39+3 haftalık hamileyim, nişanım geldi ama doğum başlamadı?

0 oy
219 göst.
27 Mart 2023 Doğum kategorisinde (212 puan) sordu
Kızlar nasılsınız hic doğum belirtiniz ağrınız sanciniz varmı 39+3 um yarin kontorle gidecem ama bugün karnımın alt kisimlari açıyor bildiğin. Nişanim da geldi 6 gün oldu tık yok ne  zman gelecek bu bebisler
Gebelik haftası 39+3
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
27 Mart 2023 (445 puan) cevapladı
Bende 39+3um ama nişan falan gelmedi hala 

Sadece belden karnıma vuran sancılar var o kadar
27 Mart 2023 (212 puan) yorumladı
Benim sancım da yok 2.5 santim.acilmam var ama doğum yok
-Reklam-
0 oy
27 Mart 2023 (16 puan) cevapladı
Bende 39.4 deyim ama henüz Nişan sancı hiç bi sey yok. Bekliyorum 
27 Mart 2023 (212 puan) yorumladı
Böyle beklemek ne kadar zor biran önce gelseler diye bekliyoruz
0 oy
27 Mart 2023 (106 puan) cevapladı
Bende 40 haftalik oldum kontrole gittim sancim yok denilecek kadar az ağrım yok hiçbir belirti yok doktor 1 hafta daha bekleyelim yatis yaparız dedi bebislerin yeri rahat heralde :)
27 Mart 2023 (212 puan) yorumladı
Ayy evett valla yerleri rahat heralde canım gelmek istemiyolar

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyken nişan geldikten sonra doğum ne zaman başlar?
Nişan gelmesi, rahim ağzını tıkayan mukus tıkacının atılması anlamına gelir ve doğumun yaklaştığının önemli bir işaretidir. Nişan geldikten sonra doğum süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle birkaç gün ile bir hafta içerisinde başlar. Ancak nişan geldikten sonra sancı veya su gelişi gibi diğer belirtilerin başlaması için beklenen süre her gebelikte farklılık gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte karın alt kısmında ağrı olması normal mi?
Hamileliğin 39. haftasında karın alt kısmında hissedilen ağrılar, bebeğin kanala yerleşmesi ve doğum pozisyonu almasından kaynaklanan normal fiziksel baskılardır. Bu ağrılar genellikle rahim kasılmalarıyla karıştırılsa da, düzenli aralıklarla gelmeyen ve şiddeti artmayan ağrılar doğumun hemen başladığı anlamına gelmeyebilir. Yine de ağrının şiddeti artarsa mutlaka takip edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren kesin belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en kesin belirtiler, düzenli aralıklarla gelen ve giderek şiddetlenen rahim kasılmaları, suyun gelmesi ve nişanın ardından gelen sancılardır. Kasılmalar başlangıçta 15-20 dakikada bir gelirken, doğum yaklaştıkça bu süre 3-5 dakikaya kadar düşer. Suyun gelmesi durumunda ise sancı olmasa dahi vakit kaybetmeden hastaneye gidilmesi gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 artı 3 haftalık hamilelikte doktora ne zaman gidilmelidir?
39. haftadan sonra rutin kontroller genellikle haftalık olarak yapılır ancak suyun gelmesi, bebek hareketlerinde azalma, şiddetli kanama veya düzenli sancıların başlaması durumunda beklenmeden hastaneye başvurulmalıdır. Randevu gününüz gelmemiş olsa bile, kendinizde farklı bir belirti hissettiğinizde doktorunuzla iletişime geçmek en doğru yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı nasıl anlaşılır ve takip edilmelidir?
Doğum sancısı, karnın alt kısmında başlayıp bele vuran ve giderek artan düzenli kasılmalardır. Gerçek doğum sancısını ayırt etmek için kasılmaların süresini ve aralıklarını bir saat boyunca takip edin; eğer kasılmalar her 5 dakikada bir geliyorsa ve istirahatle geçmiyorsa bu gerçek doğum sancısıdır. Yalancı kasılmalar (Braxton Hicks) ise düzensizdir ve hareketle genellikle azalır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...