Sezaryen doğumda hastanede kaç gün kalırım?

0 oy
2,608 göst.
13 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9,952 puan) sordu

Bu simdi nasil olacak bana doktorum cuma alabiliriz dedi perşembe den mi yatis yapacam cmrt mi cikartacak yoksa cuma yatacam pazarmi cikacam

Bide tavsiyeler iniz sunu kesin yap  dediginiz varmi epidural istiyorum  planli dogum oldugu icin zaten lavman vs yapmiyolar demi

Gebelik haftası 36+5

13 Cevap

0 oy
13 Ocak 2019 (2,641 puan) cevapladı

Aynı gün yatıp 2 gece kalacaksn cnm.

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
İste  bu sat karistiriyo ona gore 38 geciyo ama doktor 36+3de 37 olmussun dedi 36+da bitmis oluyo ya bakalim nasip surda insallah 4 gun kaldi
13 Ocak 2019 (2,641 puan) yorumladı
37 de olsan bisey olmaz Allahin izniyle.  Cok var 37 haftalık dogum yapan.
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Insallah benim arkadasim yapti 37 de bebegin gelisim 36 da duemus kg almamis yani 2350 gr dogdu 3 gun kuvezde  kaldi ama hava vs vermediler annese 3 gun kaldi has ciktilar ins kuvezde kalmaz zor stresli hamilelikdi zaten :( ikizini kaybettim
13 Ocak 2019 (2,641 puan) yorumladı
Inşallah kuzum ama o 36 da kaldığı icin kalmıştır kuvezde iyi düşün iyi olsun. Allah'ım sag salim kucağına almayı nasip etsin yavrunu.
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Aminn insallah tsk ederim
-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2019 (1,654 puan) cevapladı

Lavman falan olmuyor benim spinal sezeryan oldu saat 8 de giriş yaptım 9 da bebek doğmuştu o gece yattım ertesi gün çıktım tavsiyem hiç yatma hep gez sezeryanin en büyük ilacı gezmek cok çabuk iyileşiyor bir de ilk ayağa birden kalk bu önemli ve sonrası bol su ve kahve iç hiç baş ağrın olmaz saglikla dogsun insallah :)

13 Ocak 2019 (3,209 puan) yorumladı
Spinal daha kolay bir işlem ama epiduralde sonrasında ağrı kesici yapılabilmesi avantaj.
13 Ocak 2019 (1,654 puan) yorumladı
Spinal iğne vuruluyor ve belden aşağısı uyuşuyor hissetmiyorsun 45 dakika sezeryan 28 dakika sürdü toplam doktor 45 dakika sonra hissedersin dedi hissettim seruma ağrı kesici falan yapiyorlar ağrı hissetmedim
13 Ocak 2019 (1,654 puan) yorumladı
Iyiymış bu sefer epidural  yapalım derlerse hayır demem :) spinal de iyiydi gerçi
13 Ocak 2019 (31 puan) yorumladı
Komple uyutulma yokmu sezeryanda  cnm
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Var komple uyutulma ama ayilmak olsun direk bebegi emzirmek olsun bel alti daha iyi
0 oy
13 Ocak 2019 (116 puan) cevapladı

Cnm doktor cuma alırız dediyse cuma günü ameliyat olursun cumartesi yatarsın pazar öğleye çıkartırlar bi terslik olmazsa ben 3 sezeryan oldum hepsini epidural oldum bi tehlike olmadı sadece baş ağrım çok oldu yinede senin kararın

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Bebegim ters old mecburi  oluyo sezeryab ama iste doktorum  pazar has yok özel  has  old icin son kez kontr etmeyecekmi acaba spinal daha bas da bas agritiyomus
Bide cuma sat gore 38+4olacam ama abebegim 37+3 olacak doktor 36+3 de gittim 37 olmussun demisti
13 Ocak 2019 (116 puan) yorumladı
Cnm senin doktorunu bilmem ama benimkide özeldi hafta sonuna geldi doktor gelip ilgilendi hemde ben giç sezeryan olupta 1 günde çıkan duymamıştım ben 3 tane oldum 4.yü olacam hepsinde 2 gece 3 gündüz yattım demekki her yerin tedavisi ayrı ayrı
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Galiba devlet has ar 4 gun yatti ablam ozelde 1 gundu bilmiyom bakalim 2 gun yatirirlar
0 oy
13 Ocak 2019 (841 puan) cevapladı

Ben sezeryanda 1 gece kaldım hastanede ya bu 2 gece kalma işi yeni mi çıktı acaba. 4 sene önceydi ilk doğum sabah girdim ertesi öğlen çıktım. 

