Bu konuda cok mesai harcadım oda yapmadım park beşik kullanıyoruz şuan yatak odamızda 98 günlük bebeğim var iyiki oda yapmamıșım diyorum şuan. Kıyafettir araba beşik puset bakım malzemeleridir. İstanbul yolu tarafına bence hic gerek yok ulus çıkrıkcılar yokuşu ya da diğer adıyla saman pazarına çıkarken hemen solda bir bebek dükkanı var bakınca onden küçük bie girişi var burada bir şey yoktur havası veriyor ama içi çok büyük her marka çeşit kıyafet var ben başka yerleri dolandigima baya pişman olmuştum kıyafette almak istediklerini listele hepsini bulursun yine yokuşun yukarısında bebek kıyafetleri satan bir iki dükkan daha var ama en fazla secenek bu ilk yerde yanlış hatırlamıyorsam şirinler bebekti adı. hemen bir arka sokağı konya sokak da deniyor yukarıya doğru yürüdüğünüzde ebebek ürünleri de dahil olmak üzere bütün markalarda tum gerecler var yukarı dogru solda küçük dukkanlarda var ileride kanzın bayi mağazası var park beşik mobilya araba falan birebir aynı ürünler daha uygun fiyatta bizzat listeyle karşılaștırmalı gittim ben pazarlık payı da vardı. Yine biraz yukarıda ozcan bebe var oradan bakım mazlemeleri aldım babymall şubesi sanırım fatura onun adına geliyor fiyat olarak piyasayla hemen hemen aynı burası.
Biz epey dolaştık bir şeyleri de başka yerleeden almıştım ya ulus iste ne kadar ne olabilir ki diyerek gittimama ulus her defasında şaşırtıyor beni küçük dükkanların içinde her şeyi bulabiliyor insan. İsterseniz ulusu bir değerlendirebilirsiniz bende 30.hafta da alışverişin çoğunu bitirdim şuan fiyatlar nasıldır bilemiyorum ama çoğu ihtiyacı görür orası da. İnșaallah bebeğinizi sağlıkla hayırla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim hamileligin tadını çıkarın doğduğunda o günleri de çok özleyeceksiniz :)