Devlet hastanesinde doğum süreci nasıl işliyor?

0 oy
580 göst.
10 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,345 puan) sordu
Herkese merhaba benim gibi merak eden sorularına cevap bulamayan vardır diye yazıyorum belki faydalı olabilir.Ayin 5 inde bebeğimi cok şükür sag salim kucağıma aldım.kontrollere de aynı hastanede devam etim ilk başlarda iyi bir doktor bulamasamda Yüksel oğuz la tanıştıktan sonra mükemmel bir hastane oldu bneim için acil bölümü için aynı şeyi söylemem acil çalışanları da doktorlarida berbat di 1 kere gittim..Doğum a gelirsekde o doktorlar resmen pervane gibi etrafinizda dönüyorlar özel hastaneden daha konforlu herkese ayrı oda da sancısı cektiriliyo odalarda tv duş dolap plates topu ne atarsanız var her odanın kendine ait ebesi var benim 15 saat suni sanci olduğu için acidan doktora küfür dahi ettim güldüler ve ilgilerinden gram azalma olmadı çıkışta özür dileyip helallik istediğimde ise canınızı yaktığımız için biz özür dileriz dediler sonradan sizi servise aliyolar ve odalar yine aynı şekilde tek kişilik yada cift kisilik olarak tertemiz ve bakımlı temizlik çalışanlarından hemşirelerine doktorlarına hepsi mükemmel şekilde ilgi ve alakalılar aklında hastane için soru işareti olan varsa hic dusunmesin herkese sağlıklı huzurlu doğumlar dilerim 

