Hamile olduğumu öğrendim, İnofolic içmemin zararı olur mu?

0 oy
689 göst.
9 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (71 puan) sordu
Kızlar hamile olduğumu yeni öğrendim hamile olmadan önce doktor inofolic yazmıştı bugün bir tane içtim doktora randevum cuma günü. Daha içmeyi düşünmüyorum. Bi tane içtim bi zararı olur mu 
Gebelik haftası 3-4

2 Cevap

0 oy
9 Nisan 2023 (71 puan) cevapladı
Hamileyken kullanan varsa yazabilir mi lütfen 
-Reklam-
0 oy
9 Nisan 2023 (224 puan) cevapladı
Canım zaten o folik asit değil miydi ben de toz olanını kullanmıştım sorun yok şu an bende 6 haftalığım 
9 Nisan 2023 (71 puan) yorumladı
Hala kullanıyo musun peki
9 Nisan 2023 (224 puan) yorumladı
Hayır hamile kaldığımı öğrendikten sonra doktorum vifolik diye ilaç yazdı. Ondan kullanabilirsin
9 Nisan 2023 (71 puan) yorumladı
Şeyi merak ediyorum kaçıncı haftada öğrendiniz kaçıncı haftaya kadar içtiniz yani zararı olur mu bana
9 Nisan 2023 (224 puan) yorumladı
Canım doktorum bana bunu iç hamile kalmayı kolaylaştrcak dedi bende hamile kaldığımı öğrenene kadar içtim ben 4 haftalıkken falan öğrendim zaten zararlı bir şey değil ki içinde aynı zamanda folik asit var hiç korkma bir şey olmaz
9 Nisan 2023 (71 puan) yorumladı
Anladım çok teşekkür ederim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte İnofolic kullanımı bebeğe zarar verir mi?
İnofolic içeriğinde bulunan folik asit ve inositol, hamileliğin ilk dönemlerinde bebek gelişimi için destekleyici takviyelerdir. Tek bir doz alımının bebeğe bilinen bir zararı yoktur; ancak hamilelik durumunuzu öğrendiğiniz an mevcut takviyeleri doktorunuza danışarak doz ayarlaması yapmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamile olduğumu öğrenince kullandığım takviyeyi bırakmalı mıyım?
Hamilelik döneminde kullanılan her türlü takviye, doktorunuzun onayıyla devam ettirilmelidir. İnofolic gibi folik asit içeren ürünler genellikle hamilelikte desteklenir fakat mevcut formülün içeriği ve dozu doktorunuz tarafından gebelik haftanıza göre tekrar gözden geçirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin ilk haftasında İnofolic içmek güvenli midir?
İnofolic içeriğinde bulunan folik asit, hamileliğin ilk haftalarından itibaren bebekte nöral tüp defekti riskini azaltmak için kullanılan temel bir takviyedir. İçeriği genel olarak gebelikle uyumlu olsa da, doktorunuzun gebeliğinize özel tavsiye edeceği farklı bir folik asit dozu veya markası olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte folik asit takviyesi ne zaman kesilmelidir?
Hamilelikte folik asit takviyesi genellikle gebeliğin ilk 12 haftası boyunca düzenli olarak kullanılır ve doktorunuzun yönlendirmesiyle devam eder. İnofolic veya benzeri takviyelerin kullanım süresi, kan değerleriniz ve gebelik takibiniz sonucunda hekiminiz tarafından belirlenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yanlışlıkla hamileyken İnofolic içtim ne yapmalıyım?
Yanlışlıkla bir doz İnofolic içtiyseniz endişelenmenize gerek yoktur; çünkü bu takviyenin içeriği gebelikte zaten ihtiyaç duyulan folik asit bileşenlerini içerir. Bir sonraki randevunuza kadar ilacı kullanmayı bırakıp, cuma günkü muayenenizde doktorunuza bu durumu mutlaka belirtmeniz yeterli olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,659 göst.
22 Ekim 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Quuen (1,128 puan) sordu
0 oy
0 cevap 188 göst.
0 oy
2 cevap 1,129 göst.
2 Aralık 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Dilara44 (1,157 puan) sordu
0 oy
1 cevap 238 göst.
15 Kasım 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Tubatuba33 (249 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...