7 haftalık hamileyim, yürüyünce kasığımda batma oluyor, normal mi?

0 oy
119 göst.
9 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (204 puan) sordu
Kızlar 7 haftalık hamleyim fitil kullanyrm zaten o yüzden çok ayağa kalkamyrm ama evin içinde biraz yürüyünce kasıkta batma ağrı oluyor normal mi

2 Cevap

0 oy
9 Ocak 2023 (1,257 puan) cevapladı
Ben 8+2 bende de oluyor aynı durum.insAllah normaldir ((
-Reklam-
0 oy
9 Ocak 2023 (202 puan) cevapladı

Normal canım bunlar çok sürmüyor bebek her haftasını doldurduğunda yeni yeni şeylerin olacak kasık ağrısı bunlardan sadece biri hayırlı evlat olsun sağlıcakla kucağına al bebisini<3

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık hamilelikte yürürken kasıkta batma hissi normal mi?
7 haftalık hamilelikte kısa süreli yürüyüşler sonrası hissedilen hafif kasık batmaları genellikle rahim büyümesi ve bağların gerilmesine bağlı olarak normal kabul edilir. Ancak bu ağrı dinlenince geçmiyor, şiddetleniyor veya beraberinde lekelenme gibi farklı belirtiler getiriyorsa durumu mutlaka doktorunuzla paylaşmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte fitil kullanırken hareket etmek ağrı yapar mı?
Fitil kullanımı doğrudan ağrıya sebep olmaz ancak fitil kullanmanızı gerektiren enfeksiyon veya hassasiyet durumu kasık bölgesinde huzursuzluk hissi yaratabilir. Hareket ettiğinizde bu bölgedeki kan akışının artması ve rahim çevresindeki dokuların hassasiyeti, batma hissini daha belirgin hale getirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 7. haftasında kasık ağrısı hangi durumlarda tehlikelidir?
7 haftalık hamilelikte şiddetli, tek taraflı ve geçmeyen kasık ağrıları, vajinal kanama, ateş veya yoğun akıntı gibi belirtilerle birleştiğinde dikkatle takip edilmelidir. Özellikle ani başlayan ve bıçak saplanır tarzda olan ağrılar, dış gebelik veya düşük riski gibi durumların dışlanması için mutlaka bir uzman muayenesi gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kasık batması nasıl geçer ve ne zaman doktora gidilmeli?
Kasık batmalarını hafifletmek için en etkili yöntem sol tarafa doğru uzanarak istirahat etmektir; bu pozisyon rahme giden kan akışını düzenler ve baskıyı azaltır. Eğer ağrı dinlenmenize rağmen 1-2 saat içinde geçmiyorsa, şiddeti artıyorsa veya rutin kontrolleriniz dışında bir endişe yaşıyorsanız vakit kaybetmeden doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
7 haftalık gebelikte rahim büyümesi kasıkta batma yapar mı?
Evet, 7. haftada bebek hızla büyümeye başladığı için rahmi tutan bağlar gerilir ve bu durum genellikle kasık bölgesinde ani batma veya çekilme hissi şeklinde kendini gösterir. Bu fizyolojik bir süreçtir ve vücudun hamileliğe uyum sağlamaya çalıştığını gösterir, ancak ağrıların sürekliliği konusunda her zaman doktorunuzun takibinde kalmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...