41 haftalık hamileyim, suni sancı süreci nasıl geçecek?

0 oy
587 göst.
27 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (299 puan) sordu
Çarşamba günü 41+0 oluyorum doktorum 2 gün daha beklerim yatışını yaparım dedi pozitif suni sancı hikayesi olan var mı benim hiç sancım olmamış o hissettiğim sancılar da sancı değilmiş benim gibi olan ne pozitif hikayesi olanlar payşabilir mi korkuyorum çünkü 
Gebelik haftası 40+5

10 Cevap

0 oy
27 Şubat 2023 (968 puan) cevapladı
Bende suni aldım ve 41+0 da doğurdum canım. Çok şükür zorlanmadım 6 saatte doğum yaptım. Duvarımda paylaştım bakabilirsin . Sakın kendini korkutup gitme bol bol dua oku Allah yardım ediyor . Sağ salim gelsin bebişin inşallah
27 Şubat 2023 (299 puan) yorumladı
Allah razı olsun inşallah hemen okuyorum
-Reklam-
0 oy
27 Şubat 2023 (162 puan) cevapladı
Seninle aynı durumdaydım canım ilk gebeligimdi ama o kadar korkuttular ki beni suni sancı ile devlete gidiyordum doktora suni sancı istemiyorum kesinlikle dedim ben sezeryan olucam dedim 3. Gebeligim şuan ve yine sezeryan olucam ama şuan kendime kızıyorum herkes aynı şeyi yaşamıyor herkesin vücudu bünyesi aynı değil keşke deneseydim suni sancıyı diyorum hakkında hayırlısı olsun Rabbim bi avazda kurtarsın 
27 Şubat 2023 (299 puan) yorumladı
Doktorum aslında rahatlattı korkulacak birşey yok nasıl gözümüz kuruduğunda göz damlası veriyoruz senin vücudun şuan doğumu başlatamıyor biz dışarıdan destek olucaz dedi inşallah dediği gibidir
27 Şubat 2023 (162 puan) yorumladı
Benimki pozitif hiç bisey demedi sana mi sorucam dedi evet ben istemiyorum dedim beni akşam 6ya kadar bekletti
0 oy
27 Şubat 2023 (23 puan) cevapladı
Bende sizin gibi Çarşamba günü 41 haftalık olacam o zaman doktora gidecem o gün içinde direk suni sancı verip doğumu başlatırlar mı devlet hastanesi yoksa suni sancı için gün mü veriyorlar
27 Şubat 2023 (299 puan) yorumladı
Devlet hastanesi günün doluyor yatış olacak dedi ama süreç nasıl ilerler bilmiyorum
0 oy
27 Şubat 2023 (142 puan) cevapladı

Suni sancı almaktansa bir rbe ile görüşüp doğal doğum başlatma yöntemlerini deneyebilirsiniz. Rabbim yardımcınız olsun <3 

0 oy
27 Şubat 2023 (385 puan) cevapladı
Beni  o kadar korkuttular ki normal doğumdan devlet hastenesinden ebeler böyle kötü şöyle yapiyolar illaki iyisi kötüsü vardır aman Allah aşkina suni sancıyı kabul etme ölürsün dayanamazsin derken ben bu korkuyla 7 ay önce 39+4 de sabah 5 de kanamam oldu  hemen hasteneye gittim kanama su geldi ama gram sancı yok 2 cm acılma olmuştu 12 ye kadar bekledik acıkma 3 cm oldu suni sancı bağlanmadan hüngür hüngür ağladım ama şükürler olsun hiç korktuğum gibi olmadı 6 saat boyunca suni sancı aldım sancı gelince evet şimdi bitiyo az kaldı diye diye kızımı kucağıma aldım doğumum çok güzel geçti ebeler doktor çok iyi insanlardi darisi başına kimseyi dinleme her doğum farklıdır ama sonu çok güzel rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 
0 oy
27 Şubat 2023 (309 puan) cevapladı
Tam 40+5 de kucağıma aldım canım bol bol yürüyüş yaptım bir gün öncesinde ve tabak tabak hurma yedim doktorum bana da demişti 2 gün sonra suni sancı yoksa sezaryen diye ama çok şükür oğlum kendi gelmeyi istedi bol bol merdiven in çık ve bayır yürü ben öyle yapmıştım sana da tavsiyem
0 oy
27 Şubat 2023 (33 puan) cevapladı
Sifir acilmayla hastaneye yattim 40+5 de. Sabah 11 de. Bebegimi kucagima aldigimda saat 14.20 idi. Aradaki saat 3 bucuk saat :)) kendi pozitif hikayeni yasamani dilerim :)
0 oy
27 Şubat 2023 (901 puan) cevapladı
3 kere suni sancı ile doğum yapan biri olarak yazayım.. korkulacak bişey yok canım adet sancısının 2 katı gibi düşün ve bu sancı girip çıkıyor yani dinlenecek rahatlayacak vakit oluyor.. benim 5 saat sürdü ilk dopum sancım..en son kucağına alacağın anı düşün bebeğinin sağlığını düşün kendini rahatlat.. biri yanında inşirah suresini okuyup hurma yedirsin oda kolaylaştırır..sancı girince yatağa girip yatma aksine yürü ki çabuk insin bebek.Allah kolaylık versin 
0 oy
27 Şubat 2023 (401 puan) cevapladı
Adaçayı veya ahududu yaprağı cayi için deniliyor ve doğuma yakın hurma yiyin diyorlar. Bı araştırın veya Dr danışın inşallah faydası olur 
0 oy
27 Şubat 2023 (98 puan) cevapladı
İnşallah sağ salim kucağına alırsın bende 40+1 oldum ctesi doğmamış olursa benimde yatış yapılcak