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Valla ablamda oyle 1 gece kaldi diye hatirliyorum arkadasim buyuk dogumda 3 4 gece  kaldi ben ozelde yapacam sordugumda 2 gece yatis dedi  bilmiyom ki hic
0 oy
13 Ocak 2019 (96 puan) cevapladı

çarşamba günü sezaryen oldum kuzum ben de epidural. kayısı kompostosu kesinlikle götür bence hem süte hem gaza o kadar iyi geldi ki anlatamam

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Oni insallah kesinlikle  yapacam siseye koyup goturecem
0 oy
13 Ocak 2019 (591 puan) cevapladı

P.tesi çıkarsın canım ben perşembeden yattım suni sancı falan verileceği için ama olmadı cuma sezeryan oldum pazar günüde doktorum yoktu P.tesi geldi çıkarttı sağ salim kucağına al inşallah 

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Amin insallah tek endisem erken mi 37+3olacam cuma sat gore 38+4
13 Ocak 2019 (591 puan) yorumladı
Bebişin kilosu önemli cnm iyiyse sorun olmaz allah izniyle inşallah
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Cuma devlet gittim doktor  bakamadi cok korkuttu bebegin 4 hafta gelisim geriligi var yok kg su 2380 sen buyuk doguma git arkada hemsiresine bu degeri dedimmi vs diye konusup durdu tansiyonum dustu dum duz yatmakdan ki ona gitmeden bi hafta ince kg su 2561 di sonra hemen kendi doktoruma gittim bakti deidm boyle boyle yok dedi bebegin 37 haftalik olmus 36+3sun kgsu da 2900 gayet iyi bebegin haftaya dogurtacam seni dedi doktlruma guveniyotum ama indan korkuyo iste karnini nefes alisi vs gosterdi bak sorunyok dedi sorun olsa dogurtmaz diye düşünüyorum bilmiyorum
13 Ocak 2019 (591 puan) yorumladı
Sen kendi doktoruna güven başka doktoru boşver  hayırlısıyla olsun
0 oy
13 Ocak 2019 (100 puan) cevapladı

Cuma günü alırsa eğer bebeği canım pazartesi çıkış verir kesinlikle normalde 3 gün bekletiyor doktorlar ki beni öyle yapmışlardı ikizlerde doğumdan sonra bol bol yürüdüm ben yatmak istemedim doktor demişti ne kadar erken gaz çıkarır büyük abdestini yaparsan o kadar erken çıkarsın diye :) hadi şimdiden Allah analı babalı büyütsün inşallah canım 

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Allah razı  olsun tek korkum bebek 37+3 olacak o gun ama sat gore 38+4 sorun olur diye ama kendi doktorum 7 haftadan berj gittiğim guvendigim de iste insan klrkiyo
0 oy
13 Ocak 2019 (644 puan) cevapladı

Ben cumartesi sezeryan olcam bi aksilik olmadığı sürece pazar taburcu olcam yatışımı da cumartesi gününden yapcam sizler neden o kadar yatıyosunuz ki.. lavman olayını bilmiyorum ama sonda takıyolar.. salı günğ tahliller için gittiğimde lavmanı sorcam eğer hastanede yapılıyosa lavmanı yazdırcam evde ben kendim yapcam

13 Ocak 2019 (644 puan) yorumladı
Oo yeni yıldan dolayı zam gelmiş demek ki.. ben de geçen sordum benim doğum tarihme kadar olan süre içinde zam gelicek mi diye gelcek ama sizi tanıyoruz artık o yğzden eakş fiyattan yardımcı oluruz dediler..
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Yok cnm yardimci  vs olmazlar sanmam bebim %50 indirim vardi yeni sozlesme yapmışlar %20 düştü
13 Ocak 2019 (644 puan) yorumladı
Ay bak korktum şimdi napalım artık kısmetimizde ne varsa o bebişlerimiz sağlıklı olsun da..
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Korkma korkma  bi sey  olmaz insallah
13 Ocak 2019 (644 puan) yorumladı
İnşallah canım
0 oy
13 Ocak 2019 (3,209 puan) cevapladı

Her hastane iki gün yatırmıyor canım.ilkinde sezeryan olacağım gün yattım ertesi gün gezip dolaştıktan sonra gazımı çıkardım, ağrım sızım yoktu.Bendede bebektede bir sıkıntı olmadığından 24 saati doldurmak yeter demişti doktorum , çıktık.

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Ablamda 5 sene once yapti 1 gun yatmisti bende tahmini cuma yatarim cmrt doktorum ogleden sonra gidiyo cikartirt
0 oy
13 Ocak 2019 (195 puan) cevapladı

Bı riskin yoksa pazartesi alsın canım banada doktorum cuma aliyım dedi bende siz yoksunuz cumartesi pazar ben sizin hastanede olmanızı istiyorum dedim biraz pazarlık yaptık sonunda ikna ettim Pazartesi oldum

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Cmrt oglene kadar orda ama pazar yok bi sali diyecem bakalim
13 Ocak 2019 (19 puan) yorumladı
Ewet bnim doktorumda öyle dedi cumartesi öğlen kadar burdayım.dedi bende benimsiz taburcu edin filan.dedim öyle baya ısrar etmem sonucu pazartesi yapalım.dedi hayırlısıyla saglikla kucağınıza  alirsiniz inşallah
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Amin insallaj
0 oy
13 Ocak 2019 (58 puan) cevapladı

Ben ozelde dogum yaptim sabah doguma girdim ertesi gun sabah cikardilar sezeryandi odayi işgal etmiyim diye galiba 

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Degisiyo her yerde demekki bakalim ben ne olacam
0 oy
13 Ocak 2019 (692 puan) cevapladı

48 saat dolunca çıkarıyorlar canim eğer yapacağı tahlil falan yoksa cumadan yatarsin bence ama lavman yapmıyorlar sezeryan sonrası bol bol su iç meyve ye sezeryan sonrası hemen ayağa kalkmak isteyeceksin ama yavaş yavaş kalk sonra ağrın olabilir biranda yüklenme kendine makyaj malzemeleri bence yanına al çünkü ameliyat sonrası yorgun ve bakımsız hissediyor insan kendini hem moral olur hemde kendini daha güzel hissedersin hic birsey için de moralini bozma sütünü etkiliyor birde süt sağma pampası alabilirsin yanına ziyaretçilerin geldiğin de sağdigın sütü verirsin daha rahat olursun bol bol uyu dinlen 

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Insallah valla annem alip gidecem sadece dogunca haber verecek eşim bende  istemiyon kalabalik olmalarini ama bakalim bol su komposta vs halledecem
13 Ocak 2019 (692 puan) yorumladı
Ayva ve üzüm kompostusu çok güzel süt yapıyor üzümu kaynatmadan da yiyebilirsin oda güzel süt yapıyor
0 oy
13 Ocak 2019 (515 puan) cevapladı

Cnm buyuk ihtimalle pazartesi cikarsin hafta sonu araya girdigi icin

13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Iste o zaman  da  fazla yattifim için  ucret talep ederler
13 Ocak 2019 (515 puan) yorumladı
Yok cnm hafta sonu zaten niye ucret istesinlerki doktoru beklemek zorundalar onun senle ilgisi yok
13 Ocak 2019 (9,952 puan) yorumladı
Bakalim soracam olmadi tsk ederin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen doğumlarda hastanede kalış süresi tam olarak nasıl hesaplanır?
Planlı sezaryen doğumlarda hastanede kalış süresi genellikle operasyon gününü de kapsayacak şekilde 48 saattir. Eğer ameliyatınız cuma günü yapılacaksa, tıbbi bir engel oluşmadığı sürece taburcu işleminiz pazar günü gerçekleştirilir. Yatış saatiniz hastanenin prosedürlerine göre ameliyattan birkaç saat önce veya işlem sabahı olarak belirlenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Planlı sezaryen öncesinde lavman yapılması zorunlu bir işlem midir?
Günümüzde planlı sezaryen operasyonlarından önce rutin olarak lavman uygulanması standart bir uygulama değildir. Ancak, hastanenin kendi iç protokollerine veya doktorunuzun tercihine bağlı olarak bağırsakların boşaltılması istenebilir. Bu durumu ameliyat öncesi doktorunuzla görüşerek hastanenin güncel yaklaşımını netleştirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Epidural sezaryen sonrası iyileşme sürecini hızlandırmak için neler yapmalıyım?
Epidural sezaryen sonrası en önemli iyileşme adımı, doktorunuzun izniyle mümkün olan en kısa sürede ayağa kalkıp yürümeye başlamaktır. Hareket etmek bağırsak hareketlerini hızlandırarak gaz sancısını azaltır ve iyileşme sürecini destekler. Ayrıca bol sıvı tüketmek, doktorun önerdiği ağrı kesicileri düzenli kullanmak ve kesi bölgesini temiz tutmak iyileşmeyi kolaylaştırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğuma giderken hastaneye yatış süreci nasıl işler?
Planlı sezaryende hastaneye yatış, genellikle operasyondan bir gün önce veya ameliyat sabahı erken saatlerde yapılır. Yatış işlemlerinin ardından kan tahlilleri, anestezi görüşmesi ve gerekli diğer hazırlıklar tamamlanır. Ameliyat gününü doktorunuzla netleştirdiyseniz, hastanenin hasta kabul birimiyle iletişime geçerek kesin yatış saatinizi ve prosedürlerini öğrenmeniz faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen sonrası hastanede ilk gün nelere dikkat edilmelidir?
Sezaryen sonrası ilk gün, anestezinin etkisi geçtikten sonra doktor onayıyla yavaşça hareket etmek ve sıvı tüketimine başlamak oldukça kritiktir. İlk beslenme genellikle hafif gıdalarla yapılır; ancak gaz sancısını önlemek için doktorunuzun tavsiye ettiği diyet listesine uymak önemlidir. Ayrıca bebekle ten tene temas kurmak ve emzirme desteği almak, hem sizin hem de bebeğinizin konforunu artıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...