Düşük yaparken ağrı olur mu, kanamam durmuyor ne yapmalıyım?

0 oy
364 göst.
4 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (268 puan) sordu
Yoksa agrisiz da dusuk yasayan var mi, kanamam var progestan kullaniyorum ancak durmadi henuz doktorum devam et kullanmaya ama dusuk olacak buyuk ihtimalle dedi var mi boyle durumda olan 

9 Cevap

0 oy
4 Mart 2023 (844 puan) cevapladı

Ablam arkadaşım düşük yaptı doğum sancısı gibi dediler :(




-Reklam-
0 oy
4 Mart 2023 (2,132 puan) cevapladı
Düşük ağrisiz olmazz adet olunca canimiz cikiyor nasil düşük ağrisiz olacak korkma sende inşallah rabbim nasip ederse seni birakmaz 
0 oy
4 Mart 2023 (144 puan) cevapladı
Benim baya agrili ve sancılı olmustu Rabbim hakkinizda hayirlisini versin inşallah 
0 oy
4 Mart 2023 (364 puan) cevapladı
2 düşük yaptım ilkinde sancısı duramadim  ikincide sanciyi gece çektim sabah Dr gittim serum verdi sancı azaldı ama düşeceği zaman belime ağrı yapıştı 
0 oy
4 Mart 2023 (809 puan) cevapladı
Benim kanamam oldu ilkin 2 gün kanama gördüm ağrı hiç yoktu bebek 1 Aylik falan di et parçası ama kanala girince doğum ile eş değer bir ağrı oluyor 
0 oy
4 Mart 2023 (90 puan) cevapladı
Hiçbir Ağrı hissetmeden düşük yaptım. 8 haftalık bi bebekti, önce lekelenme oldu birkaç saat sonra da kasığım ani bir şekilde içeride balon varmış gibi biraz şişti sonra indi ve kanamam gerçekleşti, sonra da bebek kesesiyle birlikte düştü. 
0 oy
4 Mart 2023 (2,264 puan) cevapladı
Canim bende yaşadım düşük ama benim degerlerim düzenli artmayinca progestanı doktorum kesti  muhtemelen düşecek düşmezse kürtaj dedi ama  degerler  iki kati  artmayinca bana progestanı bıraktırdı iki gün sonra çok şiddetli sancılandım  bir kac saat sonra da düşük gerçekleşti  eger kan degerinde düşüş varsa progestanı bıraktırması.gerekiyor
0 oy
4 Mart 2023 (2,128 puan) cevapladı
Ben 1 dusuk yaptim 7 haftalikken, adet agrisindan biraz fazlaydi. Dogum agrisi ile kiyaslanamaz. Korkma. Rabbim hayirlisini nasip etsin.
0 oy
4 Mart 2023 (749 puan) cevapladı
Canım benim de kanamam olduğu gün baya kasık ve belim de ağrı olmuştu. Hani üşütünce adet sancısı çekeriz ya öyle. İğne yaptıktan sonra kanamam durdu o gün ağrılarım da gitti ama sanırım düşük olurken agrıda oluyor. Hayırlısı ne ise onu nasip etsin Rabbim vardır bir bildiği

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Düşük yaparken şiddetli ağrı olması şart mı?
Düşük yaparken ağrı olması yaygın bir durum olsa da, düşük süreci kişiden kişiye farklılık gösterir ve bazen ağrısız da gerçekleşebilir. Ağrının şiddeti gebelik haftasına ve rahim kasılmalarının yoğunluğuna göre değişir; bazı kadınlar sadece hafif bir adet sancısı hissederken, bazıları şiddetli kramplar yaşayabilir. Ancak ağrı olmaması, düşük ihtimalinin olmadığını göstermez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Progestan kullanırken kanama devam etmesi normal mi?
Progestan tedavisine rağmen kanamanın devam etmesi, vücudun düşük sürecine girdiğini veya düşük riskinin yüksek olduğunu gösterebilir. Progestan, düşüğü önlemek veya desteklemek amacıyla reçete edilse de, eğer gebelik sağlıklı ilerlemiyorsa kanama durmayabilir. Bu durumda doktorunuzun önerdiği tedaviye sadık kalmalı ve kanamanın miktarındaki değişimi yakından takip etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük belirtileri nelerdir ve ne zaman doktora gidilmeli?
Düşük belirtileri arasında en yaygın olanlar vajinal kanama, kasıklarda kramp tarzında ağrı, bel ağrısı ve vajinal akıntıda doku parçalarının görülmesidir. Eğer kanamanız bir ped dolusu kadar yoğunsa, şiddetli baş dönmesi, bayılma hissi veya yüksek ateş yaşıyorsanız vakit kaybetmeden acil tıbbi destek almanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaparken kanama ve ağrı nasıl ayırt edilir?
Düşük yaparken yaşanan kanama genellikle parlak kırmızı renkte başlar ve zamanla yoğunlaşarak pıhtılı bir hal alabilir. Ağrı ise genellikle alt karın bölgesinde, ritmik kasılmalar şeklinde hissedilen ve giderek artan bir sancıdır. Adet sancısından daha yoğun ve kesintisiz olması düşük sürecinin tipik bir göstergesi olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yapma sürecinde evde nelere dikkat etmeliyim?
Düşük sürecinde hijyene dikkat etmek, enfeksiyon riskini azaltmak için tampon yerine ped kullanmak en önemli kuraldır. Ağır kaldırmaktan kaçınmalı, doktorunuzun verdiği ilaçları düzenli kullanmalı ve kanamanın miktarını gözlemleyerek doktorunuza bildirmelisiniz. Ayrıca kendinizi çok halsiz hissettiğinizde dinlenmeye özen göstermeli ve süreci yakından takip etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 273 göst.
22 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Gizeeemmm (200 puan) sordu
0 oy
4 cevap 507 göst.
0 oy
1 cevap 244 göst.

1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...