Eşim erkek bebek istediği için üzgün, ne yapmalıyım?

+1 oy
454 göst.
11 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (80 puan) sordu
Hanımlar merhaba ilk gebeliğim Allah cümlemize sağlıkla kucaklarımza almayı nasip etsin cinsiyeti erkek eşim hep kız istiyodu malumunuz sosyal medya kız çocuklarını hep daha sevimli gösterirken erkekleri canavar gibi gösteriyor kolay da olmadı iki yıl bekledik bebeğimiz olsun diye yavaş yavaş alışıyor ama yinede bi oğlum olucak diye de sevinmiyor ben bu duruma çok üzülüyorum sizce nasıl davranmalıyım dertleşmek istedim sizlerle
Gebelik haftası 17
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

5 Cevap

0 oy
11 Temmuz 2023 (301 puan) cevapladı
Öyle haklısın ki düşündüm de. Evet erkek çocuklarını aslında insan dışı bir varlık gibi gösteriyor. Belki sevimli ama işte bilinçaltı öyle bir mekanizma ki algı oluşuyor. Ama üzülme hepimiz geçtik o yollardan. Şimdi öyle düşünebilir ama emin ol bir kucağına alsın kız çocuk istemez birdaha:) onu da anlamak gerek aslında. Kendini kız çocuğa o kadar kanalize etmiş ki bir anda hayal kırıklığı yaşamış ama geçer. 
-Reklam-
0 oy
11 Temmuz 2023 (194 puan) cevapladı
Benimki de kız istiyordu, erkek olacağını duyunca o da biraz üzüldü ama.abartacak.kadar değil. 

Şuan oğlumuz kapıda babasını bekliyor , işten gelince ellerini yıkamadan kucağına almaz o iki dk da oğlan ortalığı yıkıyor babasının hoşuna gidiyor babaci oldu diye, oğlumuz ne severse onu alır ,karpuzun göbeğini ona yedirir. Her akşam bahçeye top oynamaya çıkarır. Kucağına alınca herşey bitiyor inan ki , üzülme hamileliğinin tadını çıkar canım.
0 oy
11 Temmuz 2023 (181 puan) cevapladı
Evlat evlattir.

Benim eşimde ilk oglumda kız bekliyodu erkek duyunca morali bozuldu ama şimdi 10 tane kıza değişmem diyo sevgi aynı sevgi
0 oy
11 Temmuz 2023 (272 puan) cevapladı
Benim kocamda eski kafa kiz oldugunu duyunca boyle davrandı benim niye oglum olmuyor gibisinden sonra kizim dogdu esim asiri duskun iki oglum daha oldu ama en çok kizima duskun simdi 4 geliyo onun cinsiyetine kiz evimize bi melek daha geliyor diyo sen kafana takma biz analık duygusunu rahime bebek gelir gelmez o duyguyu veriyor Rabbim ama erkekler doğduktan sonra fark ediyo onlarin  bizleri anlamasını bekleyemeyiz
0 oy
11 Temmuz 2023 (505 puan) cevapladı
Benimde eşim hep kız istiyordu oğlan olunca çok sevinmesi gibi şimdi her istediğini yapar günde 10 kez arar onun parka götürür büyüdü biraz maçlara götürecem diyor oğlum tam bı babaci o da tam oğluna düşkün aşıklar birbirlerine şimdi hamileyim tekrar kıza hazirlamis kendini bakalım nasip kısmet kız olana kadar devam diyor :)
11 Temmuz 2023 (80 puan) yorumladı
Aman takım kurmayın da evde dikkat
11 Temmuz 2023 (505 puan) yorumladı
Rabbim ne verirse bu da sağlıkla doğsun çok zorlanıyorum düşük tehdidim var yeterli daha ne yaparsa yapsın son

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Eşimin bebek cinsiyetini kabullenmesi için ona nasıl yaklaşmalıyım?
Eşinizin hayal kırıklığını paylaşmasına izin vererek duygularını ifade etmesini sağlamak, süreci hızlandıran en etkili adımdır. İlk aşamada beklentileriyle yüzleşmesine alan tanıyın ve bebeğin gelişimine dair ortak sorumluluklar alarak bağ kurmasını teşvik edin. Zamanla bebek hareketlerini hissetmesi veya ultrason görüntülerine birlikte bakmanız, aralarındaki duygusal bağı güçlendirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik döneminde eşimin bebek cinsiyetine verdiği tepkiyle nasıl başa çıkarım?
Eşinizin tepkisinin bebeğe karşı değil, kendi beklentileriyle ilgili olduğunu kendinize hatırlatarak bu durumu kişiselleştirmemeye çalışın. Sosyal medyadaki cinsiyet algılarının yarattığı önyargıları eşinizle dürüstçe konuşun ve her cinsiyetin kendine has güzellikleri olduğunu vurgulayın. Eğer bu üzüntü hali uzun sürerse, profesyonel bir destek alarak duygusal geçiş dönemini yönetebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erkek bebek bekleyen eşim neden kız çocuk istiyordu?
Ebeveynlerin belirli bir cinsiyet beklentisi olması, genellikle kişisel çocukluk anıları veya sosyal medya gibi mecralarda gördükleri idealize edilmiş aile tablolarından kaynaklanır. Toplumsal cinsiyet rolleri ve medya etkisi, erkek çocukların daha zorlayıcı veya kız çocukların daha sevimli olduğu gibi yanlış algılar yaratarak hayal kırıklığına yol açabilir. Bu beklenti, bebeğin doğumuyla birlikte yerini genellikle doğal bir sevgiye bırakır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik süresince eşimle bebek cinsiyeti konusunda nasıl iletişim kurmalıyım?
İletişim kurarken suçlayıcı bir dil yerine kendi duygularınızı 'ben' diliyle ifade ederek süreci yönetmek daha sağlıklıdır. Eşinize, kendi heyecanınızı ve bebeğin sağlıklı olması konusundaki mutluluğunuzu net bir şekilde anlatın. Ortak kararlar alarak, örneğin bebek odası hazırlığı veya alışveriş süreçlerinde eşinizi sürece dahil ederek onun babalık duygusunun gelişmesine katkıda bulunun.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik psikolojisinde cinsiyet hayal kırıklığı ne kadar sürer?
Cinsiyet hayal kırıklığı genellikle 'cinsiyet hayal kırıklığı' olarak adlandırılan geçici bir süreçtir ve çoğu ebeveynde bebek hareketleri hissedilene veya doğum gerçekleşene kadar devam edebilir. Ortalama olarak gebeliğin ikinci trimesterinde bebekle kurulan bağın artmasıyla bu üzüntü yerini kabullenişe bırakır. Eğer bu durum çok uzun sürerse veya eşinizin genel ruh halini ciddi düzeyde etkilerse bir aile danışmanından destek almak süreci kolaylaştırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...