37+5 haftalık gebeyim, mide ağrım neden geçmiyor?

0 oy
99 göst.
3 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (540 puan) sordu
Az önce birden miğdem ağrımaya başladı ama hala geçmedi yarım saat oldu kıvrandırıyor beni resmen miğdem nasıl ağrıyor tavsiyesi olan carmı başına gelipde bir yöntem uygulayan 3. Gebeliğim sancı desem sancı değil bildiğiniz miğde ağrısı miğde sancısı 
Gebelik haftası 37+5

2 Cevap

0 oy
3 Temmuz 2023 (125 puan) cevapladı
Cnm bı acile git istersen bende mide agrisiyla gittim 34 haftaliktim tansiyonum yukselmis doguma aldılar 
3 Temmuz 2023 (540 puan) yorumladı
Anladım canım sağol biraz daha bekleyeyim olmadı hastaneye giderim
-Reklam-
0 oy
3 Temmuz 2023 (540 puan) cevapladı
Şimdi de sol kasıklarım çok ağrıyor yaa miğde ağrısıda var ama sol kasığım çok ağrıyor bel ağrısı çok az var 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık gebelikte mide ağrısı normal mi?
37 haftalık gebelikte mide ağrısı, büyüyen rahmin mideye yaptığı baskı ve hormonların sindirim sistemini yavaşlatması nedeniyle sık görülen bir durumdur. Ancak bu ağrı şiddetliyse, geçmiyorsa veya beraberinde yüksek tansiyon, görme bozukluğu gibi belirtiler varsa mutlaka vakit kaybetmeden bir sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte mide ağrısı ile doğum sancısı nasıl ayırt edilir?
Gebelikte mide ağrısı genellikle mide bölgesinde yanma veya baskı hissiyle seyrederken, doğum sancısı karın alt bölgesinde başlayan, düzenli aralıklarla gelen ve gittikçe şiddetlenen bir kasılmadır. Mide ağrısı sindirim kaynaklıyken, doğum sancısı rahim kasılmalarıyla kendini belli eder ve belden öne doğru yayılma eğilimi gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son haftalarında mide ağrısı nasıl hafifletilir?
Hamileliğin son haftalarında mide ağrısını hafifletmek için azar azar ve sık beslenmeye özen gösterilmeli, yemekten hemen sonra uzanmak yerine dik durulmalıdır. Mide asidini artıran baharatlı, yağlı ve asitli yiyeceklerden uzak durmak, ılık süt veya doktorun onayladığı mide rahatlatıcı şuruplar kullanmak da ağrıyı azaltmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyim mide ağrım neden geçmiyor?
37 haftalık gebelikte mide ağrısının geçmemesi, bebeğin mideye yaptığı mekanik baskının artması veya mide fıtığı/reflü gibi sindirim sorunlarının şiddetlenmesinden kaynaklanabilir. Eğer dinlenmeye ve beslenme düzenine rağmen ağrı azalmıyor, aksine kıvrandıracak kadar şiddetli devam ediyorsa, bu durum gebelik zehirlenmesi (preeklampsi) gibi ciddi bir sağlık sorununun belirtisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte mide ağrısı için ne zaman doktora gidilmeli?
Gebelikte mide ağrısı şiddetli, sürekli ve geçmeyen bir hal aldıysa, beraberinde kusma, ishal, ateş veya şiddetli baş ağrısı varsa mutlaka doktora gidilmelidir. Özellikle 37. haftadan sonra bu tür şikayetler doğumun habercisi olabileceği gibi, acil tıbbi müdahale gerektiren durumları da işaret edebileceği için doktor takibi şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,226 soru

24,666,544 cevap

367,014 kullanıcı

...