Suyum geldi ve doğumum gerçekleşti, süreç nasıl işliyor?

0 oy
428 göst.
21 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (616 puan) sordu

Suyum geldi akşam, sabah 4 buçukta doğurdum :angel:

Gebelik haftası Bitti

3 Cevap

0 oy
21 Haziran 2023 (8 puan) cevapladı
Öncelikle  hayırlı uğurlu olsun darısı bizim başımıza olsun.Hangi şehir hangi devlet hastanesinde doğum yaptınız? 
21 Haziran 2023 (616 puan) yorumladı
Mersin Şehir Hastanesi
-Reklam-
0 oy
21 Haziran 2023 (40 puan) cevapladı
Hayırlı olsun canım Rabbim analı babalı büyütsün inşaallah bende yarın sezeryan olucam İnşaallah yarın kavuşcam oğluma
21 Haziran 2023 (170 puan) yorumladı
Sezaryen neden oluyor
0 oy
21 Haziran 2023 (40 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün canım geçmiş olsun bende yarın kavuşcam oğluma doğumum yarın sezeryanla

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Suyun gelmesi ile doğum süreci ne kadar sürer?
Suyun gelmesi ile doğum süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle 12 ile 24 saat arasında tamamlanır. Suyun gelmesi doğumun başladığının en önemli işaretlerinden biridir ve bu andan itibaren profesyonel tıbbi takip süreci başlar. İlk aşamada rahim ağzı açılması beklenirken, düzenli kasılmaların başlamasıyla aktif doğum evresine geçiş süreci hızlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını nasıl anlarım ve ne yapmalıyım?
Doğumun başladığını suyun gelmesi, nişan gelmesi veya düzenli aralıklarla gelen sancılar sayesinde anlayabilirsiniz. Suyunuz geldiği an, sancınız olmasa bile vakit kaybetmeden hastaneye başvurmanız gerekmektedir. Enfeksiyon riskini önlemek adına su kesesi açıldıktan sonra hijyenik ped kullanmalı ve hemen sağlık kuruluşuna gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum süreci nasıl işler?
Devlet hastanesinde doğum süreci, hastaneye giriş yaptıktan sonra yapılan NST takibi ve açıklık muayenesi ile başlar. Doğumun ilerleyişi doktor ve ebe gözetiminde sürekli izlenir, sancıların sıklığına göre doğumhaneye geçiş yapılır. Doğum sonrası süreçte ise anne ve bebek rutin kontrollerden geçirilerek gerekli sağlık taramaları tamamlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suyum geldi ama sancım yok, hastaneye gitmeli miyim?
Evet, suyun gelmesi durumunda sancınız olmasa bile mutlaka hastaneye gitmelisiniz. Suyun gelmesi bebeği dış dünyadan koruyan bariyerin açıldığı anlamına gelir ve enfeksiyon riski oluşabilir. Hastanede yapılan kontrollerle bebeğin kalp atışları ve suyun durumu değerlendirilerek doğumun kendiliğinden başlaması veya tıbbi müdahale gerekip gerekmediği belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra hastanede kalış süresi ne kadardır?
Normal doğum gerçekleştiren ve herhangi bir komplikasyonu olmayan anneler genellikle 24 saat içerisinde taburcu edilir. Sezaryen doğumda ise bu süre genellikle 48 saati bulabilir. Taburcu olmadan önce hem annenin genel sağlık durumu hem de bebeğin emzirme ve sarılık kontrolleri uzman sağlık personeli tarafından gerçekleştirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...