Sancım 40 ve 1 cm açılmam var, neden eve gönderiliyorum?

0 oy
388 göst.
28 Şubat 2023 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Merhaba şimdi hastanedeyim sancım 40 i gördü ama açılmam bir parmakmis idrarımda kan varmış ama eve gondercez diyorlar sizce mantıklı mi
Gebelik haftası 39+3

3 Cevap

0 oy
28 Şubat 2023 (1,134 puan) cevapladı
Banada aynısını yaptılar inslaalh ilerler acilmaniz eve gitmeniz daha mantıklı orda mafnederler seni en azından evinde duş alırsın dinlenirsin sancin çoğalırsa gidersiniz  hastaneye
28 Şubat 2023 (7 puan) yorumladı
Eve geçince sizin ne kadar süre sonra doğum başlamıştı bu arada çok teşekkür ederim bilginiz için
28 Şubat 2023 (1,134 puan) yorumladı
Benim ilk doğum olmadı için bugün kontrole gittim doktora sordum önceki doğumlarda kalbilir dedi yani ilk doğum olsaydı devamı gelirdi dedi
28 Şubat 2023 (7 puan) yorumladı
Anladım çok teşekkür ederim benim ilk doğumum inşallah devamı gelir
1 Mart 2023 (1,134 puan) yorumladı
Nsl oldun cnm benim
1 Mart 2023 (7 puan) yorumladı
Sancılar devam ediyor ama açılma konusunda birşey bilmiyorum tabi regli ağrısınin biraz daha baskın halı gibi sürekli tuvalet ihtiyacı duyuyor gibiyim
-Reklam-
0 oy
1 Mart 2023 (485 puan) cevapladı
Bir parmak olduğu için eve göndermis az yani daha ilerlemesi için bol hareket edin beni de 1 cm açılma var deyip göndermislerdi hastane yatsan sana da zor olur ikiye bir alttan bakacaklar strese girersin
1 Mart 2023 (7 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
0 oy
1 Mart 2023 (231 puan) cevapladı
Canim 39+5 te gittim 1 parmak acilma var dedi. Sancida 60 a cikti 1 kere eve gonderdiler benide. 40 haftalik olduk bugun hâlâ gelen yok. Hastanede beklemek daha zor eve gelmek daha iyi yoksa bosuna 2 gündür hastanede yatiyo olcaktim
1 Mart 2023 (7 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim bilginiz için ozaman biraz daha bekleyeyim evde durmam daha iyi
1 Mart 2023 (7 puan) yorumladı
Sizlerinde sağ saglim kucaginiza almanızı nasip etsin Allah :)
1 Mart 2023 (137 puan) yorumladı
Sağ ol teşekkür ederim canım benim ben şu an iyi niyetim kötü mü ettim peki onu da bilmiyorum korkuyorum aslında acaba gitsem mi gittim gitmese miydim bilmiyorum ama işte cuma gününe kadar bekleyeceğiz bakalım ne olacak
1 Mart 2023 (7 puan) yorumladı
Hastane çok bunaltiyor bazen evde olmak çok çok daha güzel oluyor sanirim
1 Mart 2023 (137 puan) yorumladı
Aynen öyle canım evim daha iyi benim yanımda hastanede insanlar bunaltıyorlar gelen giden doktor muayene ediyor Bir de yataktan kalkmana da izin vermiyorlar en azından evimde hareket edebiliyorum istediğim gibi kalkıp oturabiliyorum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sancısı 40 seviyesindeyken 1 cm açılma olması ne anlama gelir?
Sancının 40 seviyesinde ölçülmesi ve 1 cm açıklık olması, doğum sürecinin henüz erken evresinde (latent faz) olduğunuzu gösterir. Bu aşamada rahim ağzı yavaş yavaş incelmeye ve açılmaya başlar ancak aktif doğum eyleminin başlaması için açıklığın genellikle 4-6 cm arasına ulaşması beklenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik sırasında idrarda kan görülmesi tehlikeli bir durum mudur?
İdrarda görülen kan, genellikle 'nişan gelmesi' denilen rahim ağzındaki mukus tıkacının açılmasıyla karışan lekelenmelerden kaynaklanabilir. Ancak idrar yolu enfeksiyonu veya plasenta ile ilgili durumları ekarte etmek için bu kanamanın rengi, miktarı ve eşlik eden ağrı durumu mutlaka bir uzman tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancılarıyla hastaneye gidince neden eve gönderilir?
Hastaneler, aktif doğum eylemi başlamadan önce gereksiz müdahalelerden kaçınmak ve anne adayının kendi ortamında daha rahat dinlenmesini sağlamak için erken evredeki gebeleri eve gönderebilir. Eğer su gelişi, şiddetli kanama veya bebeğin hareketlerinde azalma yoksa, 1 cm açıklıkla evde dinlenmek genellikle güvenli kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını nasıl anlarım ve ne zaman hastaneye gitmeliyim?
Doğumun başladığını sancıların düzenli hale gelmesinden, sıklığının artmasından ve süresinin uzamasından anlayabilirsiniz. Genellikle sancılar 5 dakikada bir gelmeye başladığında, suyunuz geldiğinde veya kanamanız yoğunlaştığında vakit kaybetmeden hastaneye geri dönmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum sancısı döneminde evde nelere dikkat etmeliyim?
Evde geçirdiğiniz bu sürede bol sıvı tüketmeye, hafif yürüyüşler yapmaya ve sancılarınızı takip etmeye özen gösterin. Sancılar şiddetlendiğinde veya 5-7 dakikada bir düzenli aralıklarla gelmeye başladığında mutlaka hastaneye tekrar başvurarak durumunuzu kontrol ettirmeniz gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,750 göst.
0 oy
2 cevap 376 göst.
0 oy
3 cevap 346 göst.
0 oy
5 cevap 605 göst.
1 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevvalice (575 puan) sordu

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...