5 Cevap

0 oy
10 Temmuz 2023 (186 puan) cevapladı
Teşekkürler bende orada takip ediliyorum, çok rahatladım yazdıklarınız insanın içine su serpiyor, sağlıkla büyütün bebişinizi.
10 Temmuz 2023 (314 puan) yorumladı
hangi doktora gidiyorsunuz peki bn inci hanima gidiyorum
10 Temmuz 2023 (2,345 puan) yorumladı
Ben perinatoloji takipliydim yüksek oguza gittim hep son 2 randevuda normal gebeliğe geçtim galiba bende inci hanıma gittim ama asistan vardi o asistan da yüksel hocanın asistaniydi.aklinjzda hiç soru işareti olmasın hastane hakkında gönül rahatlığıyla gidin kolay bi doğumunun olur inşallah
11 Temmuz 2023 (186 puan) yorumladı
Oya aldemir'e gözüküyorum genelde, ama ona randevu bulamazsam başka doktorları deniyorum. Çok kez gittim sadece iki doktordan memnun kalmadım, onlara gitmeyin, biri Tuğba Kınay coook asık suratlı, biri de Berna Seyhan hamile falan dinlemeden aşırı tersleyen bir kadın. Geri kalan denk gelen doktorlardan memnundum Allah razı olsun.
-Reklam-
0 oy
10 Temmuz 2023 (50 puan) cevapladı
Bende etlik şehir hastanesine gidiyorum bunları duyduğuma çok sevindim inşaallah bizim içinde güzel bı süreç olur sadece yüksel oğuz Bilkent Hastanesi'nde diye biliyorum ben kaç defa etlik Hastanesi'nde ona randevu aradım ama bulamadım 
10 Temmuz 2023 (314 puan) yorumladı
peki siz hangi doktura gidiyorsunuz memnunmusunuZ
10 Temmuz 2023 (2,345 puan) yorumladı
Yuksel hoca perinatoliji bölümünde o yüzden normal gebelikte cikmiyo olabilir birde onun eside hamileydi ve bu aralar oda dogim yapmış olabilir izine ayrılacaktı o yüzden randevu cikmiyo olabilir..doğum katindaki bütün doktorlar mükemmel asiri ilgili ve anlayışlilar sağlıklı ve kolay bi doğum diliyorum
10 Temmuz 2023 (50 puan) yorumladı
Amin çok sağolun Allah razı olsun
10 Temmuz 2023 (50 puan) yorumladı
Sürekli değiştiriyorum hepsi de ilgililer memnunum
0 oy
10 Temmuz 2023 (25 puan) cevapladı
Doğum için acile mi gittiniz direk giriş falan yapmaya gerek varmı 
10 Temmuz 2023 (2,345 puan) yorumladı
Ben kontrole gitmistim yatış verdiler acil içi hafta sonu olması gerekiyor galiba
0 oy
10 Temmuz 2023 (244 puan) cevapladı
Sancı odalarına yakınları alıniyomu yaniniza
10 Temmuz 2023 (976 puan) yorumladı
Doğum bölümünde yakınlar olmuyor ama sancı artmazda 1 gunden fazla yaparsanız baska bi bölüme yatırıp orda takip ediyorlar orada yakınınız yanınıza girebiliyor 5 gün yatıp dogurdugumdan biliyorum
10 Temmuz 2023 (244 puan) yorumladı
Ben nst de sancı çıkınca 3/B de yattım sonra 3/A ya gecirmislerdi
10 Temmuz 2023 (2,345 puan) yorumladı
Bana 15 saat suni sanci verdiler annem hep yanımdaydı sadece muaynelerde annemi çıkarmak istediler ben sorun yok diyince tamam dediler hata ara ara esimde geldi yanıma suyum patlayana kadar yanımdaydı annem
0 oy
10 Temmuz 2023 (976 puan) cevapladı
Bende 8 ay önce orda doğum yaptım 5 gün yattım 1 kez yüzlerini kivristirmafi doktorlar 5 günün sonunda doğum başlamıştı sadece 1 asistan o da surekli bebegin kalp atışı yavaslayip makine otuyo die yanımdaydı bebegin kafasının ciktigini söylesem de haber etmedi diğer doktorlara doktor benim sesimi duyup geldi 4 uzman 4 asistan 4 hemsire ve bi ton hasta bakıcı vardi o asistan dksinda allah razi olsun doktorlardan surekli motivasyon ettiler bebegim için benim için çok uğraştılar simdi 2 aylık hamileyim yine orda dogurmayi düşünüyorum 
10 Temmuz 2023 (2,345 puan) yorumladı
Hasta bakıyi ben sadece temizlik esnasında gördüm doktorlar ve hemşireler harici odaya giren olmadı ve benim yatağımda saat basi neredeyse doğum oldu hepsine koştular dikiş atan doktor biraz sıkıntılıdır amam olsun ondanda Rabbım razı olsun işleri çok zor o sanci ve acı ile düşman görüyoruz ama onlar olmasa mahvolurduk
10 Temmuz 2023 (976 puan) yorumladı
Yok ya hatta doktorum hasta bizi hiç yormadi dogumumuz kolay oldu dedi sonradan ziyaret bile ettiler odada bizi benim gittiğimde yeni açılmıştı hastane boştu o yuzden hepsi basimizdaydi
10 Temmuz 2023 (2,345 puan) yorumladı
Benim doğum yaptığım gün ana baba günüydü:D doğuran doguranaydik hatta benim doğumun biter bitmez koşarak başka doğuma gittiler bennoda da çıkmadan başkasının yatisi verildi kalabalıktı baya
11 Temmuz 2023 (976 puan) yorumladı
Yok bende boştu odalar falan sadece doğumdan yoğundu 2 3 gün yattimnorda sonra doğmasına diğer tarafa gectim doğum başlayınca doğumhaneye geri getirildim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde doğum yaparken sancı odaları tek kişilik mi?
Modern kamu hastanelerindeki doğumhane üniteleri, anne adaylarının mahremiyetini korumak amacıyla genellikle tek kişilik sancı odaları şeklinde tasarlanmaktadır. Bu odalarda sancı sürecini kolaylaştırmak için pilates topu, duş, televizyon ve kişisel eşya dolabı gibi konfor artırıcı donanımlar standart olarak sunulmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sırasında ebe desteği nasıl sağlanır?
Doğum sürecinde her anne adayına özel bir ebe atanması, sürecin takibi ve anneye destek olunması açısından büyük önem taşır. Atanan ebe, sancı süreci boyunca annenin yanında kalarak tıbbi takibi yapar, yönlendirmelerde bulunur ve doğumun sağlıklı gerçekleşmesi için gerekli desteği sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası servis odaları nasıl oluyor?
Doğum sonrası servise alınan anneler için ayrılan odalar, iyileşme sürecini konforlu kılmak adına tek veya çift kişilik olarak düzenlenmektedir. Bu odalar, yüksek hijyen standartlarında tutulmakta olup, hemşire ve temizlik personeli tarafından düzenli olarak kontrol edilerek annenin ve bebeğin ihtiyaçları karşılanmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı süreci ne kadar sürebilir ve nasıl yönetilir?
Suni sancı süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte bazen 15 saat ve üzeri gibi uzun süreler alabilir. Bu süreçte sağlık personeli, sancıların şiddetine ve annenin genel durumuna göre sürekli takipte kalarak gerekli tıbbi müdahaleleri yapar, anneyi psikolojik olarak destekleyerek doğumun gerçekleşmesi için profesyonel bir ortam sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum yaparken doktor seçimi önemli mi?
Doğum sürecinde güven duyduğunuz ve iletişiminizin iyi olduğu bir doktorla ilerlemek, doğum deneyimini olumlu yönde etkileyen en önemli faktördür. Hastane genelindeki memnuniyet düzeyi, doktorun yaklaşımı ve sağlık ekibinin ilgisiyle doğrudan bağlantılıdır; bu nedenle kontrolleri aksatmadan takip eden bir hekimle süreci yönetmek faydalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...