Gebeliğimde 1 haftadır kanamam var, düşük mü yapıyorum?

0 oy
670 göst.
6 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu

Lutfen yardimci olur musunuz 

Sizce düşük mü? Doktora gittim herşeyin yolunda olduğunu söyledi

image


Gebelik haftası Bugün tam 7 haftalık olduk

8 Cevap

0 oy
6 Nisan 2023 (810 puan) cevapladı
Kanamasi olan bir hastaya nasil hersey yolunda diyo bir doktor anlamadım. Neden oldugunu söyle di mi yerlesme kanamasi mi?
6 Nisan 2023 (2 puan) yorumladı
Hayır neden olduğunu belirtmedi.
Kan ve idrar testi yapildi. Muayene oldum ve bir sorun olmadığını soyledi
-Reklam-
0 oy
6 Nisan 2023 (1,238 puan) cevapladı
Bana hiç normal gelmedi.. Magnezyum ve progesteron kullaniyormusun? 
0 oy
6 Nisan 2023 (6 puan) cevapladı
Bence bir acile gitsen kanaman olduğunu söylesen iyi olur. Hemen doğumhaneye alıyorlar muayene ediyorlar.
6 Nisan 2023 (2 puan) yorumladı
Ilk fark ettiğimde hemen gittim zaten. Kan testi yapildi muayene edildim bir sorun olmadiğını soyledi
6 Nisan 2023 (2 puan) yorumladı
Ağrım hiç olmadi bazen normal bazen de ufak parcali kanamam oluyor
0 oy
6 Nisan 2023 (101 puan) cevapladı
Benim 5 haftada başladı düşük tehlikesi var dediler yartış verdiler sonra ben ertesi gün çıkmak istedim progeston verdi hergün kullan dedi şuan 9 hafta bitti hala devam ediyor o arada doktora tekrar gittim bı sıkıntı yok kesende çocuğun kalp atışıda iyi dedi her kanama düşük sebebi değil dedi hatta bı arkadaş 8 ay boyunca yaşamış sağlıkla aldı kucağına korkma sakin ol rutin muayenelerine git doktor bişey yok diyorsa yoktur verende Allah alanda Allah hakkımızda hayırlısı
6 Nisan 2023 (2 puan) yorumladı
Inşallah canım.
Düşük riski gibi bir şey demedi doktorum.
Haftaya kontrolüm var inşallah herşey yolundadır .
6 Nisan 2023 (101 puan) yorumladı
İnşallah canım
0 oy
6 Nisan 2023 (29 puan) cevapladı
Canım öncelikle geçmiş olsun ben de 7 haftalık gebeyken alt muayeneden sonra eve geldim ve doktorun bana söylediği şeyi kanaman olacak korkma eve gittikten sonra eve geldim kaç saat sonra dediği gibi kanamam oldu ve sırtımın ortasında çıtırtı ses geldi meğer düşük yapıyormuşum ve sen de bence hiç zaman kaybetmeden farklı bir hastaneye acil git çünkü ne olacağını Allah bilir
0 oy
6 Nisan 2023 (106 puan) cevapladı
Kız bir soru sormuş siz durup gerginlik yaratmıştısiz kızın sorusuna bile cevap vermemişsiniz (

.

.

