3'lü tarama testi sonucum neden 1 ayda çıkıyor?

0 oy
244 göst.
13 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Merhabalar devlet hastanesinde yapilan 3 lu tarama testi sonucu kac gunde cikiyor bana 1 ayda cikar dediler de baya uzun geldi dogrumu acaba sizinkiler kac gunde cikti 
Gebelik haftası 17+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
13 Nisan 2023 (724 puan) cevapladı
Evet canım bana 20 günde çıkar dediler de ben 25 günde gittim çıkmıştı 
13 Nisan 2023 (5 puan) yorumladı
Demek suruyormus o kadar tmam tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2023 (30 puan) cevapladı
İki hafta sürüyooo çıkması 
13 Nisan 2023 (5 puan) yorumladı
Tesekkur ederim cnm

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde 3'lü tarama testi sonucu kaç günde çıkar?
Devlet hastanelerinde 3'lü tarama testi sonuçları laboratuvar yoğunluğuna bağlı olarak genellikle 1 ile 3 hafta arasında çıkmaktadır. Bazı durumlarda dış laboratuvarlara gönderilen örnekler nedeniyle bu süre 1 aya kadar uzayabilmektedir. Sonucunuzun durumunu e-Nabız sistemi üzerinden veya testi yaptırdığınız hastanenin laboratuvar sonuç ekranından düzenli olarak takip edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3'lü tarama testi sonucu neden geç çıkar?
3'lü tarama testi, anneden alınan kan örneğindeki belirli hormon seviyelerinin ölçülmesini ve bu verilerin yaş, kilo, sigara kullanımı gibi özel bilgilerle birleştirilerek risk analizi yapılmasını gerektirir. Hastanelerin kendi laboratuvar kapasiteleri, örneklerin başka bir merkeze gönderilmesi veya veri işleme süreçlerinin yoğunluğu sonucun çıkış süresini doğrudan etkileyen ana faktörlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3'lü tarama testi sonuçları e-Nabız'a ne zaman düşer?
3'lü tarama testi sonuçları laboratuvarda onaylandığı an e-Nabız sistemine otomatik olarak yansır. Genellikle testin yapıldığı hastanede sonuçlar onaylandığında sistem üzerinden görüntüleyebilirsiniz. Eğer 1 ay geçmesine rağmen e-Nabız'da bir veri göremiyorsanız, testi yaptırdığınız hastanenin sonuç birimiyle iletişime geçerek numune takibi yapmanız en sağlıklı yöntem olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3'lü tarama testi sonucu nasıl yorumlanır?
3'lü tarama testi sonucu, biyokimyasal değerler ve yaş faktörü üzerinden hesaplanan bir risk oranını ifade eder. Raporda yer alan 'riskli' veya 'düşük risk' ibareleri kesin bir tanı değil, sadece ileri tetkik gerekip gerekmediğini belirten bir tarama göstergesidir. Çıkan sonucu mutlaka kendi takibinizi yapan kadın hastalıkları ve doğum uzmanınızla paylaşarak değerlendirmesini istemelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3'lü tarama testi sonucu çok geç çıkarsa ne yapmalıyım?
3'lü tarama testi için size verilen sürenin çok üzerinde bir gecikme yaşanıyorsa, testin yapıldığı kurumun laboratuvar sekreterliği ile görüşerek numunenin durumunu sorgulayabilirsiniz. Eğer sonuç çıkışı çok uzarsa doktorunuzla iletişime geçerek durum hakkında bilgi almalı ve gerekirse süreci hızlandırmak için hastane yönetiminden destek talep etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 397 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifkalan (210 puan) sordu
0 oy
1 cevap 260 göst.
0 oy
6 cevap 483 göst.
0 oy
2 cevap 492 göst.

1,512,184 soru

24,666,033 cevap

366,979 kullanıcı

...