Bu testlere okadar karsiyimkiiii. Yanılma payı 3/5 yani 5sonuctan 3ü yanlış çıkıyor. Ama hala ısrarla yaptıranlar var. Boşuna insanın moralini bozuyor bu testler. Bir çok kez yanlış sonuç verdiğine şahit oldum. Bir akrabamız hatta doğuma kadar downn sendromlu bebek bekliyordu. Ama çocuk gayet.normal doğdu.
He ayrıca.sunuda söyleyeyim. Herşey Allah'tan.egerki çocuğunuz down sendromluysa Rabbim size bir melek emanet etmiştir. Ben özel eğitimciyim. Down sendromlu insanlar okadar.icten okadar.candan okadar sevecenlerkiiiii. Oda evlat inanın diğer çocuklardan bir farkı olmicak sizin için. Ama tabiki bence bu ihtimali aklınızdan çıkarın. Dediğim gibi yanılma oranı çok fazla.
Hayırlısı olsun hakkınızda. Sağ salim saglikli bir şekilde alırsınız inşAallah evladinizi kucağınıza