Canım sen bence başka özle bir doktora gitmelisin değil bir hafta 1bgun bile uzun qkinti çok riskli bazı doktorlar ihmalsiz davrana biliyor onlar yüzünden kötü sonuçlanabilir bu durum bence hiç bekleme derim 
0 oy
6 Nisan 2023 (731 puan) cevapladı
Bence başka bir doktora da görün progestan vermesi laizm böle bir kanamaya 
–1 oy
6 Nisan 2023 (167 puan) cevapladı
Keşke resimli diye paylaşsanız şu şeyleri yemin ederim ağzımda yemek midem kalktı resimli yazsan midesi bulanan gebeler girip bakmaz biraz edep biraz görgü kuralı bilin ya 
6 Nisan 2023 (838 puan) yorumladı
Cahilinde kim olduğu neyi kimin sacmaladigi da aşırı belli şimdi uzatma yürü git sanki bı sen gebesin bı sensin tobe ya git surdan iyice insanların sınırını huzurunu bozma ki senin gibi birisi için kimse keyfini de morelini de bozmaz dış kapının dış mandalı hshshshsj
6 Nisan 2023 (167 puan) yorumladı
Ya kardeşim ben senin pisliğini görmek zorunda değilim diyorum neyini savunuyorsun sen edep diye birşey var bilmem sizin orada var mı o pislik şeyi sokakta elinde mı geziyorsun o ayıpsa burdaki ne oluyor şu an benim gibi rahatsız olanların hakkına giriyor çünkü göz zevkimi bozdu anlıyor musun kalp kırmak istemiyorum ama çok cahilce insanlar var üslup nedir bilmeyen edep nedir bilmeyen haya nedir bilmeyen çok zavallıca
6 Nisan 2023 (167 puan) yorumladı
Gebe olsam ne olmasam ne olmasam da görmek istemem ***** saçma konuşuyorsunuz ya
6 Nisan 2023 (838 puan) yorumladı
Bak canm benm burda herkes soru cevap yeri resim yükleme yeri var mantikken yeniyse arkadaşlar bilmez insanlar her daim hastaneye doktora gidemez gidemeyeblr mantikken de buraya soruyo çünkü yaşayan illa vardır herkes doktor numarası alıp diyemez yapck bişi yok
6 Nisan 2023 (167 puan) yorumladı
Yav ben kötü bişey demiyorum demek istediğim şey böyle bir şey paylaşmak normal değil sizce normal olabilir şu hayırlı muabrek günde kırmak istemiyorum kimseyi gerçekten ama görmek hoşuma gitmez ben kendim regl döneminde kendimden iğrenirdim herkesin bünyesi farklı ben böyle dedim ki bir daha yapmasın kötü bir şey demiyorum yeni eski ama insan atarken araştırır bakar kanama normal değil zaten o yüzden yardımcı olmak için nasıl olduğunu ne zamandan beri olduğunu sormak için girdim resimli diye paylaşsa hiç cevap vermezdim aslında yardım etmek isterken görünce hoşuma gitmedi normal bisey değil mi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte 1 haftadır süren kanama düşük belirtisi olabilir mi?
Gebelikte 1 haftayı bulan kanamalar her zaman düşük belirtisi değildir ancak mutlaka ciddiye alınmalıdır. İlk trimesterde görülen kanamalar bazen yerleşme kanaması, rahim ağzı hassasiyeti veya enfeksiyon kaynaklı olabilir. Doktorunuz her şeyin yolunda olduğunu söylediyse bu durum bebeğin sağlıklı geliştiğini ve kanamanın gebelik dışı veya önemsiz bir nedene bağlı olduğunu gösterebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktor her şeyin yolunda dediği halde gebelikte kanama neden devam eder?
Doktor muayenesinde bebek sağlıklı görünüyorsa kanama rahim ağzındaki poliplerden, enfeksiyonlardan, plasentanın konumundan veya hormonal değişimlerden kaynaklanabilir. Vajinal bölgedeki kılcal damarlar gebelik hormonları nedeniyle daha hassas hale gelir ve hafif sürtünmeler bile 1 haftaya varan lekelenmelere veya kanamalara yol açabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik sürecinde 1 haftalık kanamada ne zaman tekrar doktora gidilmeli?
Kanamanın rengi parlak kırmızıya dönüyorsa, şiddetli karın veya bel ağrısı eşlik ediyorsa, pıhtı geliyorsa veya kanama miktarı ped dolduracak seviyeye ulaştıysa vakit kaybetmeden tekrar doktora başvurmalısınız. Doktorunuzun 'her şey yolunda' demesi, o anki muayene için geçerlidir; belirtilerin değişmesi durumunda acil değerlendirme gerekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte kanama olduğunda evde nelere dikkat etmek gerekir?
Kanama sürecinde ağır kaldırmaktan kaçınmalı, doktorunuz aksini belirtmedikçe cinsel ilişkiden uzak durmalı ve dinlenmeye özen göstermelisiniz. Ayrıca kanamanın rengini, miktarını ve süresini not ederek bir sonraki kontrolde doktorunuza detaylı bilgi vermeniz teşhis sürecini kolaylaştıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde görülen kanama bebeğe zarar verir mi?
Gebeliğin ilk dönemlerinde görülen her kanama bebeğe zarar vermez; birçok kadın sağlıklı bir gebelik süreci geçirmesine rağmen bu tür kanamalar yaşayabilir. Önemli olan kanamanın kaynağının tespit edilmesidir. Eğer düşük riski yoksa ve ultrason bulguları normalse, bu kanamalar genellikle gebeliğin ilerleyen dönemlerinde kendiliğinden kesilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...