40+5 haftalık gebelikte normal doğum nasıl oldu?

+3 oy
752 göst.
29 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde (307 puan) sordu
40+5 de serüvenimiz mutlu sonla bitti.. Normal doğum eliz lina mı kucağıma aldım şu an.. Sorular sorabilirsiniz 2.doğumum.. Allah herkese böyle güzel doğumlar nasip etsin. Alınan dualar gerçekten kabul oluyor. Bir avazda kimse duymadan dedikleri çok doğru. Allah'ım a çok şükür
Gebelik haftası 40+5

11 Cevap

0 oy
29 Mayıs 2023 (377 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Gözün aydin bitanem hoşgelmis eliz linamiz senin gibi muhtesem bir anneye sahip oldugu sarilabildigi kokunu icine cekebildigi cok sansli kizimiz masallah allah sabir versin kuzum bende ikinciye hamileyim sezaryan dogumlarim oluyor ikincide sezaryan rabbim bizlerede yardim etsin insallah 
30 Mayıs 2023 (377 puan) yorumladı
Yok canm spinal anestezi yapiolar keske genel yapsalar belden vurulan ignenin agcisini 9ay cektim doğumdan sonra   korkuyorum o yuzden
30 Mayıs 2023 (377 puan) yorumladı
Amin bitanem insallah
30 Mayıs 2023 (252 puan) yorumladı
Neden sizin isteğiniz gibi olmuyo zorunlu mu onların demesi ki ben genel istediğim için oluyorum spinal asla yapamam  migren var bende birde atak geçirirsin dediler onun için
30 Mayıs 2023 (377 puan) yorumladı
Genelde hemen ayilamazssin cocugu hemen emzirmen gerekir dediler  anestesi cocuga zarar verebilir dediler ozaman baska hastanede olmustum doğumu şimdi  etkik sehir hastanesine gidiyorum bakalim orasi ne dicek
30 Mayıs 2023 (252 puan) yorumladı
Ben iki çocuğumu genel oldum evet biraz geç ayıldım ama şükür hiç te çocuklarda bisey olmadi hatta sütüm hemen geldi emdilerde şükür buda 3 cü genel inş olacağım diğeri  ürkütücü bana göre bilmiyorum birde migrenden dolayı korktum sorası için inş böyle hayırlı olur
-Reklam-
+1 oy
29 Mayıs 2023 (52 puan) cevapladı
Benimde normal olucak korkuyorum kesi sancı falan nasıl geçti biraz anlatırmısın?
29 Mayıs 2023 (307 puan) yorumladı
Benim 3 gün önceden yalancı sancılarım başlamıştı ama çok sımlaşıp dayanamayan a kadar evde bekledim. Artık beklemekten sıkıldığım için hurma yedim hem açılmayı kolaylaştırıyor hem de sancılarını arttırıyor. Acilden yatış yapıldı ve nst bağlandı. 4, cm acıklık vardı ama 10 dk geçmeden doğum olacak dedim ve hemen ebeler doğum u başlattı kesi de atıldı ama yırtık da oldu.. Ama bebeğimi kucağıma alınca herşeyi unutuyorsun.. Hiç korkulacak bişey yok ebeler şok 30 dk da doğum oldu
0 oy
29 Mayıs 2023 (862 puan) cevapladı
Gözün aydın canım. Rabbim sağlıkla anali-babalı büyütmeyi nasip etsin
29 Mayıs 2023 (307 puan) yorumladı
Sağol canım amin darısı başınıza
0 oy
29 Mayıs 2023 (52 puan) cevapladı
Saglıkla büyüsün inşAllah
0 oy
29 Mayıs 2023 (400 puan) cevapladı
Canım gözün aydın saglikla güzellikle büyüsün linoş, sana bir sorum olacakti iki kardeşin arasi kaç yaş acaba benimde testim pozitif çıktı kızım 1.5 yaşında daha :(
29 Mayıs 2023 (307 puan) yorumladı
2 yaş 3 ay sanırım aynı olacak seninde... 18 aylık Ken sütten kestim tek üzüldüğüm o
29 Mayıs 2023 (400 puan) yorumladı
Benim kızım 25 günlük iken sütüm kesildi malesef hiç veremedim :( evet aynı oluyor <3 zor mu geçti kendinizi nasıl hissediyorsunuz
29 Mayıs 2023 (307 puan) yorumladı
Şu an hiç bişey hatırlamıyorum gibi ama dikişlerim çok agrılar var biraz. Biraz kilolu olunca maalesef
0 oy
29 Mayıs 2023 (486 puan) cevapladı
Maşallah ne kadar guzell rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin prensesini bol bol sütlü günleri olsun :)) bize de dua et kizz 4 bebişim benim de 3 normal buda normal olur inşallah ❤️❤️ nerde hangi hastanede doğum yaptın acaba merak ettim :))
29 Mayıs 2023 (307 puan) yorumladı
Ayy maşallah Allah seninde sağsağlim kucağına almak nasip etsin canım mersin Silifke ebeler imiz çok ilgili Allah razı olsun
0 oy
29 Mayıs 2023 (696 puan) cevapladı
Hayırla saglikla büyütün Hadi darısı başımıza . Bende şuan karnıma sancı ile uyandım desem belki yalanci ağrılar dir ama  2. Doğumum olacak inslahhhh sizin gibi bir avazda olur 
29 Mayıs 2023 (307 puan) yorumladı
Sağolasın Allah Bi sancıda kurtarsın canım. Eger sancıların 1 dk sürüyorsa ve düzenli olarak geliyorsa gerçek sancı oluyor. Bende 3 gün yalancı sancılar a aldanıp bekledim. Doğum haneye gelene kadar ne nişan geldi ne suyum
0 oy
30 Mayıs 2023 (60 puan) cevapladı
Merhaba evladınız hayırlı gözünüz aydın olsun 

Ben de 39+1im hiç sancım çıkmıyor sizin de mi öyleydi 41e kadar bekleyeceğiz gibi görünüyor 
0 oy
30 Mayıs 2023 (39 puan) cevapladı
Yalancı sancılarına ishal ve cocgun baskıları varmıydı 2 3 gündür bende öyle ishal daha dün oldum bide bu gece adet sancısıyla uyandım gaz cıkıarınca geçti sonra gitmedim yani yalancı sancıların nasıldı gerçek sancım nasıldı ayrıntılı anlatırsan çok sevinirim bu arada rabbim hayırlı evlat ve ömrü boyunca sağlıklı bi yaşam versin bebişine :)
0 oy
30 Mayıs 2023 (68 puan) cevapladı
Allah sağlıkla büyümeyi nasip etsin inşallah analı babalı.Nazarlar değmesin. 20+5 gebelik sürecindeyim gözlerimi doldurdun. İnşallah bizlere de nasip olur. Benim lohusalık duyguları hakkında meraklarım var. Kişiden kişiye göre değişmekle beraber son derece tuhaf durumlar yaşayanlar da varmış. Sizde böyle bir şey oldu mu ya da siz duygu değişiminizi nasıl açıklamak istersiniz. 
0 oy
30 Mayıs 2023 (1 puan) cevapladı
Merhaba kaç kilo doğdu acaba bu haftada benim 2 tane normal doğum var bu 4 kilo diye sezeryan dedi olmalı mıyım acaba 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40+5 haftalık gebelikte normal doğum nasıl gerçekleşir?
40+5 haftalık gebelikte normal doğum, vücudun kendiliğinden sancıları başlatması veya tıbbi müdahale ile sürecin desteklenmesiyle gerçekleşir. Bu süreçte rahim ağzının yeterli açıklığa ulaşması, bebeğin doğum kanalına girmesi ve düzenli kasılmaların artması beklenir. İkinci doğumlarda genellikle ilk doğuma göre doğum kanalı daha esnek olduğu için süreç daha hızlı ilerleyebilir ve anne adayının aktif katılımı ile doğum süreci başarıyla tamamlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci normal doğum süreci ilkine göre daha mı kolay olur?
İkinci normal doğum, genellikle ilk doğuma kıyasla daha kısa ve fiziksel olarak daha rahat geçebilir. Bunun temel sebebi, doğum kanalının ve rahim ağzının ilk doğumda esnemiş olmasıdır; bu da bebeğin inişini kolaylaştırır. Yine de her gebelik süreci kendine özgüdür ve annenin genel sağlık durumu, bebeğin pozisyonu ve sancıların şiddeti doğumun toplam süresini doğrudan etkileyen faktörler arasındadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40. haftadan sonra normal doğum beklemek riskli midir?
40. haftayı geçen gebeliklerde normal doğum beklemek, doktor kontrolünde olduğu sürece oldukça yaygındır. 41. haftaya kadar olan sürece 'gün aşımı' denir ve bu dönemde bebeğin kalp atışları, amniyon sıvısı miktarı ve plasenta fonksiyonları düzenli aralıklarla takip edilir. Eğer herhangi bir fetal distres veya tıbbi bir engel yoksa, vücudun kendi doğum sinyallerini göndermesi için beklemek güvenli kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun bir avazda olması ne anlama gelir?
Halk arasında 'bir avazda doğurmak' ifadesi, doğumun çok hızlı, kolay ve herhangi bir komplikasyon yaşanmadan gerçekleşmesi anlamına gelir. Tıbbi olarak bu durum, annenin doğum eylemine uyumu, düzenli nefes egzersizleri ve doğumun aktif evresinin hızlı ilerlemesiyle ilişkilidir. İkinci doğumlarda kasların sürece aşina olması nedeniyle doğum eyleminin çok daha kısa sürede sonuçlanması sıkça karşılaşılan bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğum sonrası iyileşme süreci nasıl hızlandırılır?
Normal doğum sonrası iyileşme süreci, vücudun dinlenmesi ve doğru beslenme ile hızlandırılabilir. Doğumdan hemen sonra bebeği emzirmek, rahim kasılmalarını tetikleyerek kanamanın azalmasına yardımcı olur. Ayrıca perine bölgesinin hijyenine dikkat etmek, bol sıvı tüketmek ve doktorun önerdiği hafif hareketleri yapmak, annenin günlük yaşama çok daha hızlı dönmesini sağlayan en önemli adımlardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 592 göst.
5 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Freshmom00 (122 puan) sordu
0 oy
1 cevap 249 göst.
0 oy
8 cevap 690 göst.
29 Nisan 2023 Doğum kategorisinde Sebnem26 (45 puan) sordu
0 oy
3 cevap 573 göst.

1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...