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

41 haftalık hamileyken suni sancı verilmesi ne kadar sürer?
41 haftalık hamilelikte suni sancı süreci, vücudun sancıya verdiği tepkiye göre kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle birkaç saat ile 12-24 saat arasında tamamlanır. İşlem, rahim ağzının olgunlaşması için verilen ilaçlar veya doğrudan damar yoluyla oksitosin hormonu verilmesiyle başlatılır. Süreç boyunca kalp atışları ve sancı şiddeti monitörden takip edilir; düzenli sancıların başlamasıyla birlikte doğum süreci doğal ilerleyişine girer.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı alırken nelere dikkat etmek gerekir?
Suni sancı sürecinde en önemli nokta, vücudunuzu kasmadan derin ve düzenli nefes egzersizlerine odaklanmaktır. Sancı geldiğinde hareket etmek, pozisyon değiştirmek ve mümkünse ayağa kalkıp yürümek sancının daha kolay yönetilmesini sağlar. Doğum ekibiyle iletişimde kalarak sancı aralıklarını takip etmek ve sancı geçtikten sonraki dinlenme anlarında enerjinizi korumak için kısa süreli uykular veya yudum yudum su içmek oldukça faydalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Daha önce hiç sancı çekmemiş biri suni sancıya nasıl hazırlanmalı?
Daha önce doğal sancı deneyimi olmayan anne adayları, suni sancının etkisini kontrollü bir şekilde hissedeceklerini bilerek rahatlamalıdır. Psikolojik hazırlık için doğumun sonunda bebeğinize kavuşacağınız anı hayal etmek ve doğumun fizyolojik bir süreç olduğunu kabul etmek stresi azaltır. Hastaneye gitmeden önce hafif ve enerjiyi yüksek tutacak gıdalar tüketmek, doğum çantasının hazır olduğundan emin olmak ve doğum koçu veya destek alacağınız kişiyle önceden iletişim kurmak kendinizi daha güvende hissetmenize yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı normal doğumda süreci nasıl hızlandırır?
Suni sancı, vücudun kendi ürettiği oksitosin hormonunun dışarıdan takviye edilmesiyle rahim kasılmalarını tetikleyerek doğum sürecini başlatır veya hızlandırır. Özellikle 41. haftaya ulaşmış gebeliklerde, bebeğin güvenli bir şekilde dünyaya gelmesi için kasılmaların düzenli ve etkili hale getirilmesi hedeflenir. Bu yöntem, doğumun başlamadığı veya ilerlemediği durumlarda tıbbi bir gereklilik olarak uygulanır ve rahim ağzının açılmasını destekleyerek doğum eylemini aktif hale getirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum yapanların pozitif deneyimleri nelerdir?
Birçok anne, suni sancı ile doğum yapmanın doğumun ne zaman gerçekleşeceğini bildikleri için belirsizlik stresini ortadan kaldırdığını belirtmektedir. İşlemin başlamasıyla birlikte doğum sürecinin kontrol altında ilerlemesi, özellikle ilk doğumunu yapacak anneler için kendilerini daha güvende hissetmelerini sağlar. Pozitif hikayelerin ortak noktası, sancıların yönetilebilir olduğu ve doğumun hemen ardından gelen kavuşma anının tüm süreci unutturduğu yönündedir; önemli olan sürece güvenmek ve destek almaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 2,085 göst.
0 oy
3 cevap 809 göst.

1,512,150 soru

24,665,564 cevap

366,955 kullanıcı

...