Çatlatma iğnesinin 13. gününde test negatif çıktı, hamile miyim?

0 oy
767 göst.
19 Mayıs 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (229 puan) sordu

Merhaba arkadaşlar bugün çatlatma iğnesi 13.gunu test yaptım negatif çıktı benim gibi olup pozitife dönen oldumuuu ?????

Yardım kizlarr

4 Cevap

0 oy
19 Mayıs 2023 (137 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Benim de bu şekilde olmuştu ilk oğlumda negatif gösterdi hemde erkn gebelik testim sonra doktora gittim hamileymisim hemde 6 haftalık inşallah sende öyle olursun cnm ama ben üzerinde 1 ay sonra gittim hastaneye yani daha küçük olduğu için görünmemis. Testte şimdi bir daha hamileyim ama bu normal oldu iğnesiz Rabbim inşallah gönlüne göre verir cnm ;)
19 Mayıs 2023 (229 puan) yorumladı
Yorumunuz için çok teşekkür ederim, rica etsem bana da dua eder misiniz ? Hamilelerin duası kabul olurmuş lütfen
19 Mayıs 2023 (137 puan) yorumladı
Ben genelde çok çok çok dua ediyorum yaşadığım için biliyorum nasıl bişey olduğunu dualarım sizinle sizin gibi bekleyen herkesle Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
19 Mayıs 2023 (229 puan) yorumladı
Amin amin ❣️ Allah razı olsun
20 Mayıs 2023 (137 puan) yorumladı
Sizdende
-Reklam-
0 oy
19 Mayıs 2023 (609 puan) cevapladı
Olsaydı çıkardı diye düşünüyorum canim çünkü tarihi belli ben mesela ovulasyonla takip ettigimde gunumu bildigim icin tam 14. Gun hamileligimi ogrendim varsa cikiyor. Yinede Allahtan ümit kesilmez 1 2 gün daha bekle adet olmazsan bidaha yaparsın hakkında hayırlısı olsun
0 oy
19 Mayıs 2023 (1,040 puan) cevapladı
Geç döllenme olmuş olabilir bence 2-3 gün sonra tekrarla 
0 oy
19 Mayıs 2023 (3,112 puan) cevapladı
Arkadaşım çatlama ignesi yaptı iğnenin  üzerinde 18 gün geçti sonuç negatif kan da idrar testinde nerdeyse 1 aydan fazla olacak hala adet olmamış  doktora  gitmiş  doktor kist oluşmuş  o yüzden adet olmadın demiş kızda kist  filanda yokdu ilaç kullanmış öyle olmuş oda adet olmayı bekliyor doktor adet söktürücü bile  vermemiş ikinci aşılama  yapacak genelde  birinci asılma tutmaz iki ve üç  tutma olası daha yükselmiş 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Çatlatma iğnesinden sonra gebelik testi en erken ne zaman yapılmalı?
Çatlatma iğnesinden sonra gebelik testi için en doğru zaman iğnenin 14. veya 16. günüdür. İğne içerisinde bulunan HCG hormonu vücuttan tamamen atılmadan önce yapılan testler, yanlış pozitif sonuçlara neden olabilir. 13. günde negatif sonuç alınması, hormon seviyesinin henüz yeterli düzeye ulaşmadığı veya vücuttan atılım sürecinin devam ettiği anlamına gelebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesinin 13. gününde negatif sonuç alıp sonra pozitife dönen olur mu?
Evet, çatlatma iğnesinin 13. gününde negatif sonuç alıp ilerleyen günlerde pozitife dönen vakalar mevcuttur. Her kadının metabolizması ve HCG hormonunu salgılama hızı farklıdır; bu nedenle geç döllenme gerçekleşmişse test sonucu 14. günden sonra pozitife dönebilir. Kesin sonuç için iğnenin 16. gününü beklemek ve kan testi yaptırmak en sağlıklısıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesi sonrası vücuttaki HCG hormonu kaç günde atılır?
Çatlatma iğnesi içindeki HCG hormonunun vücuttan atılma süresi kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle 10 ile 14 gün arasında sürmektedir. Bu süre zarfında yapılan idrar testleri, iğnenin etkisinden dolayı yalancı pozitiflik verebileceği gibi, erken dönemde yapılan testler de hormon henüz yeterince yükselmediği için negatif sonuç verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesi sonrası gebelik belirtileri ne zaman başlar?
Çatlatma iğnesi sonrası gebelik belirtileri, embriyonun rahme yerleşmesini takiben HCG hormonunun yükselmesiyle başlar. Genellikle iğneden sonraki 12-14. günlerde hafif kasık ağrısı, göğüs hassasiyeti ve yorgunluk gibi belirtiler gözlemlenebilir. Ancak bu belirtilerin birçoğu progesteron hormonunun etkisiyle de oluşabileceği için kesin gebelik tanısı sadece kan testi ile konulabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatlatma iğnesinden 14 gün sonra test yapmanın önemi nedir?
Çatlatma iğnesinden 14 gün sonra test yapmanın temel amacı, iğneden gelen dış kaynaklı HCG hormonunun etkisini yitirmesini beklemektir. 14. gün itibarıyla yapılan test, vücudun kendi ürettiği gebelik hormonunu daha net bir şekilde yansıtır. Bu süreye kadar negatif sonuç almanız durumunda umudunuzu kaybetmeden, doktorunuzun önerdiği kan testi gününe kadar beklemeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,672 soru

24,672,132 cevap

367,315 kullanıcı

...