39+3 haftalık gebeyim, suyum geliyor, doğum başlamış mıdır?

0 oy
464 göst.
18 Ocak 2023 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
39+3 haftalık bebegim sabahtan beridir çamaşırımı ıslatacak kadar su geliyo ve ara ara  karnım kasıklarıma doğru ağıriyo sizce ne zaman hastaneye gitmeliyim son dakikaya kadar gitmek istemiyorum 
Gebelik haftası 39

11 Cevap

0 oy
18 Ocak 2023 (92 puan) cevapladı
Suyun gelmiş olabilir bence Zaman kaybetmeden doktora git
-Reklam-
0 oy
18 Ocak 2023 (181 puan) cevapladı
Hemen doktora git bebeğinin suyu bitmeden
0 oy
18 Ocak 2023 (14,025 puan) cevapladı
Tecrübeli değilim bu konuda ama ablamda da önce su gelmişti ilk doğumunda hemen gitmişti ikinci doğumunda sabahı beklemiştik. Siz sancınızı kontrol edin bence. Sıklığı artarsa hemen gidin. Sizin adınıza ben heyecanlandım. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 
0 oy
18 Ocak 2023 (4,276 puan) cevapladı
Suyun  siziyor    canim  bol bol  egil  kalp  suguat  yap  cancin  artmaya  baslar  saten  eger  sanci  gelmez  ise  acile git  bebegin suyu  biter  sancin  gelmeye bilir  kizimda  oyle  oldu   suni  sanci  ile  dogum  yaptim  oglumdada  ayni  suni  sanci  ile  suyum  sizdi  38  ci  haftada 
0 oy
18 Ocak 2023 (1,048 puan) cevapladı
Bence hic bekleme canm direk got bi kontrol ol cunku allah korusun su sizmasi olursa bebis susuz kalipta bisi olmasn allah korusun hayirlisiyla kucagns almayi nasip etsn rabbm 
0 oy
18 Ocak 2023 (80 puan) cevapladı
Biraz daha bekle agrin siklasinca git. Yoksa orda cok bekliyorsun. Ilık duş al o rahatlatir comelme hareketleri yap
0 oy
18 Ocak 2023 (519 puan) cevapladı
Sancın da yeni başladı o zaman canım dikkat et açılman olabilir istersen git suyu azalınca bebek için sıkıntılı olabilir en azından önlem almış olursun evde sancı çek git diyenlere bakma derim bebeğin nabzı düşer Allah korusun en azından görün derim
0 oy
18 Ocak 2023 (637 puan) cevapladı
Benimde yavaş yavaş suyum gelmeye başlamıştı hastaneye gidene kadar su çoğaldı gittim doktor doğum başlamış suyun geliyor dedi uzun saatler suni sancıyla açılma bekledim olmayınca acil sezaryenla o gün doğurdum. Su geldiyse doğum başlamıştır artık bu hastaneden bebeğinle cikicaksn demişti doktorm :) 
0 oy
18 Ocak 2023 (637 puan) cevapladı

Benimde yavaş yavaş suyum gelmeye başlamıştı hastaneye gidene kadar su çoğaldı gittim doktor doğum başlamış suyun geliyor dedi uzun saatler suni sancıyla açılma bekledim olmayınca acil sezaryenla o gün doğurdum. Su geldiyse doğum başlamıştır artık bu hastaneden bebeğinle cikicaksn demişti doktorm :) .

0 oy
18 Ocak 2023 (317 puan) cevapladı
Su sızıntısı varsa doktora gidin onlar muayene etsin bi baksın zaten sıkıntılı durum yoksa sancimi evde çekmek istiyorum dersin 5 dk da bir olunca gidersin hastaneye geri
0 oy
18 Ocak 2023 (256 puan) cevapladı
Ay çabuk hastaneye git

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim su gelişi doğumun başladığını mı gösterir?
Evet, 39. haftada gelen su, amniyon kesesinin yırtıldığını gösterir ve doğum eyleminin başladığına dair en önemli belirtilerden biridir. Suyun gelmesiyle birlikte vücut enfeksiyona açık hale gelebileceği için, miktar ne olursa olsun vakit kaybetmeden doktorunuza veya en yakın hastanenin doğumhanesine başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile kasık ağrısı arasındaki fark nedir?
Doğum sancısı genellikle düzenli aralıklarla gelen, giderek şiddetlenen ve karnın alt kısmından bele doğru yayılan kasılmalardır. Kasıkta hissedilen hafif ağrılar bazen yalancı doğum sancıları olabilir; ancak su gelmesi ile birleşen düzenli ve şiddetli kasık ağrıları gerçek doğum eyleminin başladığını işaret eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suyum geldiğinde hastaneye gitmek için ne kadar beklemeliyim?
Suyunuzun gelmesi durumunda evde beklemek riskli olabilir ve hemen hastaneye gitmeniz önerilir. Bebeğin içinde bulunduğu steril ortam bozulduğu için, suyunuzun gelmesinden sonraki ilk birkaç saat içinde uzman kontrolüne girmeniz, enfeksiyon riskini önlemek ve doğum sürecini başlatmak için kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren diğer belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren başlıca belirtiler; su kesesinin açılması, düzenli aralıklarla gelen ve giderek sıklaşan kasılmalar, nişan gelmesi yani rahim ağzındaki tıkanıklığın atılması ve şiddetli bel ağrısıdır. Bu belirtilerden biri veya birkaçı bir arada görüldüğünde, zaman kaybetmeden sağlık kuruluşuna gitmek en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastaneye giderken yanıma hangi eşyaları almalıyım?
Hastaneye giderken yanınıza mutlaka anne ve bebek için hazırladığınız hastane çantasını almalısınız. Çantanızda kimliğiniz, hamilelik takip dosyanız, bebek kıyafetleri, bebek bezi, sizin için gecelik, emzirme sütyeni ve kişisel bakım ürünlerinizin hazır olduğundan emin olun; ancak çanta henüz hazır değilse hazırlık için vakit kaybetmeden hastaneye geçiş yapın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,345 soru

24,667,981 cevap

367,101 kullanıcı

...