34 haftalık hamileyim, NST'ye kaçıncı haftada giriliyor?

0 oy
918 göst.
7 Şubat 2023 Doğum kategorisinde (571 puan) sordu
selam kizlar 34 haftadayim nst ye kacinci haftada giriliyor  
Gebelik haftası 34

11 Cevap

0 oy
7 Şubat 2023 (14 puan) cevapladı
Ben şuan 34+1 ve son iki muayenemde nst ye girdim 
7 Şubat 2023 (571 puan) yorumladı
yani 34 . haftadami ilk girdiniz ve kacinci haftada dogurdunuz
7 Şubat 2023 (76 puan) yorumladı
34 haftalıkken girdim 41 hala dogurmayan benn
7 Şubat 2023 (571 puan) yorumladı
ayy ben dogurdun  sandim kiz son iki nst  diyince oyle anladim hayirli dogumlar olsun insallah canim
-Reklam-
0 oy
7 Şubat 2023 (277 puan) cevapladı
Bekliyim bnde burda
0 oy
7 Şubat 2023 (952 puan) cevapladı
32 de aldilar benide canim.32 den sonra aliyorlar sordum sıkıntılı bi durumda daha onceden de aliniyormus 27.haftadan sonra dedi
0 oy
7 Şubat 2023 (76 puan) cevapladı
Bir ağrın sancın olmayana kadar girmiyorsun 34 haftalıkken  başlatıyor benim gittiğim hastane devlet hastanesi Ankara Gülhane eğitim araştırma hastanesi 
0 oy
7 Şubat 2023 (943 puan) cevapladı
28 de girmiştim bebeğin hareketlerini hissetmiyordum
0 oy
7 Şubat 2023 (275 puan) cevapladı
Ben bugün ilk defa gırdım 31 + 2 de bi sıkıntımız yoktu. Doktor 30 haftadan sonra gırebılırsın dedi
0 oy
7 Şubat 2023 (127 puan) cevapladı
Ben 36 da girdim riskli bi gebeliğim yok sadece gebelik şekerim den dolayı önde gidiyoz şuan 37 olduk 
7 Şubat 2023 (127 puan) yorumladı
Su fazlalığı veya azlığı yok bende suyum normal sadece gelişim ve kilomuz 3 hafta önde gidiyor şekeri diyetle kontrol altına aldığım halde sabit hep 3 hafta önde gitmeyi bozmadı perşembe kontrolüm var 37+3 olucam kilosuna göre sezeryan günü verirmi diye merakla bekliyom işte
7 Şubat 2023 (571 puan) yorumladı
kizlar benimde suyu fazla sekerden dolayi diyetteyim ama birturlu azalmiyor bugunde dr alttan bakti  acilma yok dedi iki hafta önde gidiyoruz
7 Şubat 2023 (571 puan) yorumladı
canim seninle ayniyiz benimde suyu fazla sekerim cikti aciklikta yok ama benim agrilarim oluyor bel kasik ama doguma hazirlaniyormus vucut nasil acilma olur acaba
7 Şubat 2023 (400 puan) yorumladı
Ayni benim de canim hastanede yattım 3 gün ağrım oluyo diye ilaç tedavisi gördüm şimdi evde yatak istirahatindeyim acilmam olmadı şu fazlaligindan ağrılar oluyormuş bebekte bi sorun var Mı diye baktılar Allaha şükür yok sadece şeker sınırda çıktı sanırım bundan
8 Şubat 2023 (127 puan) yorumladı
Rabbim sonumuzu hayırlı eylesin hanımlar Sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip eylesin inşallah benim suyum normal bebişin kilosu gelişimi önde sizin suyunuz fazla bebişlerinizin kilosu nasıl peki normal mi önde mi gidyor ben gibi
0 oy
7 Şubat 2023 (965 puan) cevapladı
35 te girdim ilk 
7 Şubat 2023 (100 puan) yorumladı
Bende 35 te girdim ilk , sorduğumda 35 te alıyoruz demişti devlet hastanesi
7 Şubat 2023 (965 puan) yorumladı
Evet 35 te girdim 17 sindede 37 olucam son kontrol ondan sonra doğum için gün vericek
0 oy
7 Şubat 2023 (50 puan) cevapladı
36+2 yarın ilk gircem. Risk yoksa erkenden girmenin ne anlamı var ki
0 oy
7 Şubat 2023 (174 puan) cevapladı
Ben 32 den beri her hafta giriyorum canım. Son zamanlar olduğu için her hafta görmek istiyor. 
0 oy
7 Şubat 2023 (220 puan) cevapladı
Ben 36 haftada girdim sancım çıkti serum yedim 1 buçuk santim açılmam var 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte NST'ye ilk kez kaçıncı haftada girilir?
Sağlıklı ilerleyen bir gebelikte NST (Non-Stres Test) genellikle 32. veya 34. haftadan itibaren uygulanmaya başlar. Doktorunuz riskli bir durum görmediği sürece bu haftalardan itibaren düzenli aralıklarla bebeğin kalp atışlarını ve rahim kasılmalarını takip etmek için NST cihazına girmeniz istenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST testi gebelikte neyi ölçmek için yapılır?
NST testi, bebeğin kalp atış hızını, hareketlerini ve rahimdeki kasılmaların sıklığını ölçerek bebeğin genel iyilik halini değerlendirmek için yapılır. Bu test sayesinde bebeğin oksijen alıp almadığı, stres altında olup olmadığı ve yaklaşan doğum sancılarının durumu hakkında net veriler elde edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
34 haftalık hamileyim, NST'ye girmem gerekiyor mu?
34. haftada NST uygulaması rutin kontrollerin bir parçası haline gelmiştir ve bebeğinizin durumunu gözlemlemek için oldukça ideal bir dönemdir. Eğer doktorunuz özel bir risk durumu belirtmediyse, bu haftadan itibaren yapılan NST ölçümleri bebeğin sağlığını takip etmek ve olası sancıları erken fark etmek adına rutin prosedürdür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST çekimi sırasında nelere dikkat edilmelidir?
NST çekimine girmeden önce hafif bir şeyler yemiş olmak, bebeğin daha hareketli olmasını sağlayarak testin sonucunu olumlu etkiler. İşlem sırasında yaklaşık 20 dakika boyunca sakin bir şekilde uzanmanız ve karnınıza bağlanan cihazların doğru veri alabilmesi için hareket etmemeniz en önemli noktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST testi ne kadar sürer ve acı verir mi?
NST testi genellikle 20 ile 30 dakika arasında sürer ve işlem sırasında hiçbir acı veya ağrı hissedilmez. Sadece karnınıza bağlanan sensörler aracılığıyla bebeğin kalp atışları ve kasılmalar kağıda dökülür, bu süreç tamamen ağrısız ve güvenli bir takip yöntemidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 304 göst.
0 oy
15 cevap 1,109 göst.
0 oy
7 cevap 650 göst.

1,512,230 soru

24,666,607 cevap

367,020 kullanıcı

...