40+1 haftalık gebeyim, akıntı ve kasılmalarım var, ne zaman doğururum?

0 oy
143 göst.
18 Şubat 2023 Doğum kategorisinde (26 puan) sordu
İki gundur cok fazla akintim var sumuksu deilde yumurta aki gibi beyaz seffaf karisik bisey ve surekli kasilma oluyo bunlari yasayip ne zaman sonra doğum oldu ha bide vajinam cok yumusamis esnemis 40+1 oldum hala bekliyorum benden sonra hamile kalanlar dogurdu psikolojim bozuldu artık doğurmak istiyorum 
Gebelik haftası 40 1

1 cevap

0 oy
18 Şubat 2023 (1,163 puan) cevapladı
Doğum çok az kalmış Rabb'im bir sancı da kurtarsın 
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40+1 haftalık gebelikte yumurta akı gibi akıntı ne anlama gelir?
40+1 haftalık gebelikte görülen yumurta akı kıvamındaki akıntı, genellikle serviks ağzındaki mukus tıkacının (nişan) yavaş yavaş gelmeye başladığının bir işaretidir. Bu durum vücudun doğuma hazırlandığını ve rahim ağzının incelmeye başladığını gösterir. Ancak her kadında bu akıntı sonrası doğum hemen başlamayabilir; bazı anne adaylarında bu süreç birkaç gün sürebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık gebelikte kasılmalar ne zaman doğumun başladığını gösterir?
40 haftalık gebelikte yaşanan kasılmaların doğumun başladığını göstermesi için düzenli hale gelmesi, şiddetinin artması ve aralarının kısalması gerekir. Kasılmalar 5-10 dakikada bir gelmeye başladıysa, 45-60 saniye sürüyorsa ve pozisyon değiştirmekle geçmiyorsa doğum eylemi başlamış olabilir. Eğer bu kasılmalara su gelişi veya şiddetli ağrı eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Vajinada yumuşama ve esneme hissi doğumun yaklaştığını mı gösterir?
Vajinada hissedilen yumuşama ve esneme, gebeliğin son haftalarında bebeğin kanala yerleşmesiyle birlikte rahim ağzının doğuma hazırlanması sonucu oluşan normal bir fiziksel değişimdir. Bu durum vücudun doğum kanalını genişletmeye başladığını ve bebeğin doğum yoluna girmeye hazırlandığını ifade eder. Genellikle bu belirti, doğumun çok yakın olduğunu gösteren olumlu bir işarettir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40+1 haftalık gebeyim hala doğum başlamadı ne yapmalıyım?
40+1 haftalık gebelikte doğumun başlamaması oldukça yaygın bir durumdur ve genellikle gebeliğin 41. haftasına kadar beklemek güvenli kabul edilir. Bu süreçte doktorunuz NST (non-stres test) ve ultrason kontrolleriyle bebeğin suyunu ve plasenta fonksiyonlarını yakından takip edecektir. Eğer herhangi bir risk durumu yoksa, vücudunuzun doğal süreci tamamlaması için doktorunuzun belirlediği periyotlarda kontrollere gitmeye devam etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte 40 haftadan sonra doğumun başlaması için neler yapılabilir?
Gebelikte 40 haftayı doldurduktan sonra doğumun başlamasını tetiklemek için en etkili yöntemler yürüyüş yapmak, dik pozisyonda hareketli kalmak ve doktorunuza danışarak uygun egzersizleri uygulamaktır. Stres, doğumun başlamasını geciktirebileceği için rahatlamaya çalışmak oldukça önemlidir. Tıbbi müdahale gerektiren bir durum olup olmadığına ise ancak doktorunuz yapılan muayene ve testler sonucunda karar verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,435 soru

24,669,106 cevap

367,159 kullanıcı

...