40+3 haftalık hamileyim, sancım ve akıntım var ne yapmalıyım?

0 oy
202 göst.
21 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
40+3haftaliq hamileyim, ayaq dinlerinde ağrım var,qarın aşağıda sancı oluyor ara sıra,ve akıntı var beyaz diyil biraz koyu ,ne yapmalıyım? artıq doğurmaq istiyorum ne edə bilirim?
Gebelik haftası 40+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
21 Haziran 2023 (983 puan) cevapladı
Sancılarının süresini tut canım bide merdiven ın çık squat işe yarıyor diyorlar yine de bilmiyorum sezeryan oldum ben postun yukarı çıksın sağsalim doğur inşallah
21 Haziran 2023 (6 puan) yorumladı
Çok sağol canım Amin inşAllah,bacaklarikda çok ağrı var zOr duruyorum  merdiven  cikamiyorum
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40 haftalık hamileyken ayaklarda ağrı ve sancı olması normal mi?
40 haftalık hamilelikte ayak ağrısı ve düzensiz kasık sancıları, vücudun doğuma hazırlanması nedeniyle yaygın görülen durumlardır. Ancak bu ağrılar düzenli hale gelirse, şiddetini artırırsa veya su gelişi gibi belirtilerle birleşirse vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin sonunda görülen koyu renkli akıntı ne anlama gelir?
Hamileliğin 40. haftasında görülen koyu renkli, bazen sümüksü veya hafif kanlı akıntı genellikle nişan gelmesi olarak adlandırılan rahim ağzı tıkacının atılmasıdır. Bu durum doğumun yaklaştığının önemli bir belirtisi olabilir, ancak akıntının miktarı ve rengi konusunda kesin teşhis için mutlaka bir sağlık kuruluşuna danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık gebelikte doğumu başlatmak için ne yapabilirim?
40 haftalık gebelikte doğumu başlatmak için tıbbi olarak kanıtlanmış tek güvenli yöntem doktor kontrolünde yapılan müdahalelerdir. Evde denenen yürüyüş yapmak veya ıkınmak gibi yöntemler yerine, doktorunuzun önerdiği NST takibi ve muayeneleri takip ederek sürecin doğal ilerleyişini beklemek en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren en kesin belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığının en kesin belirtileri, düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti giderek artan rahim kasılmaları, suyun gelmesi ve nişan gelmesi olarak bilinen mukus tıkacının atılmasıdır. Kasılmalarınız 5-10 dakikada bir düzenli hale gelmeye başladıysa hastaneye gitme vaktiniz gelmiş olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40+3 haftalık hamileyim, ne zaman hastaneye gitmeliyim?
40+3 haftalık gebelikte suyunuzun gelmesi, bebek hareketlerinde belirgin azalma hissedilmesi, vajinal kanama olması veya kasılmaların 5 dakikada bir düzenli tekrarlaması durumunda hemen hastaneye gitmelisiniz. Bu haftada gebeliğin her aşaması yakından takip edilmeli ve belirtiler ciddiye alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,307 soru

24,667,536 cevap

367,070 kullanıcı

...