bulunmamaktadır; ancak vücut gebelik sürecine girdiği için hormon seviyeleri bir süre yüksek seyredebilir. Bu durumun doğurganlığı doğrudan artırdığına dair yaygın bir inanış olsa da, önemli olan rahim duvarının (endometrium) bir sonraki gebelik için yeterli kalınlığa ve sağlığa ulaşmış olmasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası beyaz akıntı ne anlama gelir?
Kimyasal gebelik sonrası görülen yapışkan ve beyaz akıntı, vücudun hormonal dengesinin toparlanmaya başladığını ve yumurtlama dönemine yaklaşıldığını gösteren doğal bir belirtidir. Yumurta akı kıvamındaki bu akıntı, doğurganlığın arttığı dönemde yoğunlaşır ancak enfeksiyon riskine karşı kötü koku veya kaşıntı gibi ek belirtiler olup olmadığına da dikkat edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası kanama bittikten hemen sonra ilişki sakıncalı mı?
Kimyasal gebelikten sonra kanama bittikten hemen sonra ilişkiye girmek, rahim ağzı henüz tam kapanmadıysa enfeksiyon riski taşıyabilir. Bu nedenle kanama tamamen kesilip akıntı normale dönene kadar beklenmesi, rahim sağlığının korunması açısından kritiktir. İlişki öncesi genel bir kontrol yaptırmak ve enfeksiyon riskini ekarte etmek